Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 30 mei 2013, 12:27 uur
Blijkbaar ben ik de enige die die Bright Eyes een vervelende huilebalk vind dan 

0
geplaatst: 30 mei 2013, 12:30 uur
Of de drie voor jou houden van vervelende huilebalken. Dat kan natuurlijk ook nog.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 12:32 uur
remcodulac schreef:
Of de drie voor jou houden van vervelende huilebalken. Dat kan natuurlijk ook nog.

0
geplaatst: 30 mei 2013, 12:34 uur
remcodulac schreef:
Dat zal toch niet zeker

0
geplaatst: 30 mei 2013, 12:41 uur
83. Queens Of The Stone Age - Lost Art Of Keeping A Secret vs. Primal Scream - Kill All Hippies
0
Cured
geplaatst: 30 mei 2013, 13:56 uur
GrafGantz schreef:
(ik durf niet meer te klagen over de stand)
Nou, je hebt wel gelijk; eerst check ik iets niet, dan tik ik de verkeerde you-tube video aan en bij Calender had ik een ander in mijn hoofd. Ik heb mijn dag niet..... (ik durf niet meer te klagen over de stand)
....Reclameren kan nooit kwaad dus. Ik wijzig mijn stem dus en de juiste stand is nu:3-3
0
geplaatst: 30 mei 2013, 14:23 uur
Cured schreef:
....Reclameren kan nooit kwaad dus. Ik wijzig mijn stem dus en de juiste stand is nu:
3-3
(quote)
Nou, je hebt wel gelijk; eerst check ik iets niet, dan tik ik de verkeerde you-tube video aan en bij Calender had ik een ander in mijn hoofd. Ik heb mijn dag niet.....
....Reclameren kan nooit kwaad dus. Ik wijzig mijn stem dus en de juiste stand is nu:3-3

0
Cured
geplaatst: 30 mei 2013, 15:04 uur
1-3
Voor de duidelijkheid: dat checken had niks met een luistertopic te maken, maar was een inhoudelijk punt. Nummers die ik niet ken, beluister ik altijd. Daarom staat erbij mij bij een battle in het begin ook regelmatig 0-0
Voor de duidelijkheid: dat checken had niks met een luistertopic te maken, maar was een inhoudelijk punt. Nummers die ik niet ken, beluister ik altijd. Daarom staat erbij mij bij een battle in het begin ook regelmatig 0-0

0
geplaatst: 30 mei 2013, 15:20 uur
* denotes required fields.