MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:
79. Trespassers William – Vapour Trail (Ride) Vs. Primal Scream - Slip Inside This House (13th Floor Elevators)

0-5

80. Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine (Gladys Knight & The Pips) Vs. Happy Mondays - Step On (John Kongos)

1-0

Tja, ik heb weinig met soulmuziek en vind de Happy Mondays (en vooral dit nummer dan) juist weer erg fijn

3-1

4-2 maar allebei fantastisch

5-2

Stomme loting, zeg!

81. Sonic Youth - Superstar (Delaney & Bonnie) Vs. Thom Yorke - All For The Best (Miracle Legion)

1-0

'To Know Him Is to Love Him' van Dolly Parton is een duet met Linda Ronstadt en Emmylou Harris. Apart dat zij als enige staat vermeldt aangezien zij ook niet eens de lead vocals verzorgt (die zijn van Harris).
Wel leuk dat ie uberhaupt meedoet natuurlijk, blijft een geweldige cover (en die van Amy Winehouse vind ik ook mooi).

NewYorkCityLight schreef:
'To Know Him Is to Love Him' van Dolly Parton is een duet met Linda Ronstadt en Emmylou Harris. Apart dat zij als enige staat vermeldt aangezien zij ook niet eens de lead vocals verzorgt (die zijn van Harris).

Je hebt helemaal gelijk. Mijn fout

Cured
5-0

82. Rufus Wainwright - One Man Guy (Loudon Wainwright III) Vs. Scissor Sisters - Comfortably Numb (Pink Floyd)

0-0

Cured
4-0

83. UB40 - Kingston Town (Lord Creator) Vs. Nirvana - Where Did You Sleep Last Night? (Lead Belly)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:01 uur

geplaatst: vandaag om 01:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.