Muziek / Muziekgames / Feel Good KO
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2013, 13:13 uur
Finale:
Donna Summer - I Feel Love vs. Curtis Mayfield - Move On Up
Tot de 12, 1 verschil
Donna Summer - I Feel Love vs. Curtis Mayfield - Move On Up
Tot de 12, 1 verschil
0
geplaatst: 11 april 2013, 14:56 uur
5-7
Bij elkaar meer dan 17 minuten!
Ik wil jullie deze niet onthouden:
Donna Summer - I Feel Love [Patrick Cowley Megamix]
Misschien nog wel meer dan het origineel een blauwdruk voor dance zoals het we het sindsdien kennen.
Bij elkaar meer dan 17 minuten!
Ik wil jullie deze niet onthouden:
Donna Summer - I Feel Love [Patrick Cowley Megamix]
Misschien nog wel meer dan het origineel een blauwdruk voor dance zoals het we het sindsdien kennen.
0
geplaatst: 11 april 2013, 22:33 uur
Ik heb met een vrolijk gevoel deze K.O beleefd maar toch wel jammer van I Feel Love (vooral die lange mix...........raak je van in trance). Had van mij mogen winnen.
0
geplaatst: 12 april 2013, 00:30 uur
Hedonisme ten top. Als ik een Feel Good toplijstje moet maken is de kans zeer groot dat I Feel Love bovenaan staat.
0
geplaatst: 12 april 2013, 01:00 uur
Er is het nodige aan echte feelgood (blijft toch iets persoonlijks) onderweg gesneuveld, maar Curtis helemaal bovenaan, kan ik zeer goed mee leven. Ben ik zeer content dat I Feel Love het niet heeft gewonnen, of erger nog Rock Lobster.
0
geplaatst: 12 april 2013, 08:53 uur
En we hebben een winnaar!!! Iedereen bedankt voor het meedoen!

0
geplaatst: 12 april 2013, 12:13 uur
Poeha schreef:
Er is het nodige aan echte feelgood (blijft toch iets persoonlijks) onderweg gesneuveld, maar Curtis helemaal bovenaan, kan ik zeer goed mee leven. Ben ik zeer content dat I Feel Love het niet heeft gewonnen, of erger nog Rock Lobster.
Precies dit. Eerlijk is eerlijk, Curtis is gewoon een fijn, vrolijk nummer. Er is het nodige aan echte feelgood (blijft toch iets persoonlijks) onderweg gesneuveld, maar Curtis helemaal bovenaan, kan ik zeer goed mee leven. Ben ik zeer content dat I Feel Love het niet heeft gewonnen, of erger nog Rock Lobster.

Ik had persoonlijk gewoon een keer gehoopt op een écht verrassende winnaar!
* denotes required fields.