MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1999

zoeken in:
36. DJ Jurgen -Better off alone vs. Crazy Town - Butterfly

Casartelli (moderator)
2-0

Cured
2-1

4-2

vs

Ik kan echt niet kiezen tussen deze twee toppers.

5-2

Ik vind ze oprecht allebei leuk trouwens.

johannesA
6-2

6-3 wat Arrie zegt

Casartelli schreef:
(quote)

Ach, ik haalde Graf maar even aan... welke muziek die op dit masculiene forum populair is kan nou met recht wijvenmuziek genoemd worden?

Hoewel, als ik van Mars kom, komt BPB wel van Venus...

Tsja, het een sluit het ander niet uit natuurlijk Maar ik snap absoluut niet dat je BPB wijvenmuziek noemt (alhoewel hij wel nagellak draagt ). Denk bij die term eerder aan Jack Johnson, John Mayer, Jason Mraz en dat soort gitaarglijerds...

GrafGantz schreef:
Ik ben het ook kwijt. En dat deze battle nog niet beslist is gaat me ook al de pet te boven, Alleen maar mannen hier en dan toch nog 5 stemmen voor van die typische wijvenmuziek

Fiona Apple typische wijvenmuziek. Heb je er al eens fatsoenlijk naar geluisterd? Fantastisch nummer, dat Limp, probeer het eens. Jeetje, wat een opmerking ineens, zelfs met die smilie erbij, ben ik niet van je gewend, Micha.

Casartelli (moderator)
Titmeister schreef:
Tsja, het een sluit het ander niet uit natuurlijk Maar ik snap absoluut niet dat je BPB wijvenmuziek noemt (alhoewel hij wel nagellak draagt ). Denk bij die term eerder aan Jack Johnson, John Mayer, Jason Mraz en dat soort gitaarglijerds...

Ook hier sluit het een het ander niet uit... maar als een Jack Johnson of John Mayer hier hoge ogen gooit, zal dat mij ook zeer verbazen (en die andere naam zegt me even niets, maar daar mis ik vast niet zo veel aan).

37. Angie Stone - Everyday vs. Eurythmics - I Saved the World Today

Cured
0-4

Arrie schreef:
(quote)

Fiona Apple typische wijvenmuziek. Heb je er al eens fatsoenlijk naar geluisterd? Fantastisch nummer, dat Limp, probeer het eens. Jeetje, wat een opmerking ineens, zelfs met die smilie erbij, ben ik niet van je gewend, Micha.

M'n vriendin houdt erg van Fiona Apple dus ja, ik ben er mee bekend. En je bent niet van me gewend dat ik wel eens een grapje maak? Het moet niet veel gekker worden hier...

Houdt Fiona ook van haar?

Ik vind 't niet per se wijvenmuziek overigens

Cured
GG mag altijd "grapjes" maken en de rest niet, dat is toch duidelijk. .

38. The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl vs. MF DOOM - Doomsday

1-0

Cured
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.