Muziek / Muziekgames / Mooiste Albumtitel KO
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2013, 23:59 uur
6-5
Zo bijzonder vind ik die van Atmosphere niet. Die ander is nog wel aardig.
Zo bijzonder vind ik die van Atmosphere niet. Die ander is nog wel aardig.
0
geplaatst: 4 december 2013, 01:50 uur
Die van Atmosphere is echt 
Voornamelijk doordat het spreekwoord gewoon geweldig in elkaar steekt en dan zit er nog een fijne Atmosphere-twist aan.
Daarnaast:
8-6

Voornamelijk doordat het spreekwoord gewoon geweldig in elkaar steekt en dan zit er nog een fijne Atmosphere-twist aan.
Daarnaast:
dix schreef:
is de tweede mij iets te pathetisch
is de tweede mij iets te pathetisch
8-6
0
geplaatst: 4 december 2013, 02:12 uur
Twee aardige titels in de finale. Er deden sterkere titels mee vond ik, maar ik kan leven met één van deze twee als winnaar.
Nu nog stemmen op welke ik het beste vind. Tja, ze ontlopen elkaar niet zo veel. Ik ga toch voor de pathetische, ik hou niet zo van shit:
8-7
Nu nog stemmen op welke ik het beste vind. Tja, ze ontlopen elkaar niet zo veel. Ik ga toch voor de pathetische, ik hou niet zo van shit:
8-7
0
Onweerwolf
geplaatst: 4 december 2013, 12:26 uur
Wat is hier gebeurd?
Dit is echt de meest belachelijke finale ooit gespeeld op MML volgens mij, twee enorm knullige titels.
Dit is echt de meest belachelijke finale ooit gespeeld op MML volgens mij, twee enorm knullige titels.

0
geplaatst: 4 december 2013, 12:30 uur
Onweerwolf schreef:
Wat is hier gebeurd?
Dit is echt de meest belachelijk finale ooit gespeeld op MML volgens mij, twee belachelijk knullige titels.
Wat is hier gebeurd?
Dit is echt de meest belachelijk finale ooit gespeeld op MML volgens mij, twee belachelijk knullige titels.
Ik ben er ook niet echt content mee, maar dit is blijkbaar wat de gemiddelde deelnemer hier mooie albumtitels vindt. Mijn favorieten zijn alweer een tijdje uitgeschakeld helaas
.
0
geplaatst: 4 december 2013, 12:41 uur
Ja, die. En nog een andere die meer een persoonlijke favoriet is, maar daar had ik niet zo heel veel van verwacht. Van Liars had ik eigenlijk wel een finaleplaats verwacht.
0
geplaatst: 4 december 2013, 21:48 uur
Nog 2 minuten dan is de 24 uur voorbij.... en we hebben een gelijke stand 

0
geplaatst: 4 december 2013, 22:07 uur
dan doen we toch gewoon door tot er een beslissende stem valt?
12-11

12-11

0
geplaatst: 4 december 2013, 23:20 uur
En Ferre zorgt er zelfs voor dat we ook nog 2 punten verschil hebben (sorry Frankie).
http://mixconnect.com/disk2/img/7a23bdf08f0a7e262562f.jpg
http://mixconnect.com/disk2/img/7a23bdf08f0a7e262562f.jpg
0
geplaatst: 5 december 2013, 00:00 uur
Onweerwolf schreef:
Wat is hier gebeurd?
Wat is hier gebeurd?
Zeg knul, je vergeet "mijn" persoonlijke overwinning in het "Mooiste Avatar" topic

P.S. de winnaar hier is ook nog eens door ondergetekende aangedragen

0
Onweerwolf
geplaatst: 5 december 2013, 00:15 uur
Poeha schreef:
Zeg knul, je vergeet "mijn" persoonlijke overwinning in het "Mooiste Avatar" topic
(quote)

Ik vind jouw avatar een stuk mooier dan deze titel hoor.

"When life gives you elephants you force them to perform tricks for you"
0
geplaatst: 5 december 2013, 00:34 uur
Leuke, maffe KO met nog een terechte winnaar ook. Dank Zephyr en GG 

0
geplaatst: 5 december 2013, 07:37 uur
Aha, dus jíj was me voor. 
Dit was de eerste titel die in me opkwam toen ik deze topictitel zag. Ik ben tevreden. Bedankt, Zephyr en GrafGantz!

Dit was de eerste titel die in me opkwam toen ik deze topictitel zag. Ik ben tevreden. Bedankt, Zephyr en GrafGantz!
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 december 2013, 15:27 uur
Ik geloof niet dat Zephyr het zelf ook leuk vond...
* denotes required fields.