MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:
62. Nick Cave (In The Ghetto) Elvis Presley Vs. Herman van Veen - Dit Slag Volk (Jacques Brel)

0-1

The Black Crowes met Hard To Handle werden in ronde 12 door Cyndi Lauper, 5 keer per dag op de radio, Girls Just Wanna Have Fun uitgeschakeld. Zeer onterecht natuurlijk, maar er is gelukkig gerechtigheid, want er komt een herkansing in ronde 66.

63. Steven Wilson – Cover Version III (A Forest) (The Cure) Vs. The Smashing Pumpkins - Landslide (Fleetwood Mac)

0-1

heicro schreef:
The Black Crowes met Hard To Handle werden in ronde 12 door Cyndi Lauper, 5 keer per dag op de radio, Girls Just Wanna Have Fun uitgeschakeld. Zeer onterecht natuurlijk, maar er is gelukkig gerechtigheid, want er komt een herkansing in ronde 66.

Ik zou ook op Cyndi hebben gestemd, gelukkig is ze heel terecht door.

Arrie schreef:
(quote)

Ik zou ook op Cyndi hebben gestemd, gelukkig is ze heel terecht door.

Selah Sue & Tom Barman vs. The Subs - Zanna (Luc Van Acker en Anna Domino) is de vervanger.
Alleen op het moment van de battle nog even bij de pinken zijn want ik kan het oorspronkelijke bericht niet meer aanpassen.

64. Donny Hathaway - Jealous Guy (John Lennon) Vs. John Cale - Heartbreak Hotel (Elvis Presley)

65. The Bangles - Hazy Shade Of Winter (Simon & Garfunkel) Vs. The Searchers - Needles and Pins (Jackie De Shannon)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:46 uur

geplaatst: vandaag om 17:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.