MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
keijzm73 schreef:
En Pat B. genomineerd hou ik achteraf ook een naar gevoel aan over
Denk ook niet dat ze het gaat halen

Dat mag zeker, ziet er interessant uit! Mooie liedjes die ze covert, ben benieuwd.

Hmm, ik zie dat de punten van Glen Hansard zijn overgeslagen door Dumb_Helicopter, dus de uitslag van de vorige ladders klopt niet helemaal.

Wel jammer van Low. Wat een nummer is dat zeg. Beter dan Paranoid Android.

Geinig lijstje!

Drs.P is natuurlijk een klassieker eerste klas

Poeha schreef:
Even muggenziften:

Het is Kaw-Liga .

Aangepast

Wanneer beginnen de ladders voor groepen met meer dan 16 liedjes?

Casartelli (moderator)
Krijgen we binnenkort een overzicht van alle nominaties (behoudens de nog te spelen artiestenvoorrondes)? Alvast dank!

Onweerwolf
kabouter76 schreef:
Wanneer beginnen de ladders voor groepen met meer dan 16 liedjes?

27 december om 17:00

Onweerwolf
Casartelli schreef:
Krijgen we binnenkort een overzicht van alle nominaties (behoudens de nog te spelen artiestenvoorrondes)? Alvast dank!

Nee. Ik ga even Kerst vieren en uitrusten, daarna zien we weer verder.

Casartelli (moderator)
Onweerwolf schreef:
Nee. Ik ga even Kerst vieren en uitrusten, daarna zien we weer verder.

Waaat?

Nou goed dan.

Is het dan alweer kerst jongens?

Rhythm & Poetry schreef:
Is het dan alweer kerst jongens?

De tijd van aERo's kerstmutsje, vriendelijke pauselijke boodschappen en Wham!

*zet de PC klok 72 uur vooruit*
Beginnen maar....

Ik hoorde vandaag een nummer dat ik graag wil laten meedoen, kan dat nog?

Zo ja, dan wil ik deze:
The KLF - America, What Time is Love?
vervangen door:
Tom Odell - Another Love.

Ik hoop het niet.

Ik wil er ook wel 11 nomineren?

Nee! Niet de KLF!

Uitstekende beslissing

Doe het niet Jester, je hebt nog een heel leven voor je!

De afvaller komt volgend jaar aan de beurt. Wel leuk dat er zo meegeleefd wordt, trouwens.

Jester schreef:
Ik hoorde vandaag een nummer dat ik graag wil laten meedoen, kan dat nog?

Zo ja, dan wil ik deze:
The KLF - America, What Time is Love?
vervangen door:
Tom Odell - Another Love.

Alsjeblieft niet zeg, zonde om een geweldige nominatie in te ruilen voor zo'n doorsnee liedje

Dat hele nominaties inruilen mag van mij volgend jaar afgeschaft worden, eigenlijk.

Jester staat op breken.

Wat mij betreft kies je gewoon een derde nummer als nominatie en laat je die KLF en Tom Odell achterwege

Casartelli (moderator)
herman schreef:
Dat hele nominaties inruilen mag van mij volgend jaar afgeschaft worden, eigenlijk.

Het is nu al aan meer mensen toegestaan, maar voor volgend jaar ben ik het hier 100% mee eens.

Edit: Overigens ken ik het nummer van Tom Odell niet, maar het schrappen van The KLF zou ik ook wel betreuren.

Edit 2: Heb Tom Odell net even beluisterd en kan nu met zekerheid vaststellen dat The KLF in elk geval van mij meer punten zal krijgen in de meeste ladders.

herman schreef:
Omdat? Als iemand een nominatie inruilt die jij bewust daarom niet genomineerd had, wissel jij toch ook gewoon? Het lijkt me sterk dat iemand dan ook weer jouw nominatie in gaat ruilen etc.

Er zit toch wel een aardige druk achter je nominatielijstje (voor je het weet ben je te laat, je hebt nog geen 3 dagen) en dan snap ik best dat mensen die niet 3 weken van tevoren met hun lijstje beginnen graag wat last-minute wijzigingen door willen brengen.

Daarbij zie je soms dat anderen dezelfde artiest nomineren met andere nummers en is de noodzaak minder groot en voeg je graag een ander toe (om maar eens een voorbeeld te geven).
Op die manier maken we misschien nog wel een mooiere lijst

Het is een ander verhaal als echt iedereen doorlopend maar blijft schrappen en toevoegen en dat valt toch wel mee?

chevy93 schreef:
Omdat? Als iemand een nominatie inruilt die jij bewust daarom niet genomineerd had, wissel jij toch ook gewoon? Het lijkt me sterk dat iemand dan ook weer jouw nominatie in gaat ruilen etc.

Nouja, ik zat er gisteren wel sterk aan te denken om mijn nominaties weer in te ruilen eigenlijk. Maar dan wordt het zo'n chaotisch gedoe. Ik heb ook niet echt lang over mijn nominaties nagedacht, hooguit een kwartiertje, maar ik laat het maar zo. Ik kijk ook wel bewust wat anderen al nomineren en dat zullen anderen ook wel doen, dus dan is het wel jammer als dat overbodig blijkt.

Ik ga proberen ditmaal heel de ladder mee te doen, alhoewel er natuurlijk rondes mogen zijn waar 't niet lukt. Denk niet dat 't gaat lukken, maar 't streven is er. De echte ladders dan, niet de bandladders.

Niet op tijd voor nominaties trouwens, ghélasj, ghélasj.

Masimo schreef:
Ik ga proberen ditmaal heel de ladder mee te doen, alhoewel er natuurlijk rondes mogen zijn waar 't niet lukt. Denk niet dat 't gaat lukken, maar 't streven is er. De echte ladders dan, niet de bandladders.

Niet op tijd voor nominaties trouwens, ghélasj, ghélasj.

Je kan het! Mij is het vorig jaar ook gelukt.

Mij is het al een paar jaar gelukt. Alleen tijdens vakanties laat ik de ladder vaak voor wat het is, dan heb ik er gewoon ook even geen zin in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:31 uur

geplaatst: vandaag om 18:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.