MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De flitsende jaren 50 Ko

zoeken in:

Cured
3-5

16 Neil Sedaka - Oh Carol vs Juanita Hall - Nobody Wants You When You're Down and Out

Blueberry Hill eruit

Cured
ja

Cured
0-2

2-2

Frankie Avalon's Venus (een absolute topper) is door...ik ben trots op jullie

Ik kan geen link vinden naar dat nummer van Juanita Hall en ik denk meerderen niet, want er is al drie uur niet gestemd.
btw Ik ga niét stemmen op dat nummer van Neil Sedaka. Ik vind daar echt niets aan.

Wow, Cold Cold Heart door tegen Blueberry Hill. Dat had ik echt nooit verwacht

wibro schreef:
Ik kan geen link vinden naar dat nummer van Juanita Hall en ik denk meerderen niet, want er is al drie uur niet gestemd.
btw Ik ga niét stemmen op dat nummer van Neil Sedaka. Ik vind daar echt niets aan.

Staat op Spotify in ieder geval. Zal zo even luisteren.

Edit: 2-3

3-4 lekker blues nummer

5-4

17 John Coltrane - Blue Train vs Kalin Twins - When

Linkjes erbij zijn wel zo handig:

Blue Train vs. When

1-0

Thx Angelo

1-1

3-2 beiden prima

Het Jazz-kwartje wil bij mij maar niet vallen. Zojuist weer door ruim 10 minuten razendknappe muziek geworsteld en weer kan ik maar niet begrijpen wat er nou zo mooi is aan zo'n nummer als Blue Train.

Neem dan zo'n heerlijk simpel nummer als When, daar wordt ik meteen helemaal blij van

4-4

Maar je probeert het wel, dat is al te prijzen! Ik kan het ook niet echt uitleggen. Ik ben zelf ook niet zo'n jazzliefhebber maar sommige jazz weet me wel wat te doen, en dit nummer was wat dat betreft een fijne ontdekking. Maar de Kalin Twins zijn ook een leuke one hit wonder.

18 Elvis Presley - That's Alright Mama vs The Crickets - Not Fade Away

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.