MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Feel Good KO

zoeken in:
Finaletijd!!

Finale:

Donna Summer - I Feel Love vs. Curtis Mayfield - Move On Up

Tot de 12, 1 verschil

0-2

Cured
0-4

Casartelli (moderator)
1-4

2-5

3-5

3-6

4-6 Pfff, ik kan hier echt geen Feel Good gevoel bij krijgen

5-7

Bij elkaar meer dan 17 minuten!

Ik wil jullie deze niet onthouden:

Donna Summer - I Feel Love [Patrick Cowley Megamix]

Misschien nog wel meer dan het origineel een blauwdruk voor dance zoals het we het sindsdien kennen.

johannesA
5-10

Ik heb met een vrolijk gevoel deze K.O beleefd maar toch wel jammer van I Feel Love (vooral die lange mix...........raak je van in trance). Had van mij mogen winnen.

Hedonisme ten top. Als ik een Feel Good toplijstje moet maken is de kans zeer groot dat I Feel Love bovenaan staat.

Er is het nodige aan echte feelgood (blijft toch iets persoonlijks) onderweg gesneuveld, maar Curtis helemaal bovenaan, kan ik zeer goed mee leven. Ben ik zeer content dat I Feel Love het niet heeft gewonnen, of erger nog Rock Lobster.

En we hebben een winnaar!!! Iedereen bedankt voor het meedoen!

Poeha schreef:
Er is het nodige aan echte feelgood (blijft toch iets persoonlijks) onderweg gesneuveld, maar Curtis helemaal bovenaan, kan ik zeer goed mee leven. Ben ik zeer content dat I Feel Love het niet heeft gewonnen, of erger nog Rock Lobster.
Precies dit. Eerlijk is eerlijk, Curtis is gewoon een fijn, vrolijk nummer.

Ik had persoonlijk gewoon een keer gehoopt op een écht verrassende winnaar!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:30 uur

geplaatst: vandaag om 08:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.