Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:44 uur
Met jassn in het vooruitzicht durf ik alvast te stemmen, Machine Gun haalt als eerste de 100.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:49 uur
Als niemand anders het opmerkt, zeg ik het wel: geweldige presentatie Onweerwolf! 

0
geplaatst: 24 november 2013, 15:49 uur
Na er snel over te zijn gegaan: Yonkers, Riverside, Tighten Up en die 2 van Anathema. Verder ken ik ook niet alle nummers in de lijst dus wie weet zitten er bij de onbekenden ook nog mindere tussen.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:56 uur
Kom ik er nu toch wel niet achter dat ik Machine Gun van Portishead een geweldig nummer vind zeker, helaas is het kwartje te laat gevallen 
Heel mooie presentatie wel idd Onweerwolf!

Heel mooie presentatie wel idd Onweerwolf!
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 16:02 uur
Werkt overigens best lekker zo met vervelende huishoudelijke klusjes doen, ik 'mag' elke 10 minuten even een kleine pauze houden. 

0
geplaatst: 24 november 2013, 16:02 uur
Twee van mijn top-3 bovenaan. En ik vermoed dat herman daar weinig aan gaat veranderen 
EDIT: Oh...
Nja, alsnog top-10 nummers.

EDIT: Oh...
Nja, alsnog top-10 nummers.
0
geplaatst: 24 november 2013, 16:04 uur
arcade monkeys schreef:
Na er snel over te zijn gegaan: Yonkers, Riverside, Tighten Up en die 2 van Anathema. Verder ken ik ook niet alle nummers in de lijst dus wie weet zitten er bij de onbekenden ook nog mindere tussen.
(quote)
Ha, daar noem je met Yonkers een nummer die als een van de weinige een kansje maakt tegen Pyramids.
0
geplaatst: 24 november 2013, 16:10 uur
Mijn hele top 3 staat in het rechterrijtje. 
edit: Nu niet meer.
Precies op de helft en een opvallende stand wilde ik zeggen, maar ik zie dat er weer 'gewoon' 2 keer Arcade Fire staat.

edit: Nu niet meer.

Precies op de helft en een opvallende stand wilde ik zeggen, maar ik zie dat er weer 'gewoon' 2 keer Arcade Fire staat.

0
geplaatst: 24 november 2013, 16:12 uur
Ik help mijn eigen voorspelling om zeep. Had Rebellion toch op #1 moeten zetten, dan was het een tie geweest.

0
geplaatst: 24 november 2013, 16:13 uur
Maar... mijn lijstje komt nog. En dat in het achterhoofd houdende, zou er een voor mij zeer acceptabele eindstand komen als het zo blijft. 

0
geplaatst: 24 november 2013, 16:14 uur
Fake Empire begint ook gestaag te stijgen
die stond een dik uur geleden nog op plek 22.
die stond een dik uur geleden nog op plek 22.
0
geplaatst: 24 november 2013, 16:19 uur
Teunnis schreef:
Nu nog over dat middelmatige Bloodbuzz Ohio heen.
Nu nog over dat middelmatige Bloodbuzz Ohio heen.
Daar zijn we het dan blijkbaar wel volledig over eens

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 16:23 uur
Portishead gaat nog steeds fantastisch zeg.
En ook Roscoe blijft me verbazen.
En ook Roscoe blijft me verbazen.
0
geplaatst: 24 november 2013, 16:28 uur
Opvallend dat ik tot nu toe het meeste overlap heb (10 van de 12) met yeahyeahyeah. Al heb ik voor mijn gevoel het meeste met het lijstje van kemm.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 16:31 uur
En Laxus zet Rebellion (Lies) nu wel op een klein voorsprongetje.
* denotes required fields.