Muziek / Muziekgames / Quote Quiz
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2013, 16:40 uur
Na bijna 10 jaar Musicmeter zijn er op de site al een hoop geweldige recensies, memorabele quotes en andere kwalitatieve en/of lachwekkende stukken geschreven, nu ben ik wel benieuwd hoe goed het gemiddelde geheugen hier is op MuMe... weten we nog bij welke albums/in welke topics de geweldige berichten staan.. Het idee is simpel.. post een quote en degene die raadt waar de quote terug te vinden is post de volgende lijkt me zo 
.. leuke manier om gouwe ouwe quotes weer eens terug te lezen, of nieuwe quotes te ontdekken
(en google gebruiken is gewoon flauw)
Laten we beginnen met een opwarmertje:

.. leuke manier om gouwe ouwe quotes weer eens terug te lezen, of nieuwe quotes te ontdekken

(en google gebruiken is gewoon flauw)
Laten we beginnen met een opwarmertje:
Ward schreef:
Typisch dat dit de enige top 100 is die niet alleen volstaat met Toto
Typisch dat dit de enige top 100 is die niet alleen volstaat met Toto
0
geplaatst: 18 november 2013, 17:59 uur
Nope, het is wel echt een quote uit de oude doos... dus misschien wat oud voor de jongeren onder ons
0
geplaatst: 18 november 2013, 18:34 uur
nope, ook niet... het was een nogal ironisch bericht, doelende op het feit dat alle top100-nummers topics nogal volgespamd werden door een zekere user 

0
geplaatst: 18 november 2013, 20:02 uur
Leuk topic ja. Ik heb het idee dat ik m wel herken, maar daar blijft het ook bij.
0
geplaatst: 18 november 2013, 20:07 uur
deric raven schreef:
Iets met Bob Cremers??
Iets met Bob Cremers??
De quote, en ook de betreffende user, is voor jouw tijd, een beetje de stereotype-verstokte-fan op deze site, en deze beste meneer kreeg een topic speciaal voor hem, wat toch iets anders liep dan gepland.
0
geplaatst: 18 november 2013, 20:18 uur
jawel..
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Top 100 Toto nummers
Daar is het om zeep helpen van songtitels voor top100s begonnen
.. laat de volgende maar komen 
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Top 100 Toto nummers
Daar is het om zeep helpen van songtitels voor top100s begonnen
.. laat de volgende maar komen 
0
geplaatst: 18 november 2013, 20:26 uur
Ah, dat wist ik niet eens. Tof! Eens even een leuke nieuwe quote bedenken.
0
geplaatst: 18 november 2013, 21:17 uur
Nieuwe:
Niet zo classic als de vorige, maar ik moet telkens weer lachen als ik dit bericht zie.
Sietse schreef:
en dan die ene dansbeat...OPROTTEN!!!!.
en dan die ene dansbeat...OPROTTEN!!!!.
Niet zo classic als de vorige, maar ik moet telkens weer lachen als ik dit bericht zie.
0
geplaatst: 18 november 2013, 21:34 uur
Die weet ik... was in reactie op een bericht van mij... bij Fuck Buttons - Tarot Sport
(ik zou niet weten hoe je dit zou moeten weten als je geen aanknopingspunt hebt)
(ik zou niet weten hoe je dit zou moeten weten als je geen aanknopingspunt hebt)
0
geplaatst: 18 november 2013, 21:37 uur
0
geplaatst: 18 november 2013, 21:42 uur
Dat geldt voor alle quotes toch
Bokrot Broterot Trio of zoiets.
Bokrot Broterot Trio of zoiets.
0
geplaatst: 18 november 2013, 21:51 uur
0
geplaatst: 18 november 2013, 21:59 uur
jowietje schreef:
Maar ik ken de vorige cd van ******* en ook andere nummers die nooit zijn uitgekomen, en die vind ik allemaal mooi dus waarom zou dit album niet mooi zijn, ik kan best al 5 sterre geven! En **** is geen cover? Luister eens naar het liedje of er een keer "tainted love" in word gezegt... Het duuntje hebben ze er alleen in verwerkt
Maar ik ken de vorige cd van ******* en ook andere nummers die nooit zijn uitgekomen, en die vind ik allemaal mooi dus waarom zou dit album niet mooi zijn, ik kan best al 5 sterre geven! En **** is geen cover? Luister eens naar het liedje of er een keer "tainted love" in word gezegt... Het duuntje hebben ze er alleen in verwerkt
0
geplaatst: 18 november 2013, 22:00 uur
Anthony Hamilton - Coming From Where I'm From? 
jowietje was toch die soulboi?

jowietje was toch die soulboi?
0
geplaatst: 18 november 2013, 22:05 uur
klopt, je haalt ze door elkaar... hoewel ie daar ook wel vermakelijke berichten heeft staan 

0
geplaatst: 18 november 2013, 22:18 uur
De tweede van Rihanna. Music of the Sun? Of is dat de eerste? 

0
geplaatst: 18 november 2013, 22:21 uur
Dat is de eerste, maar het is de 2e van Rihanna ja., A Girl Like Me
0
geplaatst: 19 november 2013, 01:45 uur
Kevin-Raphaƫll schreef:
koerok koerok koerok toch
u praat als een koe die een rok aan heeft
(...)
niet vergeten dat [artiest] begin 1970 begon met wat nu vele vertakkingen zijn in de hedendaags muziek. wie geen respect heeft voor het FENOMEEN [ARTIEST] is muziekliefhebber niet waardig
dus koe rok, jij aanvaard geen grootmeester in de muziek
misschien jaloezie
koerok koerok koerok toch
u praat als een koe die een rok aan heeft
(...)
niet vergeten dat [artiest] begin 1970 begon met wat nu vele vertakkingen zijn in de hedendaags muziek. wie geen respect heeft voor het FENOMEEN [ARTIEST] is muziekliefhebber niet waardig
dus koe rok, jij aanvaard geen grootmeester in de muziek
misschien jaloezie
0
geplaatst: 19 november 2013, 09:38 uur
misschien jaloezie 
Volgens mij klopt Kraftwerk ja. Geen idee welk album verder.

Volgens mij klopt Kraftwerk ja. Geen idee welk album verder.
* denotes required fields.