MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:

1-6

je leert hier nog eens wat, wist niet dat Rose Garden en Somebody to Love covers waren...

Grappig dat Joe South erachter zit trouwens. Die heeft ook al het door Billie Joe Royal, Deep Purple en Kula Shaker bekende Hush geschreven.

106. Miles Davis – Time After Time (Cyndi Lauper) Vs. Zita Swoon - The Night (Morphine)

0-1 mooie ontdekking.

Cured
0-4

Beiden erg mooi, dat de laatste het maar uitmaakt:

4-4

4-5, is goed.

107. Joe Cocker - With a Little Help from my Friends (The Beatles) Vs. Alan Price Set – I Put A Spell On You (Screamin' Jay Hawkins)
0-1

Cured
3-1

5-2

Die Joe Cocker-versie is echt een van mijn allergrootste nachtmerries in de popmuziek

108. Keane - She Sells Sanctuary (The Cult) Vs. Muse - Feeling Good (Nina Simone)

0-1

kaj_666 schreef:
Die Joe Cocker-versie is echt een van mijn allergrootste nachtmerries in de popmuziek

Meen je dat nou? Voor mij is dat nummer onlosmakelijk verbonden met de tv-serie "The Wonder Years" en dus verheven boven iedere kritiek.

109. Jo Lemaire + Flouze - Je Suis Venu Te Dire Que Je M'en Vais (Serge Gainsbourg) Vs. Tori Amos – Time (Tom Waits)

1-0

Marty McFly schreef:
(quote)

Meen je dat nou? Voor mij is dat nummer onlosmakelijk verbonden met de tv-serie "The Wonder Years" en dus verheven boven iedere kritiek.

Ja sorry, sinds de eerste keer dat ik het nummer hoorde heb ik het bij elke luisterbeurt even vreselijk gevonden. Veel te veel over the top met ook dat koortje op de achtergrond, ik krijg al kriebels als ik er aan denk

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.