Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2013, 21:49 uur
5-3
Ik wil niemand beledigen, maar waren deze nominaties een grap? Ik luisterde eerst Samiyam en dacht: nou, die ander kan moeilijk minder goed zijn, maar niets is minder waar. Enfin, zal wel smaakkwestie zijn maar ik zou het waarderen als iemand kon uitleggen wat er goed was aan die Z-Ro-track..
Ik wil niemand beledigen, maar waren deze nominaties een grap? Ik luisterde eerst Samiyam en dacht: nou, die ander kan moeilijk minder goed zijn, maar niets is minder waar. Enfin, zal wel smaakkwestie zijn maar ik zou het waarderen als iemand kon uitleggen wat er goed was aan die Z-Ro-track..
0
geplaatst: 19 februari 2013, 21:49 uur
123. Pacewon & Mr. Green – Children Sing vs Queen Latifah – U.N.I.T.Y.
1-0 Heerlijk nummer en Queen is niet zo'n koningin "I walk by these dudes when they pass me" No shit Sherlock!
1-0 Heerlijk nummer en Queen is niet zo'n koningin "I walk by these dudes when they pass me" No shit Sherlock!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 februari 2013, 00:17 uur
124. InI – Grown Man Sport vs Blueprint – Radio–Inactive
Moeilijk. Radio-Inactive is een sterk nummer, en heeft wel een stuk meer diepgang. Maar Grown Man Sport heeft die geweldige PR-vibe, en dat 'lalala' stukje aan het einde blijft baas. Ik ga toch maar voor de goeie vibes. 1-0
Moeilijk. Radio-Inactive is een sterk nummer, en heeft wel een stuk meer diepgang. Maar Grown Man Sport heeft die geweldige PR-vibe, en dat 'lalala' stukje aan het einde blijft baas. Ik ga toch maar voor de goeie vibes. 1-0
0
geplaatst: 20 februari 2013, 11:06 uur
Niek schreef:
Enfin, zal wel smaakkwestie zijn maar ik zou het waarderen als iemand kon uitleggen wat er goed was aan die Z-Ro-track..
Enfin, zal wel smaakkwestie zijn maar ik zou het waarderen als iemand kon uitleggen wat er goed was aan die Z-Ro-track..

Alles klopt aan die track. Heerlijk opgefokte en bombastische beat, geweldig refrein, strak geflowde verses. Geen dramatisch JMT-gedoe, gewoon heerlijk dikke en agressieve southern hiphop. Z-Ro is een ultieme baas, waarschijnlijk mijn favoriete hiphopartiest.

0
geplaatst: 20 februari 2013, 11:13 uur
0
geplaatst: 20 februari 2013, 11:22 uur
1-0
Zuur, ik dacht dat ik al had gestemd op radio-inactive.
Zuur, ik dacht dat ik al had gestemd op radio-inactive.

0
geplaatst: 20 februari 2013, 17:52 uur
127. Jaylib – Survival Test vs Virtuoso – Man of the Hour
1-0
Ik heb die track van Virtuoso niet afgeluisterd, omdat ik na 3 minuten wel erachter kwam dat deze niet ging winnen. Daarbij: Hindu + Banger + Madlib = Instant win.
1-0
Ik heb die track van Virtuoso niet afgeluisterd, omdat ik na 3 minuten wel erachter kwam dat deze niet ging winnen. Daarbij: Hindu + Banger + Madlib = Instant win.
* denotes required fields.