MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #4

zoeken in:
Scorpion_21 schreef:
Tijd voor een nieuwe ko van knappe musici?:D vorige is alweer 7 jaar oud

Wie weet, mits we toestemming krijgen van de smaakpolitie

Gretz schreef:
(quote)

Wie weet, mits we toestemming krijgen van de smaakpolitie
Ik zou groot fan zijn! Wie vormt d'r smaakpolitie?

Ik heb goede ervaringen gehad met simpelweg weigeren te kiezen.

WVTRVE
Scorpion_21 schreef:
(quote)

Ik van de goede smaakpolitie zeg ja.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Nou ja, er werden in het verleden wel eens enige discussies aangewakkerd of het beoordelen van vrouwen door mannen (een andere combinatie mag natuurlijk ook) puur en alleen op hun uiterlijk nog wel in de huidige tijdsgeest past

Maar ja, dat zijn waarschijnlijk dezelfde (veelal hypocriete) mensen die vinden dat er al sprake is van seksisme of (seksuele) intimidatie wanneer groepen bestaande uit 1 van de 2 dominante genders onderling met elkaar aan het vleeskeuren zijn (m.a.w. "ik zou hem/haar doen"). Lubach heeft daar eens een
banger over geschreven.

Dus ja, als er voldoende animo is gaan we wat mij betreft nog wel eens een 2e editie spelen. Het is immers maar een (forum)spelletje, niet te serieus nemen.

https://i.ytimg.com/vi/kNastnw-VgE/maxresdefault.jpg

De Balkcom zussen van The Castellows

Links: Powell
Midden: Lily
Rechts: Eleanor

+1 -1 +1

Ik wil hier best aan meedoen, vleeschkeuring is mij heus niet vreemd, maar deze meiskes hebben ongeveer de leeftijd van mijn oudste zoon en dat voelt toch wat ongemakkelijk/misplaatst. Niet alleen vanuit politieke correctheid (alsof een van hen het vriendinnetje kan zijn van hem), maar ook omdat ik heus wel zie dat het mooie meiden zijn, maar voor mijn smaak echt zo verschrikkelijk way too young dat ik er verder niks bij voel. (Godzijdank....) Het zijn in mijn ouwelullenogen volwassen kinderen.
En dat gevoel(loze) heb ik bij de meeste JONGEdames die hier de revue passeren. Als ik er aan denk, wil ik hier best eens een kiekje van een oud besje plaatsen die ik tot bessensap wil splashen.

Evenwel: het is dat mijn zoon al een prachtig mooi vriendinnetje heeft, anders had hij best met een van deze drie mogen thuiskomen. Of alledrie.

Village Of The Damned vibes

Nee, qua vleesch echt totaal niet mijn ding, deze drie.

Leeftijd is daarbij vooralsnog geen factor. Maar ik heb dan ook nog geen kinderen in die leeftijdscategorie. Ik probeer me dat nu een beetje voor te stellen. Zou ik idd ongemakkelijke associaties krijgen met de verkeringen van mijn eigen kroost?

Maar... vooralsnog zien deze drie er niet echt jonger uit dan mijn eigen vrouw, dus ik voel dat mijn keuringsbrevet nog even meekan.

voskat schreef:
Maar... vooralsnog zien deze drie er niet echt jonger uit dan mijn eigen vrouw, dus ik voel dat mijn keuringsbrevet nog even meekan.
Haha, gefeliciteerd met de fountain-of-youth-uitstraling van je eega, jij ouwe snoeperd.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Haha, gefeliciteerd met de fountain-of-youth-uitstraling van je eega, jij ouwe snoeperd.

Ze maakt bovendien muziek, dus technisch gezien kan ze hier meedoen.

voskat schreef:
Ze maakt bovendien muziek, dus technisch gezien kan ze hier meedoen.
Ik wacht de foto rustig af.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Ik wacht de foto rustig af.

Ze is hier al eens voorbijgekomen..

-1
+1
+1

WVTRVE
EvilDrSmith schreef:
En dat gevoel(loze) heb ik bij de meeste JONGEdames die hier de revue passeren. Als ik er aan denk, wil ik hier best eens een kiekje van een oud besje plaatsen die ik tot bessensap wil splashen.

Niks mis met knappe 50 jarige dames. kom maar op

WVTRVE
+3

voskat schreef:
(quote)

Ze is hier al eens voorbijgekomen..
via jou of iemand anders die n foto plaatste zonder te weten dat?

Scorpion_21 schreef:
(quote)
via jou of iemand anders die n foto plaatste zonder te weten dat?

Via mij, hier

voskat schreef:
(quote)

Via mij, hier
lovely!

Addison Rae is sinds een paar jaar officieel musicus.

https://i.imgur.com/QwheI76.jpg

WVTRVE schreef:
(quote)

Niks mis met knappe 50 jarige dames. kom maar op

Let je op, Slowgaze?

WVTRVE
5+

Ok die vind ik wel leuk, vooral in de video.

Arrie schreef:
Let je op, Slowgaze?

Ik ben al de hele week op zoek naar recente foto's van Bilinda Butcher.

Slowgaze schreef:
(quote)

Ik ben al de hele week op zoek naar recente foto's van Bilinda Butcher.

++++++

Maura Shawn Scanlin:
1+

2+ van mijn vrouw ook

Gast
geplaatst: vandaag om 16:51 uur

geplaatst: vandaag om 16:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.