Muziek / Muziekgames / 1001 Songs Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 15:38 uur
Is niet erg hoor.

Vond het alleen zo'n standaard "de-hit-vind-ik-nou-juist-het-minste-nummer-van-band X" mening.
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 15:41 uur
Tja, ik durf wel te stellen dat ik heel erg veel van deze band ken, en dat ik toch echt de hit een van hun mindere nummers vind. En dat doe ik echt niet om eens lekker dwars te liggen. Terwijl ik dat toch best graag doe normaal gesproken 
/edit: en ik zeg nota bene dat de andere 3 nummers tot de hoogtepunten van de oeuvres van die artiesten behoren, en dat zijn nou ook niet bepaald obscure albumtracks

/edit: en ik zeg nota bene dat de andere 3 nummers tot de hoogtepunten van de oeuvres van die artiesten behoren, en dat zijn nou ook niet bepaald obscure albumtracks

0
geplaatst: 24 oktober 2013, 15:45 uur
3-4
Jammer dat the Smiths weer door zijn
. Al een paar ronden lang met afstand het zwakste nummer dat nog meedoet (mijn mening hè
)
Jammer dat the Smiths weer door zijn
. Al een paar ronden lang met afstand het zwakste nummer dat nog meedoet (mijn mening hè
)
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 15:47 uur
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 16:47 uur
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 16:53 uur
De Halve Finale
Tot de 10 en 1 verschil
1. Wuthering Heights - Kate Bush Vs. Wish You Were Here - Pink Floyd
2. Good Vibrations - The Beach Boys Vs. How Soon Is Now? - The Smiths
Tot de 10 en 1 verschil
2. Good Vibrations - The Beach Boys Vs. How Soon Is Now? - The Smiths
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 16:53 uur
1-0
1-0
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 17:11 uur
6-1
Best aardige halve finales! Toch mooi een 2de plek voor mevrouw Bush zo achter The Smiths
Best aardige halve finales! Toch mooi een 2de plek voor mevrouw Bush zo achter The Smiths
* denotes required fields.