Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:20 uur
Underdog? Nancy Boy is toch wel één van de grootste Placebo-klassiekers...
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:22 uur
Dat wou ik zeggen ja. Maar wellicht doelt stoepkrijt op het feit dat Nancy Boy niet op WYIN staat..
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:23 uur
6-4
Placebo is voor mij een van de weinige bands die echt mooie ballads kan schrijven
Placebo is voor mij een van de weinige bands die echt mooie ballads kan schrijven
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:25 uur
7. Brick Shithouse vs. Song to Say Goodbye
1-0 voor de underdog
(lastige battle om te voorspellen deze..)
1-0 voor de underdog
(lastige battle om te voorspellen deze..)
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:34 uur
1-3
Sowieso erg lastige battle. Brick Shithouse is heerlijk, maar Song to Say Goodbye doet me toch net iets meer.
Sowieso erg lastige battle. Brick Shithouse is heerlijk, maar Song to Say Goodbye doet me toch net iets meer.
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:49 uur
Arrie schreef:
Underdog? Nancy Boy is toch wel één van de grootste Placebo-klassiekers...
O, in mijn beleving dus niet Underdog? Nancy Boy is toch wel één van de grootste Placebo-klassiekers...
My Sweet Prince is een van de meeste fragiele en misschien ook wel mooiste ballads van Placebo. Dat nummer dichtte ik van tevoren eigenlijk al grote kansen toe.
0
geplaatst: 13 januari 2014, 22:58 uur
stoepkrijt schreef:
My Sweet Prince is een van de meeste fragiele en misschien ook wel mooiste ballads van Placebo. Dat nummer dichtte ik van tevoren eigenlijk al grote kansen toe.
(quote)
O, in mijn beleving dus niet
My Sweet Prince is een van de meeste fragiele en misschien ook wel mooiste ballads van Placebo. Dat nummer dichtte ik van tevoren eigenlijk al grote kansen toe. Oh maar dat ben ik verder met je eens hoor. Toen ik het nummer vandaag weer eens beluisterde, bedacht ik me dat ik het wel een erg mooie winnaar zou vinden.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 00:34 uur
8. Bruise Pristine vs. Without You I'm Nothing
1-0 veel sterkere battle
1-0 veel sterkere battle
0
geplaatst: 14 januari 2014, 07:46 uur
3-3
Brick Shithouse eruit, jongens toch! Quintessential song, zo zeggen de Engelsen dat.
Brick Shithouse eruit, jongens toch! Quintessential song, zo zeggen de Engelsen dat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.