Muziek / Muziekgames / Mooiste Albumtitel KO
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 november 2013, 13:16 uur
GrafGantz schreef:
Gezien het aantal stemmen wordt hij door veel mensen wel begrepen. Ik snap er helaas geen snars van omdat ik niet zo snugger ben, dus mijn stem ging naar die andere.
Gezien het aantal stemmen wordt hij door veel mensen wel begrepen. Ik snap er helaas geen snars van omdat ik niet zo snugger ben, dus mijn stem ging naar die andere.
Dat zijn allemaal mensen die op vrijdagmorgen even snel wat prog-credibility wilden scoren. Daar moet je boven kunnen staan.
6-2
0
geplaatst: 15 november 2013, 13:24 uur
Casartelli schreef:
Dat zijn allemaal mensen die op vrijdagmorgen even snel wat prog-credibility wilden scoren. Daar moet je boven kunnen staan.
(quote)
Prog sta ik sowieso boven

0
geplaatst: 15 november 2013, 13:33 uur
Kees-Jan schreef:
Ik begrijp de titel weliswaar niet echt (heeft het iets met waterstof en helium te maken?), maar hij klinkt wel fraai
Ik begrijp de titel weliswaar niet echt (heeft het iets met waterstof en helium te maken?), maar hij klinkt wel fraai
Even opgezocht en het heeft inderdaad te maken met het vormen van helium met waterstof oid.
Nou snap ik de titel nog steeds niet, maargoed.
0
geplaatst: 15 november 2013, 13:34 uur
0
geplaatst: 15 november 2013, 15:11 uur
40. The Wild, the Innocent & the E Street Shuffle - Fresh Fruit For Rotting Vegetables
0-0
0-0
0
Cured
geplaatst: 15 november 2013, 15:40 uur
2-7
41. The Sound of Machines Our Parents Used - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back
0-1
41. The Sound of Machines Our Parents Used - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back
0-1
* denotes required fields.