Muziek / Muziekgames / De flitsende jaren 50 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2012, 22:31 uur
Snel stemmen is er niet bij, eerst 6 minuten luisteren...
Volgens mij hoor ik een prachtig origineel van de Honeydrippers hit Sea of love uit 1984.
Lloyd Price is trouwens ook niet onaardig.
2-5
Volgens mij hoor ik een prachtig origineel van de Honeydrippers hit Sea of love uit 1984.
Lloyd Price is trouwens ook niet onaardig.
2-5
0
geplaatst: 19 december 2012, 22:39 uur
0
geplaatst: 19 december 2012, 22:45 uur
Kees-Jan schreef:
De link van Bill Flagg bij Musician werkt niet.
De link van Bill Flagg bij Musician werkt niet.
Inmiddels weer wel. Begrijp nooit waar dat aan ligt.
0
geplaatst: 19 december 2012, 22:51 uur
2-2
Net even gekeken tegen welke nummers mijn nominaties moeten strijden in de eerste ronde en dat zijn zo'n beetje louter toppers
.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er in de jaren '50 alleen maar goede muziek gemaakt werd
Net even gekeken tegen welke nummers mijn nominaties moeten strijden in de eerste ronde en dat zijn zo'n beetje louter toppers
.Het kan natuurlijk ook zijn dat er in de jaren '50 alleen maar goede muziek gemaakt werd

0
geplaatst: 19 december 2012, 23:18 uur
3-2
Net ook maar eens even de battles doorgenomen en van battle 68 (Renato Carosone - Tu vuò fà l'americano vs Nina Simone - Wild Is the Wind) word ik niet blij. Deze nummers zag ik beide graag heel ver komen. Erg jammer dat één van de twee sowieso de tweede ronde niet zal halen.
Net ook maar eens even de battles doorgenomen en van battle 68 (Renato Carosone - Tu vuò fà l'americano vs Nina Simone - Wild Is the Wind) word ik niet blij. Deze nummers zag ik beide graag heel ver komen. Erg jammer dat één van de twee sowieso de tweede ronde niet zal halen.

0
geplaatst: 20 december 2012, 00:20 uur
0
geplaatst: 20 december 2012, 00:40 uur
6 Muddy Waters - I'm Your Hoochie Coochie Man vs Ritchie Valens - La Bamba
Ik teken nog even protest aan dat twee nominaties al meteen in de eerste ronde tegen elkaar moesten. Zal wel niet helpen zeker? 
Personality ook al onderuit? Vonden jullie die ander nou echt (zoveel) beter?
0
geplaatst: 20 december 2012, 01:04 uur
0
geplaatst: 20 december 2012, 02:32 uur
4-2
Djeez, wat een moordend tempo hier, iemand die overdag moet slapen mist zo een heleboel
Djeez, wat een moordend tempo hier, iemand die overdag moet slapen mist zo een heleboel

0
geplaatst: 20 december 2012, 02:43 uur
Poeha schreef:
Personality vind ik een heerlijk nummer, maar Sea of Love is buitencategorie!
Eén van de vele zeer sterke battles die al voorkomen in de eerste ronde, waardoor we al erg vroeg afscheid moeten nemen van sommige pareltjes. (zo ben ik nog steeds verdrietig om de uitschakeling van La Bamba).
0
geplaatst: 20 december 2012, 03:48 uur
11 Louis Prima - Buona Sera Signorina vs Jackie Wilson - Reet Petite
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 december 2012, 04:28 uur
* denotes required fields.