Muziek / Muziekgames / Muziekvideo KO
zoeken in:
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 16:58 uur
5-5, een schitterende moderne clip tegen de grootste clip-klassieker die er is.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 10:28 uur
Tekst, muziek en beelden (in eenvoud) passen juist zo geniaal bij elkaar.
Overigens heeft Steven Wilson (tot de 7 met 1 verschil) toch al lang de halve finale gewonnen?
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 11:02 uur
Wat ben je toch een ouwe zeur Lex, eehh ik bedoel wat heb je toch een ouwe ziel Lex 

0
geplaatst: 5 augustus 2013, 11:33 uur
Haha misschien heb ik ze beide wel 
Aardige clip van steven maar dat het MJ uitschakelt dat vind ik toch erg verassend

Aardige clip van steven maar dat het MJ uitschakelt dat vind ik toch erg verassend
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:05 uur
Ik vind het ook verrassend, want ik had gedacht dat de klassiekerstatus van Thriller wel voldoende zou zijn om een finaleplaats op te leveren. Niet dus.
Mij hoor je niet klagen
Mij hoor je niet klagen

0
geplaatst: 5 augustus 2013, 13:31 uur
Ik klaag niet maar vind het wel beklagenswaardig 
Zou het er ook niet mee te maken hebben, dat sommigen MJ niet willen laten winnen?
Alhoewel die van a-ha ook erg goed is.

Zou het er ook niet mee te maken hebben, dat sommigen MJ niet willen laten winnen?

Alhoewel die van a-ha ook erg goed is.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 13:53 uur
Niks complottheorieën, beste vigil, gewoon een anti-houding (tegen het nummer wat van tevoren als winnaar zou zijn ingeschat?) 

0
geplaatst: 5 augustus 2013, 13:58 uur
Nou door mij niet hoor, ik had van te voren iets van Stevn Wilson in gedachte, eens kijken of ik die post nog ergens kan vinden 

0
geplaatst: 5 augustus 2013, 23:37 uur
Finaletijd! 
Opvallend genoeg twee animatieclips.
a-ha - Take On Me
vs.
Steven Wilson – The Raven That Refused to Sing
Ik stel voor dat we deze gewoon 24 uur laten staan en dan zien welke uitslag er is.
1-0

Opvallend genoeg twee animatieclips.
a-ha - Take On Me
vs.
Steven Wilson – The Raven That Refused to Sing
Ik stel voor dat we deze gewoon 24 uur laten staan en dan zien welke uitslag er is.

1-0
* denotes required fields.