Muziek / Muziekgames / 06 / 07 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2013, 21:45 uur
0-5
129. The Jumpmasters – Taste of Summer vs. Ch!pz – One Day When I Grow Up
1-0
129. The Jumpmasters – Taste of Summer vs. Ch!pz – One Day When I Grow Up
1-0
0
geplaatst: 8 november 2013, 23:02 uur
130. U2 feat. Green Day – The Saints Are Coming vs. Kim Wilde – You Came 2006
0-1
0-1
0
geplaatst: 9 november 2013, 11:40 uur
3-5
132. Jamelia – Beware of the Dog vs. Fouradi – Flipmuziek
132. Jamelia – Beware of the Dog vs. Fouradi – Flipmuziek
0
geplaatst: 9 november 2013, 12:32 uur
3-3
Slechte zang of niet, Rihanna had dik moeten winnen van dat afschuwelijke nummer van Keane.
Slechte zang of niet, Rihanna had dik moeten winnen van dat afschuwelijke nummer van Keane.

0
geplaatst: 9 november 2013, 12:39 uur
A Bad Dream is zeker niet het beste Keane-nummer, OK maar toch oneindig veel beter dan die zeikballad van Rihanna (zeker vocaal!). Waarom leg je lat voor Keane zoveel hoger?
0
geplaatst: 9 november 2013, 13:05 uur
LucM schreef:
A Bad Dream is zeker niet het beste Keane-nummer, OK maar toch oneindig veel beter dan die zeikballad van Rihanna (zeker vocaal!). Waarom leg je lat voor Keane zoveel hoger?
Bij dat nummer van Rihanna zou je tenminste nog kunnen aanvoeren dat de enigszins zeurderige melodie en zang geheel in de stijl van de r&b-traditie (en met name ballads) is. Voor dat nummer van Keane vind ik zelfs een term als ‘middle of the road’ nog teveel eer, al hun singles zijn zo ongelofelijk doorsnee - dat vind ik nóg erger dan al dan niet slechte vocalen van Rihanna. Ik moet wel daarbij zeggen dat ik sowieso een hekel heb aan de muziek van Keane.
Toevallig hoorde ik gisteren Lily Allens nieuwe coverversie van Somewhere Only We Know, en hoewel ik haar (stem) altijd wel kan waarderen, moet ik concluderen dat ik het nummer nog steeds afschuwelijk vind. Ik weet niet, maar met zowel Tom Chaplins stem als zijn nummers kan ik gewoon he-le-maal niets.
* denotes required fields.