MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:

5-3

Ik wil niemand beledigen, maar waren deze nominaties een grap? Ik luisterde eerst Samiyam en dacht: nou, die ander kan moeilijk minder goed zijn, maar niets is minder waar. Enfin, zal wel smaakkwestie zijn maar ik zou het waarderen als iemand kon uitleggen wat er goed was aan die Z-Ro-track..

123. Pacewon & Mr. Green – Children Sing vs Queen Latifah – U.N.I.T.Y.

1-0 Heerlijk nummer en Queen is niet zo'n koningin "I walk by these dudes when they pass me" No shit Sherlock!

Cured
2-1

panjoe (moderator)
3-1

4-1

Mr. Green
En die derde verse

5-1

Makkie natuurlijk, keihard!

panjoe (moderator)
124. InI – Grown Man Sport vs Blueprint – Radio–Inactive

Moeilijk. Radio-Inactive is een sterk nummer, en heeft wel een stuk meer diepgang. Maar Grown Man Sport heeft die geweldige PR-vibe, en dat 'lalala' stukje aan het einde blijft baas. Ik ga toch maar voor de goeie vibes. 1-0

2-1, moeilijk

Cured
2-3

Niek schreef:
Enfin, zal wel smaakkwestie zijn maar ik zou het waarderen als iemand kon uitleggen wat er goed was aan die Z-Ro-track..

Alles klopt aan die track. Heerlijk opgefokte en bombastische beat, geweldig refrein, strak geflowde verses. Geen dramatisch JMT-gedoe, gewoon heerlijk dikke en agressieve southern hiphop. Z-Ro is een ultieme baas, waarschijnlijk mijn favoriete hiphopartiest.

Moeilijk.
Heerlijke sample van Fela Kuti bij InI.
5-4

125. Scarface - I Seen A Man Die vs Mr. Lif - What About Us?

Jammer van Oldie btw. Luchini is wel een leuke ontdekking voor me.
En Bennerd heeft officieel geen smaak

1-0

Zuur, ik dacht dat ik al had gestemd op radio-inactive.

Cured
1-1

1-2

Allebei leuk.

panjoe (moderator)
1-5 nipt

panjoe (moderator)
126. AZ – Gimme Yours vs The Pharcyde – Runnin’

0-1

Cured
0-2

0-5. Een van de beste beats ooit.

127. Jaylib – Survival Test vs Virtuoso – Man of the Hour
1-0

Ik heb die track van Virtuoso niet afgeluisterd, omdat ik na 3 minuten wel erachter kwam dat deze niet ging winnen. Daarbij: Hindu + Banger + Madlib = Instant win.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:47 uur

geplaatst: vandaag om 06:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.