MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2000

zoeken in:
4-6

20. Bon Jovi - It's My Life vs. Grandaddy - Underneath the Weeping Willow

1-0

2-2

4-4

4-6

21. Joe Jackson - Love Got Lost (feat. Marianne Faithfull & Alexandra Montano) vs. Sigur Rós - Bíum Bíum Bambaló

21. Joe Jackson - Love Got Lost (feat. Marianne Faithfull & Alexandra Montano) vs. Sigur Rós - Bíum Bíum Bambaló

Lekkere loting weer.

1-0

2-1

3-2

Cured
4-3

4-4

5-5

Bon Jovi nog 4 stemmen in de vorige ronde... Veel erger is er in 2000 niet gemaakt.

Ja, ik raak het spoor ook steeds meer bijster hier.

herman schreef:
Bon Jovi nog 4 stemmen in de vorige ronde... Veel erger is er in 2000 niet gemaakt.

Best wel een leuk meebrulnummer, alhoewel ik wel snap dat het op MusicMeter 'not done' is om hier voor uit te komen.

6-5

Allebei prachtig.

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Best wel een leuk meebrulnummer, alhoewel ik wel snap dat het op MusicMeter 'not done' is om hier voor uit te komen.

Ik vind het gewoon oprecht verschrikkelijk, mag dat ook?
Heeft niets met voor duren uitkomen te maken, want de jaren '80 hits van Bon Jovi vind ik dan nog wel leuk. Alles wat ze na mijn 15e hebben gemaakt kan linea recta naar de prullenbak.

herman schreef:
(quote)

Ik vind het gewoon oprecht verschrikkelijk, mag dat ook?
Heeft niets met voor duren uitkomen te maken, want de jaren '80 hits van Bon Jovi vind ik dan nog wel leuk. Alles wat ze na mijn 15e hebben gemaakt kan linea recta naar de prullenbak.

Tja, ik was 10 toen dit nummer uitkwam, misschien dat het daar wel mee te maken heeft.

7-6

Ik ben trouwens ook niet zo dol op It's My Life. Hun andere jaren '00-hit, Have A Nice Day, vind ik veel leuker.

8-7

Gast
geplaatst: vandaag om 15:10 uur

geplaatst: vandaag om 15:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.