MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:
1-0

Taylor is wel ietwat aan de saaie kant...

Cured
2-0

5-1

46. Van Halen - You Really Got Me (The Kinks) Vs. Pixies - Winterlong (Neil Young)

0-1

0-2

Niet omdat the Pixies het goed doen, maar Van halen voegt helemaal niets toe aan het origineel van The Kinks.

0-3

Wat heicro zegt.

1-3 Van Halen voegt duidelijk wel iets toe aan het orgineel

laxus11 schreef:
1-3 Van Halen voegt duidelijk wel iets toe aan het orgineel

Wat dan?

1-5, omdat ik de versie van Van Halen gewoon minder vind. In hoeverre iets toevoegt aan het origineel is irrelevant.

47. Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down) (Cher) Vs. Fish - Faithhealer (Alex Harvey)
1-0

5-0

48. Placebo - Where is My Mind (Pixies) Vs. Eric Clapton - I Shot the Sheriff (Bob Marley)

1-0

49. Duane Eddy - Peter Gunn (Henri Mancini) Vs. Waltari - A Forest (The Cure)

5-0

50. Pet Shop Boys - Where the streets have no name (U2) Vs. Nina Simone - Funkier Than a Mosquito’s Tweeter (Ike & Tina Turner)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 10:34 uur

geplaatst: vandaag om 10:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.