MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
laxus11 schreef:
Nee het is geen Modern Talking

De meest vreselijke nummers spoken nu door m'n hoofd....Nikita van Elton John enzo brrrr

Opus - Live is Life

Mixed Emotions - You Want Love

Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb Dich

Freiheit - Keeping the Dream Alive

Noem maar een paar Erminio zou ik zeggen , 1 ding kan ik al vast zeggen het staat in de top 2000 van radio 2

Tribal Gathering schreef:
Opus - Live is Life

Mixed Emotions - You Want Love

Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb Dich

Freiheit - Keeping the Dream Alive

Nope alle 4 niet, en het is niet van duitse afkomst

Blijft toch opvallend hoe goed SFM scoort. De riff draagt echt het nummer, verder heeft het best weinig om het lijf.

Mbt de Lady Gaga nominatie....we kunnen naast de laatste voorronde ladder van U2 wel een Lady Gaga laddertje zetten natuurlijk om de nominatie te kiezen

Lady Gaga ladder

Voor mijn gevoel gaat het tussen Poker Face (grootste hit) en Bad Romance (meeste impact, hoewel dat lastig te meten is). Persoonlijke favoriet is overigens Telephone, of misschien ook Alejandro. Ik zou er dan nog Just Dance bij doen er een laddertje van 5 van maken.

edit: inderdaad, Born This Way mag er ook nog bij.

Voor. Poker Face, Just Dance, Alejandro, Bad Romance, Telephone en Born This Way. Prima ladder.

Puntenverdeling: 7-5-4-3-1

The Cure Ladder (De bovenste 4 gaan door)

38 Charlotte Sometimes
33 A Strange Day
30 Lullaby
24 Inbetween Days
18 One Hundred Years
17 Push
----------------

The Rolling Stones Ladder (De bovenste 5 gaan door)

37 Jumpin' Jack Flash 7
35 Street Fighting Man 1
32 Under My Thumb 3
30 Play With Fire 4
28 Time Waits For No One +5
20 Memory Motel

Deadline: 17.00 uur

Onweerwolf
De vervanger van Lex was al eens eerder genomineerd maar viel toen in Ronde 2 af en kwam dus redelijk dichtbij. Het nummer kan wellicht rekenen op punten van ArthurDZ, Reijersen, The Viking en Lucm.

Spandau Ballet ofzo?

ahhhhhh ....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Edit: Chant no 1 die nu genomineerd is vind ik wel een geweldig Spandau Ballet nummer...maar dat is een uitzondering.

starbright boy schreef:
Voor. Poker Face, Just Dance, Alejandro, Bad Romance, Telephone en Born This Way. .

Ik had een ladder van 7 in gedachten...bovenstaande 6 + Paparazzi .... maar die laatste zie ik weinig / niet genoemd worden dus die kan ik er wel uitlaten anders.

Onweerwolf
Het is overigens een gigantische aller tijden klassieker. Wellicht muv Paradise By the Dashboard Light de grootste klassieker die niet in de Ladder staat.

Het is wellicht ook de absolute One Day Fly onder de klassiekers, althans in Nederland en Vlaanderen.

Onweerwolf
Meer zeg ik niet...

Oh nee....nu weet ik het (denk ik)....dit is echt te erg...lex, dat kan je niet maken...zelfs Paradise by the Dashboard Light is minder erg (en dat vind ik al verschrikkelijk)

Pure chantage om op Memory Hotel te stemmen

Arrie schreef:
Lady Gaga ladder

DjFrankie (moderator)
Onweerwolf schreef:
Meer zeg ik niet...

Peter Schilling - Major Tom

DjFrankie (moderator)
Puntenverdeling: 7-5-4-3-1

The Cure Ladder (De bovenste 4 gaan door)

41 Charlotte Sometimes 3
37 A Strange Day 4
31 Lullaby 1
25 One Hundred Years 7
24 Inbetween Days
23 Push 5
----------------

The Rolling Stones Ladder (De bovenste 5 gaan door) pas !

37 Jumpin' Jack Flash
35 Street Fighting Man
32 Under My Thumb
30 Play With Fire
28 Time Waits For No One
20 Memory Motel

Deadline: 17.00 uur

Nee, Paparazzi moet er wel bij natuurlijk, vooral de akoestische versie ervan is zelfs fantastisch.

Yep...de Lady Gaga ladder komt er. Ik plaats 'm in het Overzichtstopic, als jullie 'm dan morgen om 17.00u meenemen en 'm bij de laatste voorronde ladder van U2 willen plaatsen.

Onweerwolf
DjFrankie schreef:
(quote)

Peter Schilling - Major Tom

Die staat al in de lijst.

El Ninjo schreef:
Yep...de Lady Gaga ladder komt er. Ik plaats 'm in het Overzichtstopic, als jullie 'm dan morgen om 17.00u meenemen en 'm bij de laatste voorronde ladder van U2 willen plaatsen.
Hoera!

Als het nummer van Lex is wat ik denk dat het is dan is de titel vh nummer een deel vd naam van onze site.

Onweerwolf schreef:

Het is wellicht ook de absolute One Day Fly onder de klassiekers, althans in Nederland en Vlaanderen.

Toch niet Bonnie Tyler - Total eclipse of the Heart.......

DjFrankie (moderator)
John Miles !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onweerwolf schreef:
Het is overigens een gigantische aller tijden klassieker. Wellicht muv Paradise By the Dashboard Light de grootste klassieker die niet in de Ladder staat.

Oh, da's niet per se een favoriet, zou er ook niet heel snel punten aan geven, maar da's toch ook niet echt fout? Als ik hetzelfde in gedachten heb... Wel heel kitscherig, da's waar.

Edit: oh ik dacht aan een ander nummer dan Frank, maar die is ook kitscherig ja. Ik dacht zelf dus aan Worn Down Piano. Maar Music, ach, ik kan het hebben, maar het doet me niks.

El Ninjo schreef:
Als het nummer van Lex is wat ik denk dat het is dan is de titel vh nummer een deel vd naam van onze site.

Toch niet mister Night of the proms......

Lady Ga Ga ladder

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:25 uur

geplaatst: vandaag om 10:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.