MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Mooiste Albumtitel KO

zoeken in:

Zephyr volgende ronde aub

Zephyr

Voor elk zeurbericht dat er nu nog volgt, komt er voor de 3e Ronde steeds weer één dag uitstel bij

Ik zal niet meer zeuren, Zephyr. Ik had overigens ook niet de intentie met mijn berichtje om te zeuren. Ik wilde je alleen maar erop attent maken dat de ronde afgelopen was.
Misschien kan je het de volgende keer aangeven als je geen tijd hebt om de volgende ronde te plaatsen.

Je kan als deelnemer ook gewoon even geduld uitoefenen en je tijdelijk met andere zaken vermaken. Niet iedereen woont op zijn toetsenbord.

Zephyr
Kees-Jan schreef:
Ik had overigens ook niet de intentie met mijn berichtje om te zeuren. Ik wilde je alleen maar erop attent maken dat de ronde afgelopen was.

Misschien kan je het de volgende keer aangeven als je geen tijd hebt om de volgende ronde te plaatsen.

1. Alsof ik een KO, die ik zelf heb opgezet, niet in de gaten zou houden. Natuurlijk heb ik in de gaten gehouden of de 2e Ronde afgelopen was. Waarom moet R-3 er gelijk achteraan ?
2. Aangeven of ik geen tijd heb ...; nou ja zeg, doe eens normaal man.
3. Dat ge**** met berichten in de trant van : Volgende Ronde a.u.b. is gewoon heel erg irritant. Reden : zie ook bij 1. Ik hou e.e.a. m.b.t. het verloop heus wel bij.

Grote kans dat Ronde-3 pas ergens in 2014 komt. Want ik wordt dat domme gekl**t van sommige users meer dan zat.

Sorry hoor, maar je hoeft niet meteen zo boos te worden.
Ik heb ook aan spelletjes meegedaan waarbij degene die het spel opgestart had, daarna het spel niet zo goed meer volgde. En zo iemand was dan blij als je hem eraan herinnerde.
Of, wat ook voorgekomen is, dat ik het stokje overgenomen heb omdat de opstarter geen tijd/geen zin meer had.
Ik vind het fijn om te lezen dat jij niet zo'n gebruiker bent, maar om mij dan meteen van gekl**t te betichten gaat mij wel wat ver.

Allemaal leuk en aardig, maar waar blijft die volgende ronde nou?

Er is een grote kans dat Ronde-3 pas ergens in 2014 komt. Zephyr is dat domme gekl**t van sommige users meer dan zat.

Veel heisa om niks wat mij betreft, dus deze kl*te-user neemt de honneurs dan maar waar. Met dank aan random.org volgt hier de derde ronde, we gaan ditmaal tot de 9 en gezien de sterkte van de overgebleven lijst lijkt me 2 punten verschil wel zo netjes:

1. Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space - Licensed To Ill
2. How I Long to Feel That Summer in My Heart - Secondhand Daylight
3. Till Deaf Do Us Part - Good News for People Who Love Bad News
4. Origin of Symmetry - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back
5. Days Of Future Passed - Let the Blind Lead Those Who Can See But Cannot Feel
6. When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold - Life 'n' Perspectives of a Genuine Crossover
7. Hoe Sterk Is de Eenzame Fietser - More Songs About Food and Revolutionary Art
8. Everyone Who Pretended to Like Me Is Gone - King for a Day, Fool for a Lifetime
9. Raw Like Sushi - Collapse Into Now
10. One Last Laugh in a Place of Dying... - Difference Between Me and You Is That I'm Not on Fire
11. Peace Sells....But Who's Buying ? - Within The Realm Of A Dying Sun
12. Ghosts on Magnetic Tape - Ze Willen Wel Je Hond Aaien Maar Niet Met Je Praten
13. A Farewell to Kings - For Emma, Forever Ago
14. An End Has A Start - Nevermind The Bollocks Here's The Sex Pistols
15. You Come & Go Like a Pop Song - Voor De Overlevenden
16. Our Endless Numbered Days - Hardcore Will Never Die, But You Will

1. Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space - Licensed To Ill

Potver wat een haast ineens, ik was blij dat dit spelletje even op z'n gat lag. Dan kon ik mooi op mijn gemak al die opmerkingen van CelineDion'sBoy verwerken. Nou dat doe ik dan vannacht maar weer tijdens het plafond staren.

1-0

Lekker dromen van de illuminati.

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
Lekker dromen van de illuminati.

terwijl wij in de ruimte drijven

2-1

Cured
2-2

Zeg, moet jij je niet met andere zaken vermaken?

dix
8-3

dix
vigil schreef:
Er is een grote kans dat Ronde-3 pas ergens in 2014 komt. Zephyr is dat domme gekl**t van sommige users meer dan zat.

Eerlijk gezegd heb ik me ook gestoord aan die berichten van 'volgende ronde AUB'. Thelion plaatste die zo'n beetje alsof ie ergens aan de bar zat, tot twee maal toe. Niet voor herhaling vatbaar.

How I Long to Feel That Summer in My Heart - Secondhand Daylight

2. How I Long to Feel That Summer in My Heart - Secondhand Daylight

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 13:53 uur

geplaatst: vandaag om 13:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.