MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Muziekvideo KO

zoeken in:

9-3 Al had ik liever Thriller gezien

Vooraf had ik een finale als Thriller tegen Take On Me als voorspelbaar beschouwd, maar dat Steven Wilson de finale zou halen, had niemand kunnen denken.

Een aangename winnaar en een net zo aangename runner-up.

Een KO die niet binnen een week klaar was, maar uiteindelijk heb je dan ook wat.

(afbeelding)

Finale gemist

Maar goed, 2 fraaie werkjes tegen elkaar die maar moeilijk te vergelijken zijn. Met deze uitslag kan ik leven.

Mooi KO, Chevy. Veel dank!

Ik had niet verwacht dat Steven Wilson zo ver zou komen en ook niet dat a-ha zou winnen. Dit zijn de leuke (onvoorspelbare) muziekgames op MuMe.

dynamo d schreef:
Mooi KO, Chevy. Veel dank!

Ik had niet verwacht dat Steven Wilson zo ver zou komen en ook niet dat a-ha zou winnen. Dit zijn de leuke (onvoorspelbare) muziekgames op MuMe.

Dat ben ik dan wel volledig met je eens.

Poeha schreef:
(quote)

Dat ben ik dan wel volledig met je eens.

We gaan toch niet te mild worden, hè Freek

Ik zie nu weer eens wat de laatste 16 waren en dat niveau is toch wel heel erg erbarmelijk. Gezien de nominaties bij een eerste opzet op MoMe hebben ze daar duidelijk meer verstand van audiovisuele media, maar dat is eigenlijk ook niet echt een verrassing.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.