MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1999

zoeken in:

5-6

echt bizar die vorige battle, maar Porcupee Trine is dan ook totaal niet aan mij besteed.

Ik ben het ook kwijt. En dat deze battle nog niet beslist is gaat me ook al de pet te boven, Alleen maar mannen hier en dan toch nog 5 stemmen voor van die typische wijvenmuziek

Niet haten op Porcupine Tree jongens. Als oprecht Primal Scream-liefhebber moet ik toch gewoon concluderen dat Don't Hate Me het betere nummer is

En vooruit dan:

5-7

Deze gaat PT dan weer niet winnen bij mij, ondanks dat het ook een van mijn favorieten van hen is...

34. Bonnie "Prince" Billy - I See a Darkness vs. Porcupine Tree - Piano Lessons

1-0

Cured
3-5

johannesA
5-5

Casartelli (moderator)
5-6

over typische wijvenmuziek gesproken

35. Supergrass - Pumping on Your Stereo vs. Counting Crows - Colorblind

1-0

Casartelli schreef:
5-6

over typische wijvenmuziek gesproken

Cured
2-0

3-0

Bonnie ligt eruit met zijn beste nummer

5-1 lastige

Casartelli (moderator)

Ach, ik haalde Graf maar even aan... welke muziek die op dit masculiene forum populair is kan nou met recht wijvenmuziek genoemd worden?

Hoewel, als ik van Mars kom, komt BPB wel van Venus...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.