MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:

Ik ben vooral benieuwd of de bekende covers het gaan redden hier of dat er onbekende covers hier plots ontdekkingen worden en erg ver geraken.

dumb_helicopter schreef:
Ik ben vooral benieuwd of de bekende covers het gaan redden hier of dat er onbekende covers hier plots ontdekkingen worden en erg ver geraken.
Zolang de finale maar niet Hurt tegen Hallelujah wordt.

5-2

2. Françoise Hardy - Il N'y A Pas D'amour Heureux (George Brassens) Vs. Santana - Black Magic Woman (Fleetwood Mac)

1-0, beide erg goed!

1-1, eerste niet ook niet verkeerd.

1-4

Een van de beste covers uit de lijst.

3. Wallace Collection - Daydream (Gunter Kallmann Chor) Vs. The Temptations - Papa Was a Rollin' Stone (The Undisputed Truth)

0-1

0-4 Niks mis mat Wallace Collection maar hier is Papa toch echt sterker

5. Peter Gabriel - The Book Of Love (The Magnetic Fields) Vs. Boudewijn de Groot - De Eeuwige Soldaat (Buffy Sainte-Marie)

1-0

Er zit gelijk een flink tempo in, vaak moet ik 1 liedje luisteren maar dat red ik dan niet met de tijd. Deze kon ik dan weer beide.

2-0

en 1-5 voor de vorige
en 2-5 voor die daarvoor
en het is Georges Brassens (George is een meisjesnaam in Frankrijk)

We vergeten battle 4

4. Antony and the Johnsons - Candy Says (The Velvet Underground) Vs. Elvis Presley - Hound Dog (Willy Mae "Big Mama" Thornton)

0-1

1-1

Presley's versie van Hound Dog vind ik dus helemaal niks.

4. Antony and the Johnsons - Candy Says (The Velvet Underground) Vs. Elvis Presley - Hound Dog (Willy Mae "Big Mama" Thornton)

1-2

5. Peter Gabriel - The Book Of Love (The Magnetic Fields) Vs. Boudewijn de Groot - De Eeuwige Soldaat (Buffy Sainte-Marie)

3-2

2-2

3-2

2-3

3-2

Ok, dit ziet er raar uit, maar het klopt nu wel.

Edit: en nu weer niet; stem van laxus in battle 4 is voor?

2-3 (al gestemd)

3-3

Ik stem elvis het is dus 2-3

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.