Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 8)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2013, 16:49 uur
Stukje ervan en kwam in de conclusie dan Ome Leonard wel iets beter was 

0
geplaatst: 10 januari 2013, 16:57 uur
Met alle respect Lex, maar dat lijkt me toch de bedoeling niet. 

0
Lukk0
geplaatst: 10 januari 2013, 17:11 uur
Wel mijn favoriete Cohen. Biosphere staat daar echter nog wel een stapje boven.
5-3
5-3
0
geplaatst: 10 januari 2013, 17:16 uur
En nog een
voor Lex. Stukjes luisteren van Biosphere, ja dat werkt natuurlijk niet. Dat moet in z'n geheel, via de koptelefoon, en dan niet op de achtergrond, maar heerlijk wegdromen. Nou neem ik je niet kwalijk dat je dat niet hebt gedaan, maar wel dat je dan nog denkt te mogen stemmen ook.
9. The Smashing Pumpkins - Mellon Collie and the Infinite Sadness (1995) vs. The Gaslight Anthem - The '59 Sound (2008)
voor Lex. Stukjes luisteren van Biosphere, ja dat werkt natuurlijk niet. Dat moet in z'n geheel, via de koptelefoon, en dan niet op de achtergrond, maar heerlijk wegdromen. Nou neem ik je niet kwalijk dat je dat niet hebt gedaan, maar wel dat je dan nog denkt te mogen stemmen ook.9. The Smashing Pumpkins - Mellon Collie and the Infinite Sadness (1995) vs. The Gaslight Anthem - The '59 Sound (2008)
0
geplaatst: 10 januari 2013, 17:20 uur
Dwejkk_ schreef:
Ook is het wel van belang dat beide albums beluisterd zijn door de stemmer, dit stimuleert ook om het onbekendere album te luisteren, des te leuker lijkt mij
Op dit moment kan ik met mijn 298 maar op 9 battles stemmen, waarvan ik de eerste al gemist heb Ook is het wel van belang dat beide albums beluisterd zijn door de stemmer, dit stimuleert ook om het onbekendere album te luisteren, des te leuker lijkt mij

Maar ik vind het wel een goede regel hoor! Dat stimuleert me ten minste om eens wat essentiële klassiekers te gaan luisteren.
0
geplaatst: 10 januari 2013, 17:21 uur
0-1, allebei ooit eens geprobeerd. Eerste had het beste materiaal, maar duurde gewoon veel te lang.
stoepkrijt schreef:
Op dit moment kan ik met mijn 298 maar op 9 battles stemmen, waarvan ik de eerste al gemist heb
Je hebt toch wel meer beluisterd dan waar je op gestemd hebt? Of stem jij altijd direct?Op dit moment kan ik met mijn 298 maar op 9 battles stemmen, waarvan ik de eerste al gemist heb
0
geplaatst: 10 januari 2013, 17:22 uur
stoepkrijt schreef:

Maar ik vind het wel een goede regel hoor! Dat stimuleert me ten minste om eens wat essentiële klassiekers te gaan luisteren.
(quote)
Op dit moment kan ik met mijn 298 maar op 9 battles stemmen, waarvan ik de eerste al gemist heb 
In de loop der jaren kan je wel op steeds meer stemmen. Ik had er in het begin ook nogal moeite mee, en tegenwoordig kan ik al op behoorlijk wat battles meestemmen.
0
geplaatst: 10 januari 2013, 17:24 uur
Arrie schreef:
In de loop der jaren kan je wel op steeds meer stemmen. Ik had er in het begin ook nogal moeite mee, en tegenwoordig kan ik al op behoorlijk wat battles meestemmen.
Precies. Als ik elk jaar een ronde eerder kan gaan meespelen ben ik tevreden (quote)

0
geplaatst: 10 januari 2013, 19:20 uur
5-4
10. The Chameleons - Script of the Bridge (1983) vs. Massive Attack - Mezzanine (1998)
10. The Chameleons - Script of the Bridge (1983) vs. Massive Attack - Mezzanine (1998)
0
geplaatst: 10 januari 2013, 19:44 uur
11. The National - Alligator (2005) vs. The Cure - Seventeen Seconds (1980)
1-0
1-0
* denotes required fields.