Muziek / Muziekgames / Alternatieve Prog Songs KO
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 december 2013, 11:26 uur
Dank, meegenomen voor de (naar het zich nu laat aanzien) volgende ronde.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 7 december 2013, 11:46 uur
Dat is niet de goede versie. De echte versie duurt 9 minuten. Dit is een korte demo. Ik zoek hem zelf even op...
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 7 december 2013, 11:48 uur
Okay, we hebben hier een probleem. Het nummer staat niet meer op youtube. En als ik een google-search doe, dan krijg ik allemaal illegale download-sites.
Weet iemand hoe spotify werkt en of het nummer op spotify ofzo te vinden is?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 december 2013, 11:56 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Okay, we hebben hier een probleem. Het nummer staat niet meer op youtube. En als ik een google-search doe, dan krijg ik allemaal illegale download-sites.
Ik heb hem op Grooveshark gevonden. Zal die versie toevoegen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 7 december 2013, 12:08 uur
Te gek dat is hem. Hij is trouwens 11 minuten en niet 9, zoals ik eerder zei. Maar dit is hem, in zijn volle glorie. Dank je wel.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 december 2013, 10:54 uur
3-2
Maar deze van Hackett ook goed, dat hoor ik er toch elke keer even bij te zeggen
Maar deze van Hackett ook goed, dat hoor ik er toch elke keer even bij te zeggen

0
geplaatst: 8 december 2013, 13:45 uur
Casartelli schreef:
De volgende keer kan je dan weer "ik ben niet zo'n fan van het solowerk van Hackett en dat zal na beluistering van dit nummer weinig verandering in komen" inzetten

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 december 2013, 14:06 uur
vigil schreef:
De volgende keer kan je dan weer "ik ben niet zo'n fan van het solowerk van Hackett en dat zal na beluistering van dit nummer weinig verandering in komen" inzetten
Ach ja, zijn we niet allemaal redelijk uittekenbaar in onze commentaren na verloop van tijd...
1-1
Ha, daar heb ik jullie mooi tuk! Jullie dachten natuurlijk allemaal dat ik iets over een Yeskloon zou gaan zeggen, maar mooi niet dus!
* denotes required fields.