Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 december 2012, 21:49 uur
121. Red Hot Chili Peppers – Higher Ground (Stevie Wonder) Vs. The Animals – The House of the Rising Sun (traditional)
0-1
0-1
0
geplaatst: 22 december 2012, 22:00 uur
122. The Smiths - Golden Lights (Twinkle) Vs. Marco Borsato - Margherita (Riccardo Cocciante)
0
geplaatst: 22 december 2012, 22:11 uur
2-2
Een van de minste nummers van The Smiths en stukken minder dan het origineel tegen een van de beste van Borsato (hoewel ook minder dan het origineel).
Een van de minste nummers van The Smiths en stukken minder dan het origineel tegen een van de beste van Borsato (hoewel ook minder dan het origineel).
0
geplaatst: 23 december 2012, 02:07 uur
3-4
Nou vooruit. Omdat het Marco's mooiste is.
Origineel van Golden Lights kende ik trouwens nog niet (Smiths-cover ook niet overigens, ik kende het liedje uberhaupt niet), leuke ontdekking.
Nou vooruit. Omdat het Marco's mooiste is.
Origineel van Golden Lights kende ik trouwens nog niet (Smiths-cover ook niet overigens, ik kende het liedje uberhaupt niet), leuke ontdekking.
0
geplaatst: 23 december 2012, 03:13 uur
123. Tori Amos - Real Men (Joe Jackson) Vs. John Coltrane – My Favorite Things (Richard Rodgers & Oscar Hammerstein II)
0
geplaatst: 23 december 2012, 10:44 uur
124. Dusty Springfield - The Windmills of Your Mind (Noel Harrison) Vs. Talking Heads - Take Me To The River (Al Green)
0-1 (een moeilijke keuze deze keer)
0-1 (een moeilijke keuze deze keer)
* denotes required fields.