MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:

92. George Michael - Killer/Papa Was a Rolling Stone (Adamski / The Undisputed Truth) Vs. The Crew-Cuts - Sh-Boom (The Chords)

1-0

5-0

93. Jeff Buckley - Hallelujah (Leonard Cohen) Vs. Rolf Harris - Stairway To Heaven (Led Zeppelin)

1-0

94. Schneider TM & KPT.michi.gan - There Is a Light That Never Goes Out (The Smiths) Vs. Nina Simone – Sinnerman (traditional/Les Baxter)

0-1

0-2, al had Schneider TM best een paar rondes verder gemogen

Om maar even aan te geven dat ik echt niet op de nummers an sich stem, maar op de genoemde versie (de nummer 1 versus de nummer 31 in m'n MuMeLadder-finalelijstje):

0-5

Die van Schneider TM is me echt te veel gebliep en geplop, word ik op een negatieve manier onrustig van. Anderzijds wel heel gaaf wat je allemaal met een nummer kunt doen!

95. The All Seeing Eye - The Beat Goes On (Sonny & Cher) Vs. Rufus Wainwright - Hallelujah (Leonard Cohen)

0-1

2-1 vreselijk, dat hallelujah

Ik ben er zo eentje die die Jeff Buckley-cover van Hallelujah nog steeds niet beu is. Damien Rice heeft er ook een mooie cover van gemaakt, en in diezelfde stijl mag ook deze van Rufus Wainwright er zeker zijn. De tegenstand is niet van dien aard dat het voor Hallelujah erg lastig wordt....

2-2

3-2 heb wel een zwak voor de All Seeing I, alleen maar geweldige singles uitgebracht. Ze zijn trouwens steenrijk geworden nadat ene Britney Spears dit nummer samplede in haar versie van The Beat Goes On.

Cured
5-2

96. Young Love - Sonny James (Ric Cartey with the Jive Tones) Vs. Bronski Beat & Marc Almond - I Feel Love (Donna Summer)

0-0

Cured
3-2

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.