Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter]
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2013, 22:22 uur
spoon schreef:
27 Colin Stetson - A Dream Of Water
Stetson in de mume ladder ?
27 Colin Stetson - A Dream Of Water
Stetson in de mume ladder ? Pourquoi pas?
Maar ondanks dat het zo te zien niet gaat lukken (zelfs onder Stef Bos, komop mensen!) ben ik toch blij met mijn nominatie. Dat 2 mensen het ontdekken vind ik al de moeite.Snoeperd schreef:
14 Colin Stetson - A Dream Of Water +6
14 Colin Stetson - A Dream Of Water +6
arcade monkeys schreef:
Colin Stetson is overigens een erg leuke ontdekking, tof nummer.
Colin Stetson is overigens een erg leuke ontdekking, tof nummer.
Titmeister schreef:
Ronde 1 - Ladder 25: Ik wil alvast mijn respect uitspreken voor het nomineren van de ogenschijnlijk kansloze, maar geniale non-jazz van Colin Stetson.
50 Colin Stetson - A Dream Of Water 8 (7)
Ronde 1 - Ladder 25: Ik wil alvast mijn respect uitspreken voor het nomineren van de ogenschijnlijk kansloze, maar geniale non-jazz van Colin Stetson.
50 Colin Stetson - A Dream Of Water 8 (7)
The Eraser schreef:
Vind er absoluut niets aan veruit 1 van de zwakste nummers die tot nog toe de revue gepasseerd zijn.
Jammer. Nochtans een track waarvan ik niet kan inbeelden dat die je onberoerd laat.Vind er absoluut niets aan veruit 1 van de zwakste nummers die tot nog toe de revue gepasseerd zijn.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 22:23 uur
Sorry voor de smileys (en tekst) aan de volgende persoon (edit: Tribal dus), maar dit is volgens mij de slechtste ladder die ik ooit heb gezien in dit spel.
Puntenverdeling: 8-7-6-4-3-2, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!)
Ronde 1 - Ladder 25: Wat een drama is deze ladder, zeg. Ik voel met net Rob die uit armoe zelfs punten moet geven aan ABBA én Coldplay.
207 Radiohead - Lucky +8
132 Beach House - Silver Soul +7
132 Lamb - Gabriel +4
131 Therapy? - Diane
122 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +2
117 Pearl Jam - Corduroy
116 Prince - Controversy
82 Spinvis - In De Staat Van Narcose
81 Stef Bos - Is Dit Nu Later +6
58 Colin Stetson - A Dream Of Water
22 The Grateful Dead - Attics Of My Life +3
--------------------------
Ronde 1 - Ladder 26: Later..
158 Afghan Whigs - Debonair
147 Art Of Noise - Moments In Love
128 Slowdive - Catch The Breeze
109 Alela Diane - The Pirate's Gospel
102 Wipers - Over The Edge
97 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
96 Coldplay - Fix You
90 King Crimson - Red
79 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan
78 The Stooges - Down On The Street
26 Shelley Plimpton - Frank Mills
Deadline: 11:00u
Puntenverdeling: 8-7-6-4-3-2, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!)
Ronde 1 - Ladder 25: Wat een drama is deze ladder, zeg. Ik voel met net Rob die uit armoe zelfs punten moet geven aan ABBA én Coldplay.
207 Radiohead - Lucky +8
132 Beach House - Silver Soul +7
132 Lamb - Gabriel +4
131 Therapy? - Diane
122 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +2
117 Pearl Jam - Corduroy

116 Prince - Controversy

81 Stef Bos - Is Dit Nu Later +6

22 The Grateful Dead - Attics Of My Life +3
Ronde 1 - Ladder 26: Later..
147 Art Of Noise - Moments In Love
128 Slowdive - Catch The Breeze
109 Alela Diane - The Pirate's Gospel
102 Wipers - Over The Edge
96 Coldplay - Fix You
90 King Crimson - Red
78 The Stooges - Down On The Street
26 Shelley Plimpton - Frank Mills
0
geplaatst: 9 januari 2013, 22:24 uur
Ronde 1 - Ladder 25: Na ladder 24 is dit wel een erg ferme stap terug.
210 Radiohead - Lucky +3
137 Therapy? - Diane +6
134 Beach House - Silver Soul +2
132 Lamb - Gabriel
130 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +8
123 Prince - Controversy +7
121 Pearl Jam - Corduroy +4
81 Stef Bos - Is Dit Nu Later
22 The Grateful Dead - Attics Of My Life
Ronde 1 - Ladder 26:
153 Art Of Noise - Moments In Love +6
136 Slowdive - Catch The Breeze +8
111 Alela Diane - The Pirate's Gospel +2
106 Wipers - Over The Edge +4
96 Coldplay - Fix You
90 King Crimson - Red
85 The Stooges - Down On The Street +7
29 Shelley Plimpton - Frank Mills +3
Geen probleem, klaag maar raak. Dat doe ik ook. Als er maar voldoende positieve opmerkingen tegenover staan voegt het juist wat toe aan het droog cijfertjes zetten.
Ronde 1 - Ladder 25: Na ladder 24 is dit wel een erg ferme stap terug.
210 Radiohead - Lucky +3
137 Therapy? - Diane +6
134 Beach House - Silver Soul +2
132 Lamb - Gabriel
130 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +8
123 Prince - Controversy +7
121 Pearl Jam - Corduroy +4
81 Stef Bos - Is Dit Nu Later
Ronde 1 - Ladder 26:
153 Art Of Noise - Moments In Love +6
136 Slowdive - Catch The Breeze +8
111 Alela Diane - The Pirate's Gospel +2
106 Wipers - Over The Edge +4
96 Coldplay - Fix You
90 King Crimson - Red
85 The Stooges - Down On The Street +7
29 Shelley Plimpton - Frank Mills +3
chevy93 schreef:
Sorry voor de smileys (en tekst) aan de volgende persoon (edit: Tribal dus), maar dit is volgens mij de slechtste ladder die ik ooit heb gezien in dit spel.
Geen probleem, klaag maar raak. Dat doe ik ook. Als er maar voldoende positieve opmerkingen tegenover staan voegt het juist wat toe aan het droog cijfertjes zetten.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 22:40 uur
Ik ben benieuwd. Wat is hier zo slecht aan dat het zo'n mooie denigrerende smiley verdient? 

0
geplaatst: 9 januari 2013, 22:44 uur
Dat kun je wel raden, toch? Het is nou niet echt een makkelijk nummer. Ik vind het een toffe nominatie hoor, maar toen ik hem hoorde dacht ik wel meteen: een echte laatste plaatsnominatie.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 22:57 uur
Misschien wel. Ik hoopte dat de vocal toch mensen zou kunnen raken. Blijkbaar heb ik het 'toegankelijker' ingeschat dan het is.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:00 uur
Snoeperd schreef:
@keizjm73 Jij hoeft er ook niet zo'n heisa van te maken. Ipv dit ellenlange stuk had je ook kunnen zeggen: Ja, Onweerwolf, ik wist dit niet, ik zal vanaf nu niet meer tactisch stemmen.
@keizjm73 Jij hoeft er ook niet zo'n heisa van te maken. Ipv dit ellenlange stuk had je ook kunnen zeggen: Ja, Onweerwolf, ik wist dit niet, ik zal vanaf nu niet meer tactisch stemmen.
Nee, dat doe ik dus niet!
Sterker nog. Ik sta op het punt om eruit stappen. Ik kom er morgen op terug. Ja-ja, met nog meer tekst en argumenten!
Lees - en probeer te begrijpen - wat ik schrijf in plaats van me zo af te serveren! Ga er serieus op in of laat het gaan! Ik werd toch wel redelijk aangevallen voor mijn gevoel. En ja - heel gek - daar reageer ik dan op! Misschien ongewenst de waarheid verwoord, jammer dan! Verder even goede vrienden hoor..

0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:00 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
218 Radiohead - Lucky +8
137 Therapy? - Diane
141 Beach House - Silver Soul +7
138 Lamb - Gabriel +6
130 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam
125 Prince - Controversy +2
121 Pearl Jam - Corduroy
85 Spinvis - In De Staat Van Narcose +3
85 Stef Bos - Is Dit Nu Later +4
Ronde 1 - Ladder 26:
161 Art Of Noise - Moments In Love +8
138 Slowdive - Catch The Breeze +2
115 Alela Diane - The Pirate's Gospel +4
106 Wipers - Over The Edge
104 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +7
102 Coldplay - Fix You +6
90 King Crimson - Red
85 The Stooges - Down On The Street
82 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +3
29 Shelley Plimpton - Frank Mills
Ronde 1 - Ladder 25:
218 Radiohead - Lucky +8
137 Therapy? - Diane
141 Beach House - Silver Soul +7
138 Lamb - Gabriel +6
125 Prince - Controversy +2
121 Pearl Jam - Corduroy
85 Spinvis - In De Staat Van Narcose +3
85 Stef Bos - Is Dit Nu Later +4
Ronde 1 - Ladder 26:
161 Art Of Noise - Moments In Love +8
138 Slowdive - Catch The Breeze +2
115 Alela Diane - The Pirate's Gospel +4
106 Wipers - Over The Edge
104 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +7
102 Coldplay - Fix You +6
90 King Crimson - Red
82 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +3
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:04 uur
keijzm73 schreef:
Sterker nog. Ik sta op het punt om eruit stappen. Ik kom er morgen op terug. Ja-ja, met nog meer tekst en argumenten!
Lees - en probeer te begrijpen - wat ik schrijf in plaats van me zo af te serveren! Ga er serieus op in of laat het gaan! Ik werd toch wel redelijk aangevallen voor mijn gevoel. En ja - heel gek - daar reageer ik dan op! Misschien ongewenst de waarheid verwoord, jammer dan!
Verder even goede vrienden hoor..
(quote)
Lees - en probeer te begrijpen - wat ik schrijf in plaats van me zo af te serveren! Ga er serieus op in of laat het gaan! Ik werd toch wel redelijk aangevallen voor mijn gevoel. En ja - heel gek - daar reageer ik dan op! Misschien ongewenst de waarheid verwoord, jammer dan! Verder even goede vrienden hoor..

Nou, niemand die je daadwerkelijk wilde aanvallen. Alleen mensen die je even ergens op wezen. Om er dan zo'n gedoe van te maken, jammer. Jij zei dat je die punten had omgedraaid, sommige mensen hier vinden dat niet de bedoeling. Meer niet.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:08 uur
Arrie schreef:

Nou, niemand die je daadwerkelijk wilde aanvallen. Alleen mensen die je even ergens op wezen. Om er dan zo'n gedoe van te maken, jammer. Jij zei dat je die punten had omgedraaid, sommige mensen hier vinden dat niet de bedoeling. Meer niet.
(quote)

En het ging wel over His Royal Highness Prince hé

Al moet ik toegeven dat Controversy stukken beter is, en het hopelijk wel haalt.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:11 uur
Toch jammer dat Prince het in de vorige ladderserie niet gered heeft. Ik ben over het algemeen geen grote fan van zijn werk, maar Sometimes it snows in April vond ik toch wel een openbaring. Ik kende het nummer niet en ik moest het tweemaal luisteren voordat het kwartje viel, maar toen viel het ook wel hard, zal ik maar zeggen.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:14 uur
Ploppesteksel schreef:
Ik ben benieuwd. Wat is hier zo slecht aan dat het zo'n mooie denigrerende smiley verdient?
Mwa, laat ik het er op houden dat dat irritante (ik quote ook "ellendige") getoeter inderdaad op z'n zachtst gezegd... irritant is. Vervolgens zit er nog een of andere rare vent (who I assume is Colin Stetson) door te ratelen die een of andere pseudo-interessante tekst opdreunt in het kader van "als je maar wat random worden opdreunt op een quasi-interessante manier zijn er altijd wel wat mensen die het helemaal diepgaand en geweldig vinden". Dat is mijn (nog ietwat genuanceerde) eerlijke mening. Ik ben benieuwd. Wat is hier zo slecht aan dat het zo'n mooie denigrerende smiley verdient?

P.S. Ja, ik vind het leuk om woorden als pseudo en quasi te gebruiken dan lijkt het alsof ik pseudo-/quasi-veel weet.

Tribal Gathering schreef:
Positieve voetnoten komen bij die andere ladder. Waar ik nu al wat geweldige nummers tussen zie staan! (en niet eens ABBA!)Geen probleem, klaag maar raak. Dat doe ik ook. Als er maar voldoende positieve opmerkingen tegenover staan voegt het juist wat toe aan het droog cijfertjes zetten.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:14 uur
Ploppesteksel schreef:
Jammer. Nochtans een track waarvan ik niet kan inbeelden dat die je onberoerd laat.
Jammer. Nochtans een track waarvan ik niet kan inbeelden dat die je onberoerd laat.
Als losse track vind ik het in elk geval niet veel voorstellen, misschien dat in de context van het album het kwartje wel valt, wie weet. Ik zet hem in elk geval op mijn lijstje van nog te beluisteren albums

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 januari 2013, 23:15 uur
keijzm73 schreef:
Lees - en probeer te begrijpen - wat ik schrijf in plaats van me zo af te serveren! Ga er serieus op in of laat het gaan! Ik werd toch wel redelijk aangevallen voor mijn gevoel. En ja - heel gek - daar reageer ik dan op! Misschien ongewenst de waarheid verwoord, jammer dan!
Verder even goede vrienden hoor..
(quote)
Ik snap het punt wel, had ook het gevoel dat hij de schuld kreeg dat Prince niet door was.
Mijn advies, keijzm73 is duidelijk en heeft zijn punt gemaakt, en daarmee moet de kous af zijn, Elke keer weer hierop reageren heeft totaal geen zin, en werkt alleen maar negatiever. En wordt geen leuk spelletje zo.
Graag weer verder waar dit topic voor is bedoeld stemmen op de 2 ladders.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:28 uur
chevy93 schreef:
Vervolgens zit er nog een of andere rare vent (who I assume is Colin Stetson) door te ratelen die een of andere pseudo-interessante tekst opdreunt in het kader van "als je maar wat random worden opdreunt op een quasi-interessante manier zijn er altijd wel wat mensen die het helemaal diepgaand en geweldig vinden". Dat is mijn (nog ietwat genuanceerde) eerlijke mening.
Vervolgens zit er nog een of andere rare vent (who I assume is Colin Stetson) door te ratelen die een of andere pseudo-interessante tekst opdreunt in het kader van "als je maar wat random worden opdreunt op een quasi-interessante manier zijn er altijd wel wat mensen die het helemaal diepgaand en geweldig vinden". Dat is mijn (nog ietwat genuanceerde) eerlijke mening.

Die irritante vent is Laurie Anderson, mss. Lou Reed

Een van mijn lievelingsartiesten, meer performance dan popmuziek.
Ik vind het nummer trouwens beter en beter worden, het getoeter heeft een soort opgejaagdheid die perfect samengaat met dat spoken word...
Sowieso een fantastische nominatie

0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:35 uur
Serieus? Dat zou wel een heleboel verklaren. 
O Superman vind ik nl. ook al zo verschrikkelijk.
Edit: En dan merk ik dat ik opveer bij een simpel 80s-popdeuntje als The Riddle. Ik voel me opeens heel mainstream.

O Superman vind ik nl. ook al zo verschrikkelijk.
Edit: En dan merk ik dat ik opveer bij een simpel 80s-popdeuntje als The Riddle. Ik voel me opeens heel mainstream.

0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:36 uur
Laurie Anderson, van het hate-or-love-it O Superman uit 1981, dat we later nog tegenkomen.
Veel 0-en en 8-en gaan we daar zien

0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:39 uur
nico1616 schreef:

Ow, toch Laurie Anderson! Die voordracht deed me al sterk denken aan haar eigen werk, waar ik overigens niet zo weg van ben. Maar dit verklaart wel weer de associaties die ik had bij dit nummer van Colin Stetson.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:40 uur
Even nog voor de goede orde. Ik heb mijn eigen overwegingen om eventueel te stoppen. Dat heeft niet alleen met dit voorvalletje te maken, maar het weegt zeker wel mee. Ik snap het punt echt wel dat wordt gemaakt door 'onweerwolf' en dat vele van jullie het daarmee eens zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik het er volledig mee eens ben. Het respecteren is toch net iets anders 
Als ik ergens aan mee doe, doe ik dat serieus en met volle overgave. Daar kan ik ook niets aan doen. Ik moet erachter kunnen staan wat ik doe. En daar twijfel ik al wat langer over. En daar is nu dus een druppeltje bijgekomen.
Nogmaals, ik verwijt jullie niets. En ik kan best tegen kritiek en een aanval op z'n tijd, maar er speelt gewoon meer mee. En dat; 'verder even goede vrienden' is dan ook niet cynisch bedoeld.

Als ik ergens aan mee doe, doe ik dat serieus en met volle overgave. Daar kan ik ook niets aan doen. Ik moet erachter kunnen staan wat ik doe. En daar twijfel ik al wat langer over. En daar is nu dus een druppeltje bijgekomen.
Nogmaals, ik verwijt jullie niets. En ik kan best tegen kritiek en een aanval op z'n tijd, maar er speelt gewoon meer mee. En dat; 'verder even goede vrienden' is dan ook niet cynisch bedoeld.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:44 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
221 Radiohead - Lucky +3
148 Beach House - Silver Soul +7
143 Therapy? - Diane +6
142 Lamb - Gabriel +4
129 Pearl Jam - Corduroy +8
125 Prince - Controversy
87 Stef Bos - Is Dit Nu Later +2
85 Spinvis - In De Staat Van Narcose
Ronde 1 - Ladder 26:
166 Afghan Whigs - Debonair +8
161 Art Of Noise - Moments In Love
140 Slowdive - Catch The Breeze +2
122 Alela Diane - The Pirate's Gospel +7
112 Wipers - Over The Edge +6
104 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
102 Coldplay - Fix You
94 King Crimson - Red +4
85 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +3
Ronde 1 - Ladder 25:
221 Radiohead - Lucky +3
148 Beach House - Silver Soul +7
143 Therapy? - Diane +6
142 Lamb - Gabriel +4
129 Pearl Jam - Corduroy +8
125 Prince - Controversy
87 Stef Bos - Is Dit Nu Later +2
Ronde 1 - Ladder 26:
166 Afghan Whigs - Debonair +8
140 Slowdive - Catch The Breeze +2
122 Alela Diane - The Pirate's Gospel +7
112 Wipers - Over The Edge +6
104 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
102 Coldplay - Fix You
94 King Crimson - Red +4
85 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +3
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:53 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
221 Radiohead - Lucky
148 Beach House - Silver Soul
143 Therapy? - Diane
142 Lamb - Gabriel
129 Pearl Jam - Corduroy
125 Prince - Controversy
87 Stef Bos - Is Dit Nu Later
Ronde 1 - Ladder 26:
169 Afghan Whigs - Debonair +3
146 Slowdive - Catch The Breeze +6
122 Alela Diane - The Pirate's Gospel
120 Wipers - Over The Edge +8
111 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +7
102 Coldplay - Fix You
94 King Crimson - Red
89 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +4
87 The Stooges - Down On The Street +2
Ronde 1 - Ladder 25:
221 Radiohead - Lucky
148 Beach House - Silver Soul
143 Therapy? - Diane
142 Lamb - Gabriel
129 Pearl Jam - Corduroy
125 Prince - Controversy
Ronde 1 - Ladder 26:
169 Afghan Whigs - Debonair +3
146 Slowdive - Catch The Breeze +6
120 Wipers - Over The Edge +8
111 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +7
102 Coldplay - Fix You
94 King Crimson - Red
89 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +4
87 The Stooges - Down On The Street +2
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:58 uur
keijzm73 schreef:
Even nog voor de goede orde. Ik heb mijn eigen overwegingen om eventueel te stoppen.
[...]
Ken jij toevallig ene Sectumsempra?Even nog voor de goede orde. Ik heb mijn eigen overwegingen om eventueel te stoppen.
[...]
0
geplaatst: 10 januari 2013, 00:15 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
228 Radiohead - Lucky 7
152 Beach House - Silver Soul 4
143 Therapy? - Diane
142 Lamb - Gabriel
132 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam 2
135 Pearl Jam - Corduroy 6
133 Prince - Controversy 8
88 Spinvis - In De Staat Van Narcose 3
Ronde 1 - Ladder 26:
175 Afghan Whigs - Debonair 6
164 Art Of Noise - Moments In Love 3
150 Slowdive - Catch The Breeze 4
120 Wipers - Over The Edge
119 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) 8
109 Coldplay - Fix You 7
94 King Crimson - Red
91 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan 2
87 The Stooges - Down On The Street
Ronde 1 - Ladder 25:
228 Radiohead - Lucky 7
152 Beach House - Silver Soul 4
143 Therapy? - Diane
142 Lamb - Gabriel
132 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam 2
135 Pearl Jam - Corduroy 6
133 Prince - Controversy 8
88 Spinvis - In De Staat Van Narcose 3
Ronde 1 - Ladder 26:
175 Afghan Whigs - Debonair 6
164 Art Of Noise - Moments In Love 3
150 Slowdive - Catch The Breeze 4
119 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) 8
109 Coldplay - Fix You 7
94 King Crimson - Red
91 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan 2
87 The Stooges - Down On The Street
0
geplaatst: 10 januari 2013, 00:32 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
234 Radiohead - Lucky +6
152 Beach House - Silver Soul
150 Therapy? - Diane +7
142 Lamb - Gabriel
141 Prince - Controversy +8
134 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +2
135 Pearl Jam - Corduroy
91 Stef Bos - Is Dit Nu Later +4
88 Spinvis - In De Staat Van Narcose
25 The Grateful Dead - Attics Of My Life +3
Ronde 1 - Ladder 26:
181 Afghan Whigs - Debonair +6
164 Art Of Noise - Moments In Love
150 Slowdive - Catch The Breeze
126 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +7
113 Coldplay - Fix You +4
95 The Stooges - Down On The Street +8
94 King Crimson - Red
94 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +3
31 Shelley Plimpton - Frank Mills+2
Ronde 1 - Ladder 25:
234 Radiohead - Lucky +6
152 Beach House - Silver Soul
150 Therapy? - Diane +7
142 Lamb - Gabriel
141 Prince - Controversy +8
134 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +2
135 Pearl Jam - Corduroy
91 Stef Bos - Is Dit Nu Later +4
88 Spinvis - In De Staat Van Narcose

25 The Grateful Dead - Attics Of My Life +3
Ronde 1 - Ladder 26:
181 Afghan Whigs - Debonair +6
150 Slowdive - Catch The Breeze
126 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +7

113 Coldplay - Fix You +4
95 The Stooges - Down On The Street +8

94 King Crimson - Red
94 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +3
31 Shelley Plimpton - Frank Mills+2
0
geplaatst: 10 januari 2013, 00:32 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
238 Radiohead - Lucky 4
160 Beach House - Silver Soul 8
150 Therapy? - Diane
142 Lamb - Gabriel
141 Prince - Controversy
140 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam 6
135 Pearl Jam - Corduroy
98 Stef Bos - Is Dit Nu Later 7
91 Spinvis - In De Staat Van Narcose 3
60 Colin Stetson - A Dream Of Water 2
25 The Grateful Dead - Attics Of My Life
Ronde 1 - Ladder 26:
184 Afghan Whigs - Debonair 3
154 Slowdive - Catch The Breeze 4
132 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) 6
130 Alela Diane - The Pirate's Gospel 8
122 Wipers - Over The Edge 2
120 Coldplay - Fix You 7
95 The Stooges - Down On The Street
94 King Crimson - Red
94 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan
31 Shelley Plimpton - Frank Mills
Ronde 1 - Ladder 25:
238 Radiohead - Lucky 4
160 Beach House - Silver Soul 8
150 Therapy? - Diane
142 Lamb - Gabriel
141 Prince - Controversy
140 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam 6
135 Pearl Jam - Corduroy
98 Stef Bos - Is Dit Nu Later 7
91 Spinvis - In De Staat Van Narcose 3
60 Colin Stetson - A Dream Of Water 2
Ronde 1 - Ladder 26:
184 Afghan Whigs - Debonair 3
154 Slowdive - Catch The Breeze 4
132 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) 6
130 Alela Diane - The Pirate's Gospel 8
122 Wipers - Over The Edge 2
120 Coldplay - Fix You 7
94 King Crimson - Red
94 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan
0
geplaatst: 10 januari 2013, 00:45 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
238 Radiohead - Lucky
163 Beach House - Silver Soul +3
150 Therapy? - Diane
149 Prince - Controversy +8
146 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +6
144 Lamb - Gabriel +2
135 Pearl Jam - Corduroy
98 Stef Bos - Is Dit Nu Later
98 Spinvis - In De Staat Van Narcose +7
64 Colin Stetson - A Dream Of Water +4
Ronde 1 - Ladder 26:
188 Afghan Whigs - Debonair +4
167 Art Of Noise - Moments In Love +3
160 Slowdive - Catch The Breeze +6
132 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
130 Alela Diane - The Pirate's Gospel
130 Wipers - Over The Edge +8
120 Coldplay - Fix You
101 King Crimson - Red +7
96 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +2
Ronde 1 - Ladder 25:
238 Radiohead - Lucky
163 Beach House - Silver Soul +3
150 Therapy? - Diane
149 Prince - Controversy +8
146 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +6
144 Lamb - Gabriel +2
135 Pearl Jam - Corduroy
98 Stef Bos - Is Dit Nu Later
98 Spinvis - In De Staat Van Narcose +7
64 Colin Stetson - A Dream Of Water +4
Ronde 1 - Ladder 26:
188 Afghan Whigs - Debonair +4
167 Art Of Noise - Moments In Love +3
160 Slowdive - Catch The Breeze +6
132 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
130 Wipers - Over The Edge +8
120 Coldplay - Fix You
101 King Crimson - Red +7
96 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +2
0
geplaatst: 10 januari 2013, 00:47 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
238 Radiohead - Lucky
167 Beach House - Silver Soul +4
158 Therapy? - Diane +8
156 Prince - Controversy +7
146 Lamb - Gabriel +2
146 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam
138 Pearl Jam - Corduroy +3
104 Stef Bos - Is Dit Nu Later +6
ontdekking
98 Spinvis - In De Staat Van Narcose
64 Colin Stetson - A Dream Of Water
Ronde 1 - Ladder 26:
188 Afghan Whigs - Debonair
174 Art Of Noise - Moments In Love +7
160 Slowdive - Catch The Breeze
140 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +8
136 Wipers - Over The Edge +6
122 Coldplay - Fix You +2
101 King Crimson - Red
99 The Stooges - Down On The Street +4
99 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +3
Ronde 1 - Ladder 25:
238 Radiohead - Lucky

167 Beach House - Silver Soul +4
158 Therapy? - Diane +8
156 Prince - Controversy +7
146 Lamb - Gabriel +2
146 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam
138 Pearl Jam - Corduroy +3
104 Stef Bos - Is Dit Nu Later +6
ontdekking98 Spinvis - In De Staat Van Narcose
Ronde 1 - Ladder 26:
188 Afghan Whigs - Debonair
174 Art Of Noise - Moments In Love +7
160 Slowdive - Catch The Breeze
140 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +8
136 Wipers - Over The Edge +6
122 Coldplay - Fix You +2
101 King Crimson - Red
99 The Stooges - Down On The Street +4
99 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan +3
0
geplaatst: 10 januari 2013, 00:52 uur
Beste muziekliefhebbers,
De De Prehistorische Top 400 -2013 staat in de startblokken. Veel luisterplezier, naast al dit Top-2000-moois!

De De Prehistorische Top 400 -2013 staat in de startblokken. Veel luisterplezier, naast al dit Top-2000-moois!

0
geplaatst: 10 januari 2013, 01:18 uur
Ronde 1 - Ladder 25:
246 Radiohead - Lucky +8
167 Beach House - Silver Soul
165 Therapy? - Diane +7
156 Prince - Controversy
150 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +4
148 Lamb - Gabriel +2
141 Pearl Jam - Corduroy +3
110 Stef Bos - Is Dit Nu Later +6
Ronde 1 - Ladder 26:
191 Afghan Whigs - Debonair +3
176 Art Of Noise - Moments In Love +2
160 Slowdive - Catch The Breeze +6 (mooie ontdekking
)
147 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +7
140 Wipers - Over The Edge +4
130 Coldplay - Fix You +8
101 King Crimson - Red
99 The Stooges - Down On The Street
99 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan
Ronde 1 - Ladder 25:
246 Radiohead - Lucky +8

167 Beach House - Silver Soul
165 Therapy? - Diane +7
156 Prince - Controversy
150 The Vaselines - Jesus Wants Me For A Sunbeam +4
148 Lamb - Gabriel +2
141 Pearl Jam - Corduroy +3
110 Stef Bos - Is Dit Nu Later +6
Ronde 1 - Ladder 26:
191 Afghan Whigs - Debonair +3
176 Art Of Noise - Moments In Love +2
160 Slowdive - Catch The Breeze +6 (mooie ontdekking
)147 ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) +7
140 Wipers - Over The Edge +4
130 Coldplay - Fix You +8
101 King Crimson - Red
99 The Stooges - Down On The Street
99 Ali Farka Touré With Ry Cooder - Lasidan
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.