MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 8)

zoeken in:
Ik heb de eerste 5 nummers van SK van Regina beluisterd en ik ben nu niet bepaald enthousiast, dus.....

4-3 (3,5* vs 2,5*)

edit: Inmiddels het hele album beluisterd.

Cured
gaat niet goed.... (luister eens naar de "zuiverheid van de Piksies)

Casartelli (moderator)
Teunnis schreef:
Regina Spektor droogt Marillion (394 stemmen, gemiddelde van 4,06 en grote fanbase) even met 4-1 af

Tja, als ik van elke B-artiest elk album moet beluisteren om maar in dit spelletje te kunnen stemmen, is het einde een beetje zoek. Ik hoop natuurlijk wel dat de 11:11 fans ook bekend zijn met Script for a Jester's Tear.

Omgekeerd verwacht ik dat Soviet Kitsch ook niet zo slecht is als Doolittle, maar wederom geen stem van mij dus.

Cured
nog stemmers...?

Doolittle is fantastisch maar van Regina ken ik alleen het debuut. Waar ik overigens totaal niet van onder de indruk was dus ik denk dat ik wel weet welke van deze twee ik prefereer. Maar goed, dit specifieke album ken ik dus niet dus geen stem van mij hier.

24 uur is nu ook allang voorbij.

240. The Microphones - The Glow, Pt. 2 (2001) vs. My Bloody Valentine - Loveless (1991)

Cured
2-1

241. Paul Simon - Graceland (1986) vs. Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan (1963)

Cured
3-1

242. Bob Dylan - Time Out of Mind (1997) vs. Rage Against the Machine - Rage Against the Machine (1992)

0-0

2-0

Cured
3-3

3-5

Gast
geplaatst: vandaag om 17:49 uur

geplaatst: vandaag om 17:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.