Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2012, 02:08 uur
1-6
je leert hier nog eens wat, wist niet dat Rose Garden en Somebody to Love covers waren...
je leert hier nog eens wat, wist niet dat Rose Garden en Somebody to Love covers waren...
0
geplaatst: 21 december 2012, 02:09 uur
Grappig dat Joe South erachter zit trouwens. Die heeft ook al het door Billie Joe Royal, Deep Purple en Kula Shaker bekende Hush geschreven.
0
geplaatst: 21 december 2012, 02:09 uur
106. Miles Davis – Time After Time (Cyndi Lauper) Vs. Zita Swoon - The Night (Morphine)
0
geplaatst: 21 december 2012, 11:04 uur
107. Joe Cocker - With a Little Help from my Friends (The Beatles) Vs. Alan Price Set – I Put A Spell On You (Screamin' Jay Hawkins)
0-1
0-1
0
geplaatst: 21 december 2012, 11:26 uur
5-2
Die Joe Cocker-versie is echt een van mijn allergrootste nachtmerries in de popmuziek
Die Joe Cocker-versie is echt een van mijn allergrootste nachtmerries in de popmuziek

0
geplaatst: 21 december 2012, 11:48 uur
108. Keane - She Sells Sanctuary (The Cult) Vs. Muse - Feeling Good (Nina Simone)
0-1
0-1
0
geplaatst: 21 december 2012, 11:48 uur
kaj_666 schreef:
Meen je dat nou?
Voor mij is dat nummer onlosmakelijk verbonden met de tv-serie "The Wonder Years" en dus verheven boven iedere kritiek. 
0
geplaatst: 21 december 2012, 12:06 uur
109. Jo Lemaire + Flouze - Je Suis Venu Te Dire Que Je M'en Vais (Serge Gainsbourg) Vs. Tori Amos – Time (Tom Waits)
1-0
1-0
0
geplaatst: 21 december 2012, 12:06 uur
Marty McFly schreef:
Meen je dat nou?
Voor mij is dat nummer onlosmakelijk verbonden met de tv-serie "The Wonder Years" en dus verheven boven iedere kritiek.
(quote)
Meen je dat nou?
Ja sorry, sinds de eerste keer dat ik het nummer hoorde heb ik het bij elke luisterbeurt even vreselijk gevonden. Veel te veel over the top met ook dat koortje op de achtergrond, ik krijg al kriebels als ik er aan denk

* denotes required fields.