MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Prog Songs KO

zoeken in:

Casartelli (moderator)

Dank, meegenomen voor de (naar het zich nu laat aanzien) volgende ronde.

Ozric Spacefolk
Casartelli schreef:
(quote)

Dank, meegenomen voor de (naar het zich nu laat aanzien) volgende ronde.

Dat is niet de goede versie. De echte versie duurt 9 minuten. Dit is een korte demo. Ik zoek hem zelf even op...

Ozric Spacefolk
Okay, we hebben hier een probleem. Het nummer staat niet meer op youtube. En als ik een google-search doe, dan krijg ik allemaal illegale download-sites.

Weet iemand hoe spotify werkt en of het nummer op spotify ofzo te vinden is?

Casartelli (moderator)
Ozric Spacefolk schreef:
Okay, we hebben hier een probleem. Het nummer staat niet meer op youtube. En als ik een google-search doe, dan krijg ik allemaal illegale download-sites.

Weet iemand hoe spotify werkt en of het nummer op spotify ofzo te vinden is?

Ik heb hem op Grooveshark gevonden. Zal die versie toevoegen.

Ozric Spacefolk
Casartelli schreef:
(quote)

Ik heb hem op Grooveshark gevonden. Zal die versie toevoegen.

Te gek dat is hem. Hij is trouwens 11 minuten en niet 9, zoals ik eerder zei. Maar dit is hem, in zijn volle glorie. Dank je wel.

Twee prachtige liedjes, ik ga deze keer voor de epic.

1-0

Martial
2-2

Casartelli (moderator)
3-2

Maar deze van Hackett ook goed, dat hoor ik er toch elke keer even bij te zeggen

Casartelli schreef:

Maar deze van Hackett ook goed, dat hoor ik er toch elke keer even bij te zeggen

De volgende keer kan je dan weer "ik ben niet zo'n fan van het solowerk van Hackett en dat zal na beluistering van dit nummer weinig verandering in komen" inzetten

Casartelli (moderator)
vigil schreef:
De volgende keer kan je dan weer "ik ben niet zo'n fan van het solowerk van Hackett en dat zal na beluistering van dit nummer weinig verandering in komen" inzetten

Ach ja, zijn we niet allemaal redelijk uittekenbaar in onze commentaren na verloop van tijd...

1-1

Ha, daar heb ik jullie mooi tuk! Jullie dachten natuurlijk allemaal dat ik iets over een Yeskloon zou gaan zeggen, maar mooi niet dus!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.