MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Prog Songs KO

zoeken in:

Ozric Spacefolk
3-4

Dit vind ik een lastige.

2-1

2-3

Kom op Sander dat Aor nummer is toch geen prog.?

Papartis schreef:
2-3

Kom op Sander dat Aor nummer is toch geen prog.?

Tegen welke Sander heb je het, vigil of mij?

De nummers zijn genomineerd en goedgekeurd daarmee is voor mij de kous af en kies ik gewoon voor het beste nummer en niet voor het nummer met het hoogste proggehalte.

Ozric Spacefolk
3-3 voor de aor

Op naar de 4e ronde!

Dan moeten we toch even wachten tot Casper terug is vanuit Italie, volgens mij komt hij op 31 december terug.

Ik bedoel Sander Svendra.

O.k. ik wist het even niet, i.t.t. tot de andere Sander had ik niet voor het AOR nummer gestemd, al gaf ik inderdaad wel aan het een lastige keuze te vinden.

Casartelli (moderator)
Dank voor het geduld! Traditiegetrouw eerst weer even het overzichtje van de hofleveranciers, al wordt dat nu een misplaatst meervoud. Nemo, Phideaux en Ritual gingen alle met 2 nummers de 3e ronde in en hebben er nu nog 1 over. Clepsydra, Eloy en Pallas waren nog ongelukkiger en raakten beide nominaties kwijt. Dan is er nog één band over die niet alleen met 2 nummers de 3e ronde in ging, maar ook de 1e, de 2e en nu dus ook de 4e... hebben we daarmee een gedoodverfde winnaar? En dan heb ik het dus over niemand minder dan...

Twelfth Night

Ozric Spacefolk
1-1

Misterfool
1-2

Hoppa nieuwe ronde en het loopt gelijk storm

2
Renaissance - Jeckyl and Hyde
vs.
Phideaux - Snowtorch Part II

0-1

Casartelli (moderator)
vigil schreef:
Hoppa nieuwe ronde en het loopt gelijk storm

Ja, zo wordt het wel lastig om draagvlak te krijgen dat de top-5 van dit spelletje meteen automatisch genomineerd wordt voor de ladder, de witte trui en wat dies meer zij...

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 23:38 uur

geplaatst: vandaag om 23:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.