Muziek / Muziekgames / De danceplaat van de dag
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2013, 00:55 uur
6
Ik hoor het niet, denk ik. Vind het niet slecht, maar zoals vaker ook niet zo bijzonder.
Het "wat heb ik hier eigenlijk te zoeken" gevoel.
Misschien trek ik één van de volgende keren mijn conclusies.
Ik hoor het niet, denk ik. Vind het niet slecht, maar zoals vaker ook niet zo bijzonder.
Het "wat heb ik hier eigenlijk te zoeken" gevoel.
Misschien trek ik één van de volgende keren mijn conclusies.
0
geplaatst: 20 september 2013, 01:08 uur
9,5
De hoogste score geef ik zelden, maar deze waardering is het zeker waard.
Heb hier de cd-single nog van liggen, daar staan de twee bekendste remix versies van dit nummer op, naast deze Acieed mix ook de Underground mix. Tevens staat er nog het nummer Devotion op, net als That's the Way Love Is afkomstig van hun Foundation album.
De hoogste score geef ik zelden, maar deze waardering is het zeker waard.
Heb hier de cd-single nog van liggen, daar staan de twee bekendste remix versies van dit nummer op, naast deze Acieed mix ook de Underground mix. Tevens staat er nog het nummer Devotion op, net als That's the Way Love Is afkomstig van hun Foundation album.
0
geplaatst: 20 september 2013, 14:54 uur
01. Jaydee - Plastic Dreams (8,23) (herman)
02. June - Lost Area [DJ Sprinkles' Lost Dancefloor Original Version] (8,07) (Gyzzz)
03. Pépé Bradock - Deep Burnt (7,90) (Poa)
04. Ten City - That's the Way Love Is (Acieed mix) (7,85) (Poeha)
05. Krush - House Arrest (7,61) (dazzler)
06. Ralphi Rosario featuring Xaviera Gold - You Used To Hold Me [Kenny's Mix] (7,04) (trebremmit)
07. New Fast Automatic Daffodils - Fishes Eyes [Remake] (6,69) (dazzler)
Mede namens GrafGantz een moderne klassieker uit 2005:
02. June - Lost Area [DJ Sprinkles' Lost Dancefloor Original Version] (8,07) (Gyzzz)
03. Pépé Bradock - Deep Burnt (7,90) (Poa)
04. Ten City - That's the Way Love Is (Acieed mix) (7,85) (Poeha)
05. Krush - House Arrest (7,61) (dazzler)
06. Ralphi Rosario featuring Xaviera Gold - You Used To Hold Me [Kenny's Mix] (7,04) (trebremmit)
07. New Fast Automatic Daffodils - Fishes Eyes [Remake] (6,69) (dazzler)
Mede namens GrafGantz een moderne klassieker uit 2005:
0
geplaatst: 20 september 2013, 15:01 uur
Ik associeer dit nummer vooral met dit mixalbum dat jarenlang in mijn top 10 stond:
Kiki - Boogy Bytes Vol. 1 (2006)
Blijft voor mij een van de beste mixalbums ooit gemaakt en dat is mede dankzij Rej, dat aanvoelt als een soort warm bad. Ik moest het nummer vaak horen, maar na een paar jaar ben ik wel tot de conclusie gekomen dat dit voor mij de perfectie benadert. Het is zo'n nummer dat blijft fascineren. Verder ook gewoon een van de kroonjuwelen van Innervisions, het label dat Ame runt, dat ik ook nog een tijdje wat actiever heb gevolgd. Een andere (Where We At) nomineer ik wellicht nog eens een andere keer.
9,5
Blijft voor mij een van de beste mixalbums ooit gemaakt en dat is mede dankzij Rej, dat aanvoelt als een soort warm bad. Ik moest het nummer vaak horen, maar na een paar jaar ben ik wel tot de conclusie gekomen dat dit voor mij de perfectie benadert. Het is zo'n nummer dat blijft fascineren. Verder ook gewoon een van de kroonjuwelen van Innervisions, het label dat Ame runt, dat ik ook nog een tijdje wat actiever heb gevolgd. Een andere (Where We At) nomineer ik wellicht nog eens een andere keer.
9,5
0
geplaatst: 20 september 2013, 15:11 uur
Ben niet zo'n enorme minimal liefhebber maar dit is best ok.
7
7
0
geplaatst: 20 september 2013, 15:11 uur
herman schreef:
maar na een paar jaar ben ik wel tot de conclusie gekomen dat dit voor mij de perfectie benadert.
maar na een paar jaar ben ik wel tot de conclusie gekomen dat dit voor mij de perfectie benadert.

9,5
0
geplaatst: 20 september 2013, 15:14 uur
trebremmit schreef:
Dit is meer deephouse denk ik? Niet dat het veel uitmaakt verder. Ik vind de climax hierin wel erg mooi.
0
geplaatst: 20 september 2013, 15:17 uur
Deephouse is toch meer wat Poa laatst plaatste?
Ben niet zo'n expert hoor, maar dit voelt voor mij als minimal.

0
geplaatst: 20 september 2013, 15:19 uur
9
Grappig, precies degene die ik ook wou plaatsen (maar was er nog niet van gekomen).
Grappig, precies degene die ik ook wou plaatsen (maar was er nog niet van gekomen).
0
geplaatst: 20 september 2013, 15:21 uur
trebremmit schreef:
Het ligt ook allemaal wel dichtbij elkaar. Dit kwam ook uit in een tijd waarin alles minimal werd genoemd en dat maakte het er ook niet duidelijker op.

0
geplaatst: 20 september 2013, 15:26 uur
0
geplaatst: 20 september 2013, 16:42 uur
Kijk eens aan, het eerste onbekende nummer dat me wel weet te raken.
8
In mijn 80s synthpop brein hoor ik een connectie met Game above My Head
van Blancmange en dan bedoel ik vooral het schuivende geluid dat nu en dan voorbijkomt.
YouTube - Blancmange - Game Above My Head (Long Version)
8
In mijn 80s synthpop brein hoor ik een connectie met Game above My Head
van Blancmange en dan bedoel ik vooral het schuivende geluid dat nu en dan voorbijkomt.
YouTube - Blancmange - Game Above My Head (Long Version)
0
geplaatst: 20 september 2013, 18:40 uur
herman schreef:
Ik associeer dit nummer vooral met dit mixalbum dat jarenlang in mijn top 10 stond:
Kijk da's nog eens interessant. Daar staat Fairmont (één van de fraaiste ontdekkingen van het afgelopen jaar) ook op.
0
geplaatst: 20 september 2013, 18:46 uur
6,8
In potentie zeker een sterk nummer, alleen de lengte nekt hem dan toch. Met herhaling heb ik over het algemeen niet zo'n probleem, maar hier begint het op den duur toch boven te borrelen.
In potentie zeker een sterk nummer, alleen de lengte nekt hem dan toch. Met herhaling heb ik over het algemeen niet zo'n probleem, maar hier begint het op den duur toch boven te borrelen.
0
geplaatst: 20 september 2013, 19:06 uur
Poeha schreef:
Kijk da's nog eens interessant. Daar staat Fairmont (één van de fraaiste ontdekkingen van het afgelopen jaar) ook op.
(quote)
Enorme aanrader

0
geplaatst: 20 september 2013, 19:08 uur
Yup, dat nummer van Fairmont is een van de klasiekers van Border Community voor mij. En verder sowieso een interessante producer, al heb ik zijn laatste album nog niet zo vaak gedraaid. Maar hij heeft wel een unieke sound die me wel bevalt. Zijn vroege ep's zijn ook allemaal erg mooi.
0
geplaatst: 20 september 2013, 20:32 uur
trebremmit schreef:
Valt idd onder minimal
Een dikke 8,5 van mij
0
geplaatst: 20 september 2013, 21:36 uur
0
geplaatst: 21 september 2013, 10:26 uur
8,5 Ontdekking!
En ik ben nu gelijk even Fairmont - Gazebo aan het luisteren. En dat klinkt ook geweldig!
En ik ben nu gelijk even Fairmont - Gazebo aan het luisteren. En dat klinkt ook geweldig!
0
geplaatst: 21 september 2013, 14:04 uur
herman schreef:
Yup, dat nummer van Fairmont is een van de klasiekers van Border Community voor mij.
Dat ik nog eens iets uit de stal van Holden mooi zou gaan vinden, zeg Yup, dat nummer van Fairmont is een van de klasiekers van Border Community voor mij.

0
geplaatst: 21 september 2013, 14:53 uur
01. Jaydee - Plastic Dreams (8,23) (herman)
02. Ame - Rej (8,16) (herman)
03. June - Lost Area [DJ Sprinkles' Lost Dancefloor Original Version] (8,07) (Gyzzz)
04. Pépé Bradock - Deep Burnt (7,90) (Poa)
05. Ten City - That's the Way Love Is (Acieed mix) (7,85) (Poeha)
06. Krush - House Arrest (7,61) (dazzler)
07. Ralphi Rosario featuring Xaviera Gold - You Used To Hold Me [Kenny's Mix] (7,04) (trebremmit)
08. New Fast Automatic Daffodils - Fishes Eyes [Remake] ( 12 stemmers, 6,69) (dazzler)
Vandaag: Empirion - Narcotic Influence (aERodynamIC)
02. Ame - Rej (8,16) (herman)
03. June - Lost Area [DJ Sprinkles' Lost Dancefloor Original Version] (8,07) (Gyzzz)
04. Pépé Bradock - Deep Burnt (7,90) (Poa)
05. Ten City - That's the Way Love Is (Acieed mix) (7,85) (Poeha)
06. Krush - House Arrest (7,61) (dazzler)
07. Ralphi Rosario featuring Xaviera Gold - You Used To Hold Me [Kenny's Mix] (7,04) (trebremmit)
08. New Fast Automatic Daffodils - Fishes Eyes [Remake] ( 12 stemmers, 6,69) (dazzler)
Vandaag: Empirion - Narcotic Influence (aERodynamIC)
0
geplaatst: 21 september 2013, 15:19 uur
Wel lekker maar had wel wat meer variatie in mogen zitten, of een climax, beetje veel van hetzelfde nu. Doet het wel goed op de dansvloer denk ik.
6
6
* denotes required fields.