Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2014, 11:16 uur
Ik heb volgens mij nog nooit aan een dergelijke KO meegedaan waar de meningen zo uiteen liggen als hier. De één zweert bij het oude werk van de heren, anderen zijn later ingestapt en hebben voorkeur voor het nieuwe werk, anderen pakken van alles wat mee. En dan hebben we uiteraard nog de blinde WYIN stemmers. Al met al maakt het deze KO wel erg interessant en is er bij voorbaat niet aan te geven welke nummers het gaan redden until the bitter end
.
.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 11:22 uur
3-6
De videoclip van Meds grenst aan zelfparodie. Zelden is een band zo blijven steken in haar imago.
De videoclip van Meds grenst aan zelfparodie. Zelden is een band zo blijven steken in haar imago.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 11:51 uur
Joy4ever schreef:
Al met al maakt het deze KO wel erg interessant en is er bij voorbaat niet aan te geven welke nummers het gaan redden until the bitter end
.
Dat klopt ja. Meestal weet ik op voorhand wel een paar halve finalisten te voorspellen, maar bij Placebo is dat niet te doen. BMM, WYIN, SWG en Meds bevatten allemaal een paar nummers die het zomaar tot de finale kunnen schoppen en vervolgens nog een terechte winnaar zouden zijn ook.Al met al maakt het deze KO wel erg interessant en is er bij voorbaat niet aan te geven welke nummers het gaan redden until the bitter end
.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 12:28 uur
6-0
12. Protect Me from What I Want vs. English Summer Rain
1-0
12. Protect Me from What I Want vs. English Summer Rain
1-0
0
geplaatst: 14 januari 2014, 12:32 uur
3-1
English Summer Rain is voor mij denk ik het beste te weinig beluisterde nummer van Placebo. Snel maar weer eens opzetten dus.
English Summer Rain is voor mij denk ik het beste te weinig beluisterde nummer van Placebo. Snel maar weer eens opzetten dus.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 13:15 uur
Joy4ever schreef:
Ik heb volgens mij nog nooit aan een dergelijke KO meegedaan waar de meningen zo uiteen liggen als hier. De één zweert bij het oude werk van de heren, anderen zijn later ingestapt en hebben voorkeur voor het nieuwe werk, anderen pakken van alles wat mee. En dan hebben we uiteraard nog de blinde WYIN stemmers. Al met al maakt het deze KO wel erg interessant en is er bij voorbaat niet aan te geven welke nummers het gaan redden until the bitter end
.
. Ik ben pas sinds vorig jaar met de band in aanraking gekomen en vond het een revelatie. Erg veel fraaie nummers hebben ze op hun conto staan. Dat is wat ik ook met Depeche Mode en Toto heb. Er zijn maar weinig nummers van ze die ik niet zie zitten.
Toffe KO

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.