Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juli 2013, 01:45 uur
Finale:
Grandaddy - He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot vs Coldplay - Trouble
Tot hoever gaan we stemmen?
Grandaddy - He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot vs Coldplay - Trouble
Tot hoever gaan we stemmen?
0
geplaatst: 27 juli 2013, 05:56 uur
Wat schreef ik ook weer na de Knock-out: 1999;
0-1
btw: volgens mij gaan we tot de 12, 2 verschil.
0-1
btw: volgens mij gaan we tot de 12, 2 verschil.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 09:56 uur
Had de spelleider niet gewoon de finale moeten plaatsen? Dat is ook vrij gangbaar bij spelletjes. Nu is het spel dadelijk afgelopen voordat hij online is...
maar goed
2-6
maar goed
2-6
0
geplaatst: 27 juli 2013, 09:57 uur
vigil schreef:
Had de spelleider niet gewoon de finale moeten plaatsen? Nu is het spel dadelijk afgelopen voordat hij online is...
Had de spelleider niet gewoon de finale moeten plaatsen? Nu is het spel dadelijk afgelopen voordat hij online is...
Eens
0
geplaatst: 27 juli 2013, 10:31 uur
Zoveel moois tijdens de laatste rondes, gaat uitgerekend dat makke Trouble waarschijnlijk met de overwinning aan de haal 

0
geplaatst: 27 juli 2013, 11:31 uur
8-9
Jammer dat niet op Arthur gewacht is, van mij mag 'ie de finale overnieuw starten.
En jammer van de winnaar, dat moet wel de slechtste uit deze reeks spelletjes zijn geweest. Zoveel goede muziek in 2000 en dan wint zo'n middle of the road-plaatje het van iedereen.
Jammer dat niet op Arthur gewacht is, van mij mag 'ie de finale overnieuw starten.
En jammer van de winnaar, dat moet wel de slechtste uit deze reeks spelletjes zijn geweest. Zoveel goede muziek in 2000 en dan wint zo'n middle of the road-plaatje het van iedereen.

0
Cured
geplaatst: 27 juli 2013, 12:27 uur
@Herman: MOR/AOR heeft nu eenmaal de meeste aanhangers, dus velen vinden het wel goed. Ik heb wel slechtere gezien die hier voorbij kwamen.
* denotes required fields.