MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2009

zoeken in:
Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
Hm, ik ken maar 12 van de 64 albums en bij slechts een enkele battle ken ik beide albums (#11). Wellicht dat ik nog op m'n eigen nominaties stem als ik die toevallig voorbij zie komen maar voor de rest hou ik het even voor gezien hier.

Zo wil ik gaarne een stem in battle 32 reserveren.

Ik hoop maar dat niet iedereen er zo over denkt want anders gaat deze KO nog langer duren als die van 2008. Die duurde maar liefst 9 maanden maar telde wel 256 albums. Ik heb het aantal nu teruggebracht tot 160. Dat lijkt me toch wel redelijk dacht ik.

Tja, als je er geen probleem hebt dat ik stem als ik maar 1 van de 2 albums ken dan doe ik dat.

Stemmen is toch zo simpel. Als je van een album drie nummers gehoord hebt, dan moet het toch wel duidelijk zijn of dat album jouw ding is of niet. Als daar tegenover een album staat dat jij gewaardeerd hebt met een 4,0* of hoger, dan is er met een stem op dat album toch helemaal niks mis mee. Je hoeft toch niet alles helemaal te beluisteren. Dat lijkt mij pure zelfkwelling.

Ik kan op m'n werk niets beluisteren, dus zelfs drie nummers gaat dan al niet lukken

Ai. Ik was helemaal vergeten dat er ook nog mensen zijn die moeten werken. Tsjonge, wat een luize leventje heb ik toch.

1. Peter Doherty - Grace / Wastelands vs Oneida - Rated O

Alleen achter de albumtitel moet een O, niet achter de bandnaam: Oneida - Rated O (2009)

Ik denk dat we de 24-uurs-regel moeten gaan invoeren.

Ik weet bijna 100% zeker dat ik die 2e beter vind, maar ken de eerste niet en heb ook geen mogelijkheid om m te beluisteren

Sunderland schreef:
Ik denk dat we de 24-uurs-regel moeten gaan invoeren.

wibro schreef:
24 uurs regeling is van toepassing.

3-0

Geen twijfel mogelijk.

2. Alicia Keys - The Element of Freedom vs Nits - Strawberry Wood

De helft van mijn nominaties er al uit
En dat alleen omdat mensen niet weten.

Ik wel weten hoor. Ik heb een aantal nummers van Oneida gehoord en dat is wel iets waar ik meer van zou willen beluisteren. Maar ik werd niet zodanig van mijn sokkel geblazen dat ik het album van PD, die ik al 3 jaar heel erg waardeer en op een ruime 4 heb staan, daarvoor zou opofferen...

Sunderland schreef:
Ik heb een aantal nummers van Oneida gehoord en dat is wel iets waar ik meer van zou willen beluisteren.

Daar word ik al wat vrolijker van

Cured
1-2

3. Monsters of Folk - Monsters of Folk vs Alva Noto - Xerrox Vol.2

4. Fakkelbrigade - Colucci Era vs Marek Hemmann - In Between

0-1

Cured
0-2

5. The Mars Volta - Octahedron vs We Were Promised Jetpacks - These Four Walls

2-1

6. Girls - Album vs The Deep Dark Woods - Winter Hours

Leve de jaren '70 & '80

Genoeg goede muziek gemaakt in 2009. Het probleem is alleen dat deze Knock-out veel te veel concurrentie ondervindt van het topic: Knock-out: Albums versie 8. Ik had dit topic dus helemaal niet op moeten starten. Ik ga er verder ook niet te veel aan doen. Ik ben niet van plan om alle albums te gaan beluisteren.
btw De user die The Deep Dark Woods heeft genomineerd zou daar ook gewoon op kunnen stemmen. Dan is het probleem van deze battle in ieder geval opgelost.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:32 uur

geplaatst: vandaag om 03:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.