MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00 / 01 K.O.

zoeken in:
Gedroomde winnaar!!!

En bedankt Catdog voor het spelplezier! Leuk om al die oude hitjes een keer terug te horen.

Pure Shores Prachtige winnaar! En het was een ontzettend leuke KO!

Leuke KO inderdaad. Terechte winnaar. Wist trouwens helemaal niet dat dat nummer in de sound track van 'The Beach' zat, die film heb ik laatst nog gezien.

Ik kijk uit naar de KO van 2002 / 2003. Daar zullen ongetwijfeld een hoop persoonlijke favorieten tussen zitten (maar of die het goed zullen doen is een tweede )

Mooie KO, niet alleen de finalenummers maar ook al de recente afvallers waren ontzettend sterk.

Brand de 16 laatst overgebleven nummers op een cd en je hebt een fantastische hitcompilatie.

NewYorkCityLight schreef:
Leuke KO inderdaad.
Ik kijk uit naar de KO van 2002 / 2003. Daar zullen ongetwijfeld een hoop persoonlijke favorieten tussen zitten (maar of die het goed zullen doen is een tweede )

Eens!!!!! Maar het wordt sowieso leuk!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:11 uur

geplaatst: vandaag om 01:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.