MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Mssr Renard
Kronos schreef:
Ik dacht even dat je op weg was naar Golgotha.

Ik heb wel een groot kruis op mijn rug getattoeerd, dus je zit er niet eens zo ver naast.

Ik moet trouwens altijd een stok. En dat is altijd de mooiste stok ooit, en die vergeet ik dan ook altijd weer ergens, en dan vind ik weer een andere mooiste stok ooit.

Gemaakt afgelopen juni bij mij achter het huis.

https://i.ibb.co/cXRq6v3/20220624-222338.jpg

trebremmit schreef:
Gemaakt afgelopen juni bij mij achter het huis.

Op welke planeet staat jouw huis?

De planeet midden-drenthe.

Stoer.

Mssr Renard

Heerlijk ook om in mn oude stadje te zijn.

Mssr Renard schreef:
Nieuwe tats vandaag:

Wat ist geworden?

Mssr Renard
Een meerkoet (onderarm):

https://i.ibb.co/1Zx7Q3d/IMG-20220806-WA0002.jpg

en het wapen van mn huidige woonplaats (elleboog):

https://i.ibb.co/YP8c2GC/IMG-20220806-WA0001.jpg

Disclaimer: verse tatoeages zien er anders uit dan dat ze er uiteindelijk gaan zien.

Mssr Renard schreef:
Een meerkoet (onderarm):

Is het een mannetje of een vrouwtje?

Mssr Renard
Kronos schreef:
(quote)

Is het een mannetje of een vrouwtje?

Een non-binaire meerkoet natuurlijk..

Mssr Renard schreef:
Een meerkoet (onderarm):

(afbeelding)

en het wapen van mn huidige woonplaats (elleboog):

(afbeelding)

Disclaimer: verse tatoeages zien er anders uit dan dat ze er uiteindelijk gaan zien.

Heb je je toevallig laten inspireren door deze fantastische sticker?

Er is weer eens een sporadische foto van me gemaakt.

https://i.ibb.co/tCjtbJs/afbeelding-2022-09-03-130446224.png

Mssr Renard
madmadder schreef:
Er is weer eens een sporadische foto van me gemaakt.

(afbeelding)

Tats en baseballcap: cool!

Stef Kamil Carlens heb ik sinds de jaren '90 ongelooflijk vaak live gezien: in dEUS, Moondog Jr, Zita Swoon, Zita Swoon Group en solo. Ik beschouw hem dan ook als een grote muzikale held. In de jaren '90 na afloop van een Moondog Jr. optreden kon ik backstage, maar dat wilde ik niet: wat moet ik zeggen? Ik bleef dus braaf in de zaal wachten.

Later is Stef me gaan volgen op Facebook en postte soms ook wel eens iets onder een bericht. Een paar jaar geleden vroeg hij of ik na afloop van een solo optreden in Utrecht even gedag zou komen zeggen. Dat was best onwennig. Even een kort gesprekje en daar liet ik het bij.

Afgelopen april herkende hij me in de zaal tijdens zijn optreden en knikte vriendelijk. Na afloop moest ik even wachten op mijn metro en nam nog een drankje. Hij had me in de gaten en kwam op me af. Vervolgens ontvouwde zich een gesprek dat bijna een uur duurde. Het mooiste verhaal ging over zijn ontmoeting met Nick Cave (waar hij zich ook opgelaten voelde). Dat zijn toch wel de mooie dingen voor een muziekliefhebber en Stef is gewoon een zeer relaxte kerel om mee om te gaan, plus we zijn van hetzelfde bouwjaar

https://postimages.org/

Fantastisch!

aERodynamIC schreef:
Dat zijn toch wel de mooie dingen voor een muziekliefhebber en Stef is gewoon een zeer relaxte kerel om mee om te gaan, plus we zijn van hetzelfde bouwjaar

1970 is een goed bouwjaar.

En ik draag ook een pet.

https://i.postimg.cc/zBmKCZ6M/f.jpg

Ik heb Stef Kamil Carlens maar een keer live gezien. Als ik me goed herinner was dat met Moondog Jr. op Bultrock, samen met onder andere Mad Dog Loose. En ik heb Stef ook nog een keer op een terrasje zien zitten op Het Zuid in Anwerpen.

Zelfde bouwjaar of niet, Aero heeft de tijd wel iets beter doorstaan dan Stefke.

En dan mij ook...

Dat petje is om mijn kale knikker te verbergen

Mssr Renard
Goed om eens een gezicht bij de naam te hebben. Al kijk je wel wat verveeld. Maar dat is interpretatie mijnerzijds.

Platte petten zijn gaaf, trouwens.

Mssr Renard schreef:
Platte petten zijn gaaf, trouwens.

Vind ik ook. Draag ze zelf ook, alleen staat geen enkele pet me helaas en heb ik nog het geluk dat haar nog wat beschermt tegen de zon

voskat schreef:
Zelfde bouwjaar of niet, Aero heeft de tijd wel iets beter doorstaan dan Stefke.

Maar zo te zien heeft Stef nog geen bril/leesbril nodig en daar ontkom ik nu een paar jaar niet meer aan helaas.

Onweerwolf
Kronos schreef:
(quote)

1970 is een goed bouwjaar.

En ik draag ook een pet.

(afbeelding)

Ik heb Stef Kamil Carlens maar een keer live gezien. Als ik me goed herinner was dat met Moondog Jr. op Bultrock, samen met onder andere Mad Dog Loose. En ik heb Stef ook nog een keer op een terrasje zien zitten op Het Zuid in Anwerpen.

Goed shirt. Ik heb de groene van 'Emperor' s Return'.

Kronos schreef:

Prima pet idd.

Ik heb Stef twee keer met dEUS meegemaakt en een keertje Zita Swoon. Ik hoop stiekem dat hij nog eens terugkeert bij dEUS. Weet niet of dat realistisch is, maar ach.

voskat schreef:
Ik heb Stef twee keer met dEUS meegemaakt en een keertje Zita Swoon.

Precies dezelfde score hier, en alle keren op een festival. Twee keer met dEUS op Lowlands (2e helft van de 90's) en met Zita Swoon in de R'damse Schouwburg tijdens Motel Mozaique 2012. Ben meer van Team Tom dus dEUS altijd trouw gevolgd en Zita niet zo

Onweerwolf
Ik heb Stef live gezien met dEUS en met Moondog Jr. Toen de naam werd veranderd in Zita Swoon ben ik de interesse verloren maar TV Song vind ik nog altijd een uiterst briljant nummer dat zich makkelijk kan meten met het beste van dEUS.

GrafGantz schreef:
(quote)

Precies dezelfde score hier, en alle keren op een festival. Twee keer met dEUS op Lowlands (2e helft van de 90's) en met Zita Swoon in de R'damse Schouwburg tijdens Motel Mozaique 2012. Ben meer van Team Tom dus dEUS altijd trouw gevolgd en Zita niet zo

Zoals altijd weiger ik te kiezen.
Ik vind hun stemmen zo fijn samengaan.

En ik had het geluk dat mijn eerste dEUS optreden een thuiswedstrijd was: Pukkelpop 1994.
Gewoon brutaal beginnen met Suds & Soda.

Team Tom als het gaat om albums, team Stef als het gaat om live optredens (wat een charisma heeft die man, die herken ik veel minder bij Tom).

Samen natuurlijk onverslaanbaar getuige de eerste twee albums.

Net als Onweerwolf vind ik TV Song echt een briljantje. Staat ook in mijn persoonlijke top 100.

voskat schreef:
Gewoon brutaal beginnen met Suds & Soda.

Ik heb destijds wel eens gelezen dat ze dat nummer eigenlijk vrij snel zat waren. Maar het was de grote hit, dus iedereen wilde dat ze die sowieso speelden. Oplossing was om er dan maar steeds mee te openen, dan waren ze er gelijk vanaf. Geen idee of dit waar is overigens

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik heb destijds wel eens gelezen dat ze dat nummer eigenlijk vrij snel zat waren. Maar het was de grote hit, dus iedereen wilde dat ze die sowieso speelden. Oplossing was om er dan maar steeds mee te openen, dan waren ze er gelijk vanaf. Geen idee of dit waar is overigens

Klinkt wel plausibel. Lijkt me ook best irritant om diezelfde twee vioolstrijkjes (plus 80 x "Friday") te moeten doen, keer op keer.

En toch spelen ze het nog steeds, zie ik op setlist.fm.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:47 uur

geplaatst: vandaag om 18:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.