Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:49 uur
Mijn 8 nominaties staan er nu. Er ging iets mis, dus het duurde wat langer. Volgend jaar moeten de lijstjes maar nog wat kleiner, want er konden wel weinig mensen nomineren.
0
GrafGantz schreef:
Lijkt me een typisch geval van jammer maar helaas...
(quote)
Lijkt me een typisch geval van jammer maar helaas...
Mocht er nog een plaats vrijkomen, en ik aan de beurt zijn, dan zijn dit mijn nominaties. (Moet nu weg, vandaar).
Animal Collective - In the Flowers
Archive - Controlling Crowds
Archive - Violently
Django Django - Hail Bop
Fuck Buttons - Surf Solar
Interpol - Pioneer to the Falls
St. Vincent - Cruel
The Maccabees - Forever I've Known
0
Snoeperd schreef:
Mijn 8 nominaties staan er nu. Er ging iets mis, dus het duurde wat langer.
Mijn 8 nominaties staan er nu. Er ging iets mis, dus het duurde wat langer.
Helaas Joep, de lijnen zijn reeds gesloten...
0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:51 uur
Snoeperd schreef:
Volgend jaar moeten de lijstjes maar nog wat kleiner, want er konden wel weinig mensen nomineren.
Volgend jaar moeten de lijstjes maar nog wat kleiner, want er konden wel weinig mensen nomineren.
Of de totale lijst groter

0
GrafGantz schreef:
(quote)
Ik had al een plaatsje gereserveerd dus volgens mij was ik nog op tijd.
En Arno, ik heb iig Fuck Buttons - Surf Solar genomineerd, dus die komt er dan wel in.

0
Ja, ik vond 8 nominaties al ontzettend weinig. Ik had er makkelijk 100 kunnen nomineren 

0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:53 uur
Snoeperd schreef:
Ik had al een plaatsje gereserveerd...
(quote)
Ik had al een plaatsje gereserveerd...
... en vervolgens bleef het zo'n 40 minuten stil

0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:54 uur
vigil schreef:
Of de opengevallen plaatsen ook door nominaties laten vullen ipv door uitbreiding van de startlijst... de mogelijkheden zijn eindeloos.(quote)
0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:56 uur
Ik ben het wel met Graf eens, natuurlijk is het vervelend maar je kan toch moelijk verwachten dat de hele site 3 kwartier stil staat omdat jij van alles aan het doen bent maar er nog ergens een bericht staat met "bezig". Dan zouden de spelletjes hier wel heel vreemde vormen gaan aannemen.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:56 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Ja, ik zei al, er ging iets mis. Ik had mijn nominatielijstje al klaar, toen de stroom van mijn laptop uitviel. Anders was ik gewoon na 10 minuutjes al klaar geweest met mijn lijstje.
En hoe kon ik weten, dat het daarna zo snel ging met de lijstjes.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 13:59 uur
Mochten de nominaties van Joep niet meer tellen dan mag hij wel een nummer van mij vervangen. 

0
Als het geen probleem is, wil ik These New Puritans - Hologram nog vervangen door
These New Puritans - 5 spotify:track:0Iw34ak8JhG9ACzNPRj01z
These New Puritans - 5 spotify:track:0Iw34ak8JhG9ACzNPRj01z
0
Ceasar schreef:
I Monster - Daydream in Blue
I Monster - Daydream in Blue
Fantastisch nummer, maar is helaas al uit 2001.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:00 uur
Snoeperd schreef:
(quote)
Dat het snel ging klopt wel, wellicht dat Onweerwolf nog wat kan regelen (ruilen met nummers vanuit de startlijst bv.)
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:01 uur
Omdat Sunderland zo'n grootte liefhebber is van de 00's mag hij wel AC/DC van mij lijstje vervangen.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:02 uur
Wat ook zou kunnen: een Arcade Fire voorrondeladder houden om het aantal nummers te reduceren tot bijv 10, en de rest ruilen tegen nominaties die nu net te laat waren.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:03 uur
yeahyeahyeah schreef:
Wat ook zou kunnen: een Arcade Fire voorrondeladder houden om het aantal nummers te reduceren tot bijv 10, en de rest ruilen tegen nominaties die nu net te laat waren.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 januari 2013, 14:04 uur
Rhythm & Poetry schreef:
5 nummers per artiest lijkt mij ook meer dan genoeg.
5 nummers per artiest lijkt mij ook meer dan genoeg.
Juist Rob en Yeahyeahyeah dan zijn Arcade Fire, Radiohead, Veils, Muse en The national er ook bij, is ook minder eenzijdig lijkt me.
Een zo gevarieerd mogelijke lijst is wel zo prettig.
Zo kan er weer lekker genomineerd worden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2013, 14:05 uur
yeahyeahyeah schreef:
...of iets dergelijks ja.
Als we ons hier bijna een jaar mee onledig gaan houden, zou het inderdaad wel wat sneu zijn als zeer regelmatige deelnemers aan de reguliere ladder te laat zijn met nomineren omdat de lijst binnen een paar uur vol zat.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Mochten de nominaties van Joep niet meer tellen dan mag hij wel een nummer van mij vervangen.
Dankjewel Rop

0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:09 uur
Snoeperd schreef:
En Arno, ik heb iig Fuck Buttons - Surf Solar genomineerd, dus die komt er dan wel in.
Vreemd dat die niet in de startlijst staat, staat ook gewoon in de MuMe-ladder. Goed dat je hem hebt genomineerd.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:10 uur
Casartelli schreef:
...of iets dergelijks ja.
Als we ons hier bijna een jaar mee onledig gaan houden, zou het inderdaad wel wat sneu zijn als zeer regelmatige deelnemers aan de reguliere ladder te laat zijn met nomineren omdat de lijst binnen een paar uur vol zat.
Vind ik ook ja. Het was voor de vaste nomineerders ook niet te voorzien dat het zó snel vol zat dat een uitvallende laptop al funest was. Dan mogen er m.i. best wat nummers uit de startlijst wijken, en dan het liefst van de artiesten die er al vaak in staan. Per artiest reduceren tot 5 via voorronden lijkt me in dit geval eigenlijk ook wel een goed idee, omdat er nog erg veel animo was om te nomineren....of iets dergelijks ja.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:11 uur
5 per artiest vind ik ook zat eigenlijk.
Dat was een paar jaar geleden nogal een internethype, omdat de ene na de andere geweldige single uitkwam, maar totaal onduidelijk was wie erachter zat. Geruchten gingen van Madonna tot aan The Knife,geloof ik. Inmiddels blijkt het een of andere Zweedse te zijn, geloof ik.
Titmeister schreef:
iamamiwhoami zal ik eens gaan checken.
iamamiwhoami zal ik eens gaan checken.
Dat was een paar jaar geleden nogal een internethype, omdat de ene na de andere geweldige single uitkwam, maar totaal onduidelijk was wie erachter zat. Geruchten gingen van Madonna tot aan The Knife,geloof ik. Inmiddels blijkt het een of andere Zweedse te zijn, geloof ik.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:14 uur
herman schreef:
Vreemd dat die niet in de startlijst staat, staat ook gewoon in de MuMe-ladder. Goed dat je hem hebt genomineerd.
(quote)
Dat zijn er wel meerdere, vraag me af hoe de startlijst is gemaakt. When The Sun Goes Down moest ik ook nomineren, terwijl hij wel in de ladder staat. Zelfde geldt voor Perfume Genius bijv.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 14:15 uur
GrafGantz schreef:
Ja, ik vond 8 nominaties al ontzettend weinig. Ik had er makkelijk 100 kunnen nomineren
Maar ik vind 8 Grafnominaties dan weer genoeg. You win, you lose some. Ja, ik vond 8 nominaties al ontzettend weinig. Ik had er makkelijk 100 kunnen nomineren

* denotes required fields.