Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 14:32 uur
Odessa, Roscoe en Munich vind ik verrassen tot dusverre.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:33 uur
eigenlijk jammer dat ik deze presentatie niet kan pikken voor mijn topic, misschien moet ik ook aan iets tofs bedenken. Al ben ik wel niet zo goed met excel.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:33 uur
Dat vind ik ook. En voeg namens mij ook Madrugada maar aan dat rijtje toe.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:41 uur
Ik heb het gevoel dat de platen onderaan nog een ferme sprong gaan maken om het extra spannend te houden 

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 14:41 uur
Rebellion (Lies) pakt de koppositie. Houdt 'ie hem vast?
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:49 uur
Onweerwolf schreef:
Idem, Odessa viel bij mij zelfs bijna uit de top-12 terwijl ik groot danceliefhebber ben. Caribou heeft echt veel meer betere nummers. Ook Madrugada en The Knife had ik een stuk lager verwacht. Maar goed, het kan allemaal snel veranderen.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:51 uur
Erg slecht voor mijn discipline, zo'n spannende manier van presenteren op de dag voor mijn toetsweek.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 14:55 uur
Anderhalf uur geleden stond The Funeral nog aan de leiding, nu is het de hekkensluiter.
Heeft er ook maar 5 punten bij gekregen in de tussentijd.
Heeft er ook maar 5 punten bij gekregen in de tussentijd.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 november 2013, 15:05 uur
Ik sluit mij aan in de lange rij om Marcel te feliciteren met deze fraaie presentatie!
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:21 uur
Ik ben er trouwens van overtuigd dat Reckoner het veel beter zou doen ik de finale dan Jigsaw. Laatstgenoemde krijgt veel te weinig hoge noteringen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 15:24 uur
Pooltje welke plaat als eerste door de 100 punten grens breekt?
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:24 uur
Fantastische presentatie Onweerwolf! Zowel de vormgeving als de opzet zijn van bijzonder hoog niveau. 
Rebellion (Lies)

Onweerwolf schreef:
Rebellion (Lies)
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:30 uur
Schitterende presentatie Onweerwolf 
Ik heb overigens alleen een top-12 ingediend, een volgende keer zet ik ze alle 24 wel op een rij

Ik heb overigens alleen een top-12 ingediend, een volgende keer zet ik ze alle 24 wel op een rij

0
geplaatst: 24 november 2013, 15:31 uur
Onweerwolf schreef:
Ja, dan moet ik eerst weten wie er nog komen. Pooltje welke plaat als eerste door de 100 punten grens breekt?

Ik vraag me toch af waar al die National-liefhebbers zijn.. ze gingen allen met het grootste gemak door.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:32 uur
The National zit toch wel even in een crisis voor het moment. Benieuwd of er nog een indrukwekkende inhaalslag inzit voor Bloodbuzz Ohio.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 15:32 uur
Nu is Silent Shout toch wel erg verrassend vind ik. En ook John Wayne Gacy gaat -gelukkig- erg goed mee.
The National lijkt afgerekend te worden op de hype die ze hebben teweeggebracht met zoveel hoog scorende nummers in de lijst.
The National lijkt afgerekend te worden op de hype die ze hebben teweeggebracht met zoveel hoog scorende nummers in de lijst.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 15:35 uur
Met het beluisteren van de gehele Top 400 ben ik zojuist de Top 100 binnengedoken met The Veils - Nux Vomica. 

0
geplaatst: 24 november 2013, 15:36 uur
Ik was zojuist bij het beste nummer so far #338 Frank Ocean - Pyramids. Ik vraag me af of daar überhaupt verandering in gaat komen. Pyramids 

0
geplaatst: 24 november 2013, 15:37 uur
De grootse kloof is ook maar 8 punten, wat met een 5de plaats al valt in te halen. Zo blijft het spannend, alles kan nog.
En na eens diagonaal over de lijst te zijn gegaan schat ik dat er toch ongeveer 390 nummers instaan die Pyramids wat mij betreft overtreffen Teunnis
En na eens diagonaal over de lijst te zijn gegaan schat ik dat er toch ongeveer 390 nummers instaan die Pyramids wat mij betreft overtreffen Teunnis

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 15:38 uur
Teunnis schreef:
Ik was zojuist bij het beste nummer so far #338 Frank Ocean - Pyramids. Ik vraag me af of daar überhaupt verandering in gaat komen. Pyramids
Bij dat nummer viel voor mij vrijdag ook een klein kwartje.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:43 uur
arcade monkeys schreef:
De grootse kloof is ook maar 8 punten, wat met een 5de plaats al valt in te halen. Zo blijft het spannend, alles kan nog.
Dan ben ik benieuwd welke 9 nummers volgens jou dat niet doen

* denotes required fields.