MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De flitsende jaren 50 Ko

zoeken in:

Snel stemmen is er niet bij, eerst 6 minuten luisteren...
Volgens mij hoor ik een prachtig origineel van de Honeydrippers hit Sea of love uit 1984.
Lloyd Price is trouwens ook niet onaardig.

2-5

De link van Bill Flagg bij Musician werkt niet.

Hier een werkende link:

Bill Flagg - Guitar Rock

Kees-Jan schreef:
De link van Bill Flagg bij Musician werkt niet.

Inmiddels weer wel. Begrijp nooit waar dat aan ligt.

2-2

Net even gekeken tegen welke nummers mijn nominaties moeten strijden in de eerste ronde en dat zijn zo'n beetje louter toppers .
Het kan natuurlijk ook zijn dat er in de jaren '50 alleen maar goede muziek gemaakt werd

3-2

Net ook maar eens even de battles doorgenomen en van battle 68 (Renato Carosone - Tu vuò fà l'americano vs Nina Simone - Wild Is the Wind) word ik niet blij. Deze nummers zag ik beide graag heel ver komen. Erg jammer dat één van de twee sowieso de tweede ronde niet zal halen.

6 Muddy Waters - I'm Your Hoochie Coochie Man vs Ritchie Valens - La Bamba
Ik teken nog even protest aan dat twee nominaties al meteen in de eerste ronde tegen elkaar moesten. Zal wel niet helpen zeker?

Personality ook al onderuit? Vonden jullie die ander nou echt (zoveel) beter?

2-1 erepuntje dan maar?

2-2

Van Autumn Leaves vind ik deze uitvoering uit 1955 beter Autumn Leaves - Roger Williams

4-2

Djeez, wat een moordend tempo hier, iemand die overdag moet slapen mist zo een heleboel

Poeha schreef:
Personality ook al onderuit? Vonden jullie die ander nou echt (zoveel) beter?

Personality vind ik een heerlijk nummer, maar Sea of Love is buitencategorie!
Eén van de vele zeer sterke battles die al voorkomen in de eerste ronde, waardoor we al erg vroeg afscheid moeten nemen van sommige pareltjes. (zo ben ik nog steeds verdrietig om de uitschakeling van La Bamba).

11 Louis Prima - Buona Sera Signorina vs Jackie Wilson - Reet Petite

0-1

Cured
0-3

4-5 Niks mis met Louis Prima maar Reet Petite

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.