MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 01 K.O.

zoeken in:

4-1

4-2

5-2 Maar beide all-time favorites

6-2

7-2

Finale

Jammer van Lucy Pearl maar dat maakt de keuze in de finale wel makkelijk voor mij
Alsnog twee fijne tracks in de finale.

Ronde 9 - FINALE
Tot de 10, 2 verschil

1. All Saints - Pure Shores vs. Sugababes - Overload

Ik beluister ze allebei nog eventjes 1x.

1-0 Beide goede platen maar mijn stem gaat toch naar Pure Shores

2-0

3-0

Uitstekende finale! De beste nummers van 2 fijne meidenbandjes.

3-2

ga toch voor "Overload". Blijft onvoorstelbaar dat zo'n volwassen geluid heeft voort kunnen komen uit 2 dames van 16 en 1 dame van 15.

Heerlijke finale!

4-2

Schitterende finale met twee perfecte popnummers die hun duurzaamheid inmiddels al ruimschoots hebben bewezen. Leuk ook dat uitgerekend deze twee meidengroepen het nu tegen elkaar opnemen; Shaznay Lewis heeft, naar het schijnt, een aantal nummers met deze Sugababes (a.k.a. MKS) geschreven voor hun toekomstige cd. Daar zou best wat moois uit voort kunnen vloeien. Heel benieuwd daarnaar!

4-3
Ik kan gewoon niet tegen de sugababes stemmen!
Maar een sterke finale idd

5-3

5-5

Cured
7-5

8-5

10-5

Mooie winnaar

Aww! Arme Sugas maar het nummer van All Saints is ook erg goed!

Ik ben enthousiast! Zin in de volgende ko

En we hebben een winnaar! En wat voor een:

(afbeelding)

'Pure Shores' van de Britse meidengroep All Saints bleek hun 3e Top 10 hit in Nederland en wist de 9e positie in de Nederlandse Top 40 te bereiken en maar liefst 10 weken genoteerd te staan. In thuisland bereikten ze met deze plaat de 1e positie, verkochten ze 600.000 singles en werd het de op 1 na best verkochte single van 2000.

Ondanks de 9e positie mag 'Pure Shores' zich wel kronen tot populairste commerciele plaat uit 2000 / 2001 onder MuMe bezoekers. Bedankt voor het meespelen allemaal!

Morgen zal ik gaan starten met de 2002 / 2003 K.O. en hopelijk tref ik zoveel mogelijk van jullie daar ook.

Doe zeker weer mee in je volgende ko catdog

Gast
geplaatst: vandaag om 01:11 uur

geplaatst: vandaag om 01:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.