MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]

zoeken in:
Met jassn in het vooruitzicht durf ik alvast te stemmen, Machine Gun haalt als eerste de 100.

Als niemand anders het opmerkt, zeg ik het wel: geweldige presentatie Onweerwolf!

Teunnis schreef:
(quote)

Dan ben ik benieuwd welke 9 nummers volgens jou dat niet doen

Na er snel over te zijn gegaan: Yonkers, Riverside, Tighten Up en die 2 van Anathema. Verder ken ik ook niet alle nummers in de lijst dus wie weet zitten er bij de onbekenden ook nog mindere tussen.

Onweerwolf

Kom ik er nu toch wel niet achter dat ik Machine Gun van Portishead een geweldig nummer vind zeker, helaas is het kwartje te laat gevallen

Heel mooie presentatie wel idd Onweerwolf!

Ik gok op Burial voor de 100

Onweerwolf

Onweerwolf
Surf Solar gaat nu toch meedoen, zo lijkt het.

Onweerwolf
Werkt overigens best lekker zo met vervelende huishoudelijke klusjes doen, ik 'mag' elke 10 minuten even een kleine pauze houden.

Twee van mijn top-3 bovenaan. En ik vermoed dat herman daar weinig aan gaat veranderen

EDIT: Oh... Nja, alsnog top-10 nummers.

Onweerwolf

arcade monkeys schreef:
(quote)

Na er snel over te zijn gegaan: Yonkers, Riverside, Tighten Up en die 2 van Anathema. Verder ken ik ook niet alle nummers in de lijst dus wie weet zitten er bij de onbekenden ook nog mindere tussen.

Ha, daar noem je met Yonkers een nummer die als een van de weinige een kansje maakt tegen Pyramids.

Onweerwolf

Mijn hele top 3 staat in het rechterrijtje.

edit: Nu niet meer.

Precies op de helft en een opvallende stand wilde ik zeggen, maar ik zie dat er weer 'gewoon' 2 keer Arcade Fire staat.

Onweerwolf
Tunnels dus als eerste bij de 100.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Mijn hele top 3 staat in het rechterrijtje.

Die van mij allemaal in het linkerrijtje.

Onweerwolf schreef:
Tunnels dus als eerste bij de 100.

Ik help mijn eigen voorspelling om zeep. Had Rebellion toch op #1 moeten zetten, dan was het een tie geweest.

Maar... mijn lijstje komt nog. En dat in het achterhoofd houdende, zou er een voor mij zeer acceptabele eindstand komen als het zo blijft.

Fake Empire begint ook gestaag te stijgen die stond een dik uur geleden nog op plek 22.

Nu nog over dat middelmatige Bloodbuzz Ohio heen.

chevy93 schreef:
Precies op de helft en...

Gelukkig komt Gertz met nog wat National-liefde!

Bijna op de helft.

Teunnis schreef:
Nu nog over dat middelmatige Bloodbuzz Ohio heen.

Daar zijn we het dan blijkbaar wel volledig over eens

Onweerwolf

Onweerwolf
Portishead gaat nog steeds fantastisch zeg.

En ook Roscoe blijft me verbazen.

Wilde precies hetzelfde zeggen.

Opvallend dat ik tot nu toe het meeste overlap heb (10 van de 12) met yeahyeahyeah. Al heb ik voor mijn gevoel het meeste met het lijstje van kemm.

Onweerwolf

Onweerwolf
En Laxus zet Rebellion (Lies) nu wel op een klein voorsprongetje.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.