Muziek / Muziekgames / 00 / 01 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2013, 13:27 uur
Jammer van Lucy Pearl maar dat maakt de keuze in de finale wel makkelijk voor mij 
Alsnog twee fijne tracks in de finale.

Alsnog twee fijne tracks in de finale.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 13:37 uur
Ronde 9 - FINALE
Tot de 10, 2 verschil
1. All Saints - Pure Shores vs. Sugababes - Overload
Ik beluister ze allebei nog eventjes 1x.
Tot de 10, 2 verschil
1. All Saints - Pure Shores vs. Sugababes - Overload
Ik beluister ze allebei nog eventjes 1x.

0
geplaatst: 30 juli 2013, 13:38 uur
1-0 Beide goede platen maar mijn stem gaat toch naar Pure Shores 

0
geplaatst: 30 juli 2013, 13:43 uur
3-0
Uitstekende finale! De beste nummers van 2 fijne meidenbandjes.
Uitstekende finale! De beste nummers van 2 fijne meidenbandjes.
0
geplaatst: 30 juli 2013, 13:46 uur
3-2
ga toch voor "Overload". Blijft onvoorstelbaar dat zo'n volwassen geluid heeft voort kunnen komen uit 2 dames van 16 en 1 dame van 15.
Heerlijke finale!
ga toch voor "Overload". Blijft onvoorstelbaar dat zo'n volwassen geluid heeft voort kunnen komen uit 2 dames van 16 en 1 dame van 15.
Heerlijke finale!
0
geplaatst: 30 juli 2013, 13:47 uur
4-2
Schitterende finale met twee perfecte popnummers die hun duurzaamheid inmiddels al ruimschoots hebben bewezen.
Leuk ook dat uitgerekend deze twee meidengroepen het nu tegen elkaar opnemen; Shaznay Lewis heeft, naar het schijnt, een aantal nummers met deze Sugababes (a.k.a. MKS) geschreven voor hun toekomstige cd. Daar zou best wat moois uit voort kunnen vloeien. Heel benieuwd daarnaar!
Schitterende finale met twee perfecte popnummers die hun duurzaamheid inmiddels al ruimschoots hebben bewezen.
Leuk ook dat uitgerekend deze twee meidengroepen het nu tegen elkaar opnemen; Shaznay Lewis heeft, naar het schijnt, een aantal nummers met deze Sugababes (a.k.a. MKS) geschreven voor hun toekomstige cd. Daar zou best wat moois uit voort kunnen vloeien. Heel benieuwd daarnaar!
0
geplaatst: 30 juli 2013, 13:55 uur
4-3
Ik kan gewoon niet tegen de sugababes stemmen!
Maar een sterke finale idd
Ik kan gewoon niet tegen de sugababes stemmen!
Maar een sterke finale idd
0
geplaatst: 30 juli 2013, 15:58 uur
Aww! Arme Sugas maar het nummer van All Saints is ook erg goed!
0
geplaatst: 30 juli 2013, 16:04 uur
En we hebben een winnaar! En wat voor een:

'Pure Shores' van de Britse meidengroep All Saints bleek hun 3e Top 10 hit in Nederland en wist de 9e positie in de Nederlandse Top 40 te bereiken en maar liefst 10 weken genoteerd te staan. In thuisland bereikten ze met deze plaat de 1e positie, verkochten ze 600.000 singles en werd het de op 1 na best verkochte single van 2000.
Ondanks de 9e positie mag 'Pure Shores' zich wel kronen tot populairste commerciele plaat uit 2000 / 2001 onder MuMe bezoekers. Bedankt voor het meespelen allemaal!
Morgen zal ik gaan starten met de 2002 / 2003 K.O. en hopelijk tref ik zoveel mogelijk van jullie daar ook.

'Pure Shores' van de Britse meidengroep All Saints bleek hun 3e Top 10 hit in Nederland en wist de 9e positie in de Nederlandse Top 40 te bereiken en maar liefst 10 weken genoteerd te staan. In thuisland bereikten ze met deze plaat de 1e positie, verkochten ze 600.000 singles en werd het de op 1 na best verkochte single van 2000.
Ondanks de 9e positie mag 'Pure Shores' zich wel kronen tot populairste commerciele plaat uit 2000 / 2001 onder MuMe bezoekers. Bedankt voor het meespelen allemaal!
Morgen zal ik gaan starten met de 2002 / 2003 K.O. en hopelijk tref ik zoveel mogelijk van jullie daar ook.

* denotes required fields.