Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2002
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2013, 11:45 uur
7-6 onbegrijpelijk, 6 stemmen voor een matig U2-nummer tegen zo'n superplaat van Interpol
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 november 2013, 11:49 uur
herman schreef:
7-6 onbegrijpelijk, 6 stemmen voor een matig U2-nummer tegen zo'n superplaat van Interpol
Hij was bij Arno al beslist... vond dit indertijd een schitterend nummer van U2, maar het is in retrospectief wel een beetje een op het effect geschreven nummer. Maar nog steeds fraai.
Tegen wellicht ook Interpols beste. Oververtegenwoordigd hier of niet...
Ik ben in elk geval blij dat ik te laat was om te stemmen.
24. Bohren & der Club of Gore - Constant Fear vs. Red Hot Chili Peppers - By The Way
0
geplaatst: 1 november 2013, 11:51 uur
0
geplaatst: 1 november 2013, 11:52 uur
24. Bohren & der Club of Gore - Constant Fear vs. Red Hot Chili Peppers - By The Way
1-0
1-0
0
geplaatst: 1 november 2013, 12:11 uur
Casartelli schreef:
Hij was bij Arno al beslist...
Hoezo? Mis ik nu iets ... tot de 6, 2 verschil ...Hij was bij Arno al beslist...
0
geplaatst: 1 november 2013, 12:20 uur
herman schreef:
7-6 onbegrijpelijk, 6 stemmen voor een matig U2-nummer
7-6 onbegrijpelijk, 6 stemmen voor een matig U2-nummer
Voor een na 2000 nummer van U2 is het eigenlijk nog best een aardig nummer, niet dat het van mij een punt kreeg. Dat dan weer niet.
0
geplaatst: 1 november 2013, 12:48 uur
3-3
Ik vind de nummers van Interpol en U2 beiden prima maar stemde voor U2 omdat Interpol al 3 nummers in de volgende ronde heeft en U2 nog geen (en straks gaan ze klagen dat bepaalde bands oververtegenwoordigd zijn).
Ik vind de nummers van Interpol en U2 beiden prima maar stemde voor U2 omdat Interpol al 3 nummers in de volgende ronde heeft en U2 nog geen (en straks gaan ze klagen dat bepaalde bands oververtegenwoordigd zijn).
0
geplaatst: 1 november 2013, 13:00 uur
3-4 geen fan van RHCP maar dit vind ik een van hun leukere
Oh daar houd ik geen rekening mee. Ik stem gewoon op de beste nummers en zou ook niet weten hoeveel er van Interpol nog in de strijd zit.
LucM schreef:
Oh daar houd ik geen rekening mee. Ik stem gewoon op de beste nummers en zou ook niet weten hoeveel er van Interpol nog in de strijd zit.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 november 2013, 14:08 uur
Salvadore schreef:
Hoezo? Mis ik nu iets ... tot de 6, 2 verschil ...
Hoezo? Mis ik nu iets ... tot de 6, 2 verschil ...
Ah... nee, ik miste iets. Heb de laatste tijd zo weinig "2 verschil" meer gezien dat ik hem niet meer verwachtte en er ook niet echt op gelet heb.
0
geplaatst: 1 november 2013, 18:37 uur
5-7
25. Legowelt - Disco Rout vs. Iron + Wine - Faded From Winter
0-1
25. Legowelt - Disco Rout vs. Iron + Wine - Faded From Winter
0-1
* denotes required fields.