Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1999
zoeken in:
0
geplaatst: 5 april 2013, 13:05 uur
Casartelli schreef:
Ach, ik haalde Graf maar even aan... welke muziek die op dit masculiene forum populair is kan nou met recht wijvenmuziek genoemd worden?
Hoewel, als ik van Mars kom, komt BPB wel van Venus...
(quote)
Ach, ik haalde Graf maar even aan... welke muziek die op dit masculiene forum populair is kan nou met recht wijvenmuziek genoemd worden?
Hoewel, als ik van Mars kom, komt BPB wel van Venus...
Tsja, het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Maar ik snap absoluut niet dat je BPB wijvenmuziek noemt (alhoewel hij wel nagellak draagt
). Denk bij die term eerder aan Jack Johnson, John Mayer, Jason Mraz en dat soort gitaarglijerds...
0
geplaatst: 5 april 2013, 13:09 uur
GrafGantz schreef:
Ik ben het ook kwijt. En dat deze battle nog niet beslist is gaat me ook al de pet te boven, Alleen maar mannen hier en dan toch nog 5 stemmen voor van die typische wijvenmuziek
Ik ben het ook kwijt. En dat deze battle nog niet beslist is gaat me ook al de pet te boven, Alleen maar mannen hier en dan toch nog 5 stemmen voor van die typische wijvenmuziek
Fiona Apple typische wijvenmuziek.
Heb je er al eens fatsoenlijk naar geluisterd? Fantastisch nummer, dat Limp, probeer het eens. Jeetje, wat een opmerking ineens, zelfs met die smilie erbij, ben ik niet van je gewend, Micha.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 april 2013, 13:09 uur
Titmeister schreef:
Maar ik snap absoluut niet dat je BPB wijvenmuziek noemt (alhoewel hij wel nagellak draagt
). Denk bij die term eerder aan Jack Johnson, John Mayer, Jason Mraz en dat soort gitaarglijerds...
). Denk bij die term eerder aan Jack Johnson, John Mayer, Jason Mraz en dat soort gitaarglijerds... Ook hier sluit het een het ander niet uit... maar als een Jack Johnson of John Mayer hier hoge ogen gooit, zal dat mij ook zeer verbazen (en die andere naam zegt me even niets, maar daar mis ik vast niet zo veel aan).
0
geplaatst: 5 april 2013, 13:12 uur
37. Angie Stone - Everyday vs. Eurythmics - I Saved the World Today
0
geplaatst: 5 april 2013, 13:39 uur
Arrie schreef:
Heb je er al eens fatsoenlijk naar geluisterd? Fantastisch nummer, dat Limp, probeer het eens. Jeetje, wat een opmerking ineens, zelfs met die smilie erbij, ben ik niet van je gewend, Micha.
(quote)
Heb je er al eens fatsoenlijk naar geluisterd? Fantastisch nummer, dat Limp, probeer het eens. Jeetje, wat een opmerking ineens, zelfs met die smilie erbij, ben ik niet van je gewend, Micha. M'n vriendin houdt erg van Fiona Apple dus ja, ik ben er mee bekend. En je bent niet van me gewend dat ik wel eens een grapje maak? Het moet niet veel gekker worden hier...
0
geplaatst: 5 april 2013, 13:42 uur
Houdt Fiona ook van haar? 
Ik vind 't niet per se wijvenmuziek overigens

Ik vind 't niet per se wijvenmuziek overigens
0
Cured
geplaatst: 5 april 2013, 13:43 uur
GG mag altijd "grapjes" maken en de rest niet, dat is toch duidelijk.
.
.
0
geplaatst: 5 april 2013, 14:07 uur
38. The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl vs. MF DOOM - Doomsday
1-0
1-0
* denotes required fields.