MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:
Waar stemt sheep dan op?

Kan evengoed 3-5 staan nu. Zoals het nu staat zou ook ik eerder denken dat Arrie op Etta James stemt..

4-5

Stem op Buckley voor alle duidelijkheid.

Ja, raar. Ik wou toch echt op Buckley stemmen.

Altijd even checken of er niet gelijk iemand achter je zit

24. Amii Stewart - Knock On Wood (Eddie Floyd) Vs. The Temptations - Papa Was a Rollin' Stone (The Undisputed Truth)

1-0

Ik heb op Etta James gestemd om terug te komen op de vorige battle.
Dus de score is goed verlopen.

2-3

2-6

25. Nazareth - Love Hurts (The Everly Brothers) Vs. Florence + the Machine - You've Got the Love (The Source ft. Candi Station)

0-1

1-4

Had het de remix van Jamie Xx geweest dan was ik resoluut voor de andere gegaan, maar in dit geval dus niet.

26. Rufus Wainwright - One Man Guy (Loudon Wainwright III) Vs. Fats Domino - Blueberry Hill (Gene Autry)

1-0

De 1/8ste finales lijken me op het eerste zicht een serieus bruin kleurtje te hebben.

Deze is echt lastig

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.