MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Blue Monday-KO (Treurigste nummer)

zoeken in:
johannesA
1-2

Arrie schreef:
Veel treuriger dan No Surprises wordt het niet. 'I'll take the quit life, a handshake of carbon-monoxide'
Ter illustratie:
And in the street the children screamed
The lovers cried and the poets dreamed,
but not a word was spoken, the churchbells overbroken

Maakt dit American Pie een triest nummer?

Ik ben het eens met Titmeister dat het voornamelijk de muziek is die een nummer triest maakt. No Surprises vind ik een mooi nummer en nog eerder hoopgevend dan triest. Als de man die eindelijk de rust heeft gevonden. Die eindelijk het mooie, witte licht ziet.

Such a pretty house
and such a pretty garden.

Oké, wat betreft Blue Monday valt er zeker over te twisten, maar persoonlijk heb ik No Surprises altijd als een erg treurig nummer ervaren. Daar verschillen we dus van mening over.

2-3 ik vind de stem van Michael Stipe verschrikkelijk en word daar dus het meest depressief van

Cured
3-5

dix
ik vind de stem van Michael Stipe verschrikkelijk mooi en word daar dus het meest depressief van

3-6

DjFrankie (moderator)
3-7

naar niet mooi dix

7 Elvis Presley - In The Ghetto vs. Low - Lullaby

0-1

dix
1-2

2-4, maar ik vind ze allebei schitterend treurig.

Cured
3-5

DjFrankie (moderator)
3-6

4-6

Ne Me Quitte Pas eruit, dat is zo'n beetje het meest treurige wat kon gebeuren in deze KO

7-7 by far

johannesA
8-7

8-8

Ik dacht eerst Elvis te stemmen, maar Low bleek sterker.

Maak ik hem toch af

8-10 (sorry Elvis)

Gast
geplaatst: vandaag om 06:14 uur

geplaatst: vandaag om 06:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.