MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 06 / 07 K.O.

zoeken in:

1-3

Deze van Rihanna vind ik dan juist absoluut onleuk.

2-4

minste plaat van Rihanna

192. Jenn Cunetta – Come Rain Come Shine vs. Jan Smit – Dan Volg Je Haar Benen

1-0

3-0

leuke sample

193. The Sunclub – Fiesta Reloaded vs. Kylie Minogue – 2 Hearts

0-4

Leukste single van "X". Jammer dat dit het enige nummer op dat album was met die retrosound. Ook enigszins jammer dat Kylie's vocalen bijna identiek zijn aan die van de zangeres van Kish Mauve die het origineel inzong (al gaat het maar een demo), wat eigenheid had haar wel gesierd.

Ik vind dat persoonlijk het minste nummer van "X", ben niet zo 'woo-hoo' of 'oh oh oh'-liefhebber

194. Eros Ramazzotti feat. Anastacia – I Belong to You vs. Within Temptation – All I Need
1-0 !!!!!!!!!!!! Misschien wel het mooiste liedje in de hele 06/07 KO

ik kan niet kiezen

2-1 Maar zeker niet het beste WT nummer

3-2

GrafGantz schreef:
ik kan niet kiezen

E.P.E.?

Ja, laten we dat dan maar doen. En en stem tegen Anastacia is ook altijd goed natuurlijk...

3-3

5-4, meh.

195. Filo & Peri feat. Eric Lumiere – Anthem vs. Krezip – Plug It in and Turn Me On

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 21:11 uur

geplaatst: vandaag om 21:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.