Muziek / Muziekgames / De flitsende jaren 50 Ko
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 20 december 2012, 13:08 uur
3-5
16 Neil Sedaka - Oh Carol vs Juanita Hall - Nobody Wants You When You're Down and Out
16 Neil Sedaka - Oh Carol vs Juanita Hall - Nobody Wants You When You're Down and Out
0
geplaatst: 20 december 2012, 13:14 uur
2-2
Frankie Avalon's Venus (een absolute topper) is door...ik ben trots op jullie
Frankie Avalon's Venus (een absolute topper) is door...ik ben trots op jullie

0
geplaatst: 20 december 2012, 16:11 uur
Ik kan geen link vinden naar dat nummer van Juanita Hall en ik denk meerderen niet, want er is al drie uur niet gestemd.
btw Ik ga niét stemmen op dat nummer van Neil Sedaka. Ik vind daar echt niets aan.
btw Ik ga niét stemmen op dat nummer van Neil Sedaka. Ik vind daar echt niets aan.
0
geplaatst: 20 december 2012, 16:35 uur
Wow, Cold Cold Heart door tegen Blueberry Hill. Dat had ik echt nooit verwacht 

0
geplaatst: 20 december 2012, 16:36 uur
wibro schreef:
Ik kan geen link vinden naar dat nummer van Juanita Hall en ik denk meerderen niet, want er is al drie uur niet gestemd.
Staat op Spotify in ieder geval. Zal zo even luisteren.
Edit: 2-3
0
geplaatst: 20 december 2012, 18:40 uur
0
geplaatst: 20 december 2012, 21:57 uur
Het Jazz-kwartje wil bij mij maar niet vallen. Zojuist weer door ruim 10 minuten razendknappe muziek geworsteld en weer kan ik maar niet begrijpen wat er nou zo mooi is aan zo'n nummer als Blue Train.
Neem dan zo'n heerlijk simpel nummer als When, daar wordt ik meteen helemaal blij van
4-4
Neem dan zo'n heerlijk simpel nummer als When, daar wordt ik meteen helemaal blij van

4-4
0
geplaatst: 20 december 2012, 21:58 uur
Maar je probeert het wel, dat is al te prijzen! Ik kan het ook niet echt uitleggen. Ik ben zelf ook niet zo'n jazzliefhebber maar sommige jazz weet me wel wat te doen, en dit nummer was wat dat betreft een fijne ontdekking. Maar de Kalin Twins zijn ook een leuke one hit wonder.
0
geplaatst: 20 december 2012, 23:11 uur
18 Elvis Presley - That's Alright Mama vs The Crickets - Not Fade Away
* denotes required fields.