MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

7. Ishin Denshin (You've Got to Help Yourself) vs. Walnut Tree

0-0

1-2

Vreemd dat dit 'maar' een b-kantje is, echt een goed nummer.

Untitled 1 met 7-0 afgedroogd.

Johnny Marr schreef:
Vreemd dat dit 'maar' een b-kantje is, echt een goed nummer.
Die b-kantjes uit hun beginperiode zijn stuk voor stuk fantastisch. Walnut Tree, Snowed Under, On a Day Like Today en Fly to Me zouden niet misstaan in een kwartfinale. Of halve finale. Of...

Hoe dan ook:

1-5

8. Sunshine vs. Black Rain

1-0

Mooie loting qua titels Ik ben toch wat depressiever ingesteld.

1-1

stoepkrijt schreef:
Die b-kantjes uit hun beginperiode zijn stuk voor stuk fantastisch. Walnut Tree, Snowed Under, On a Day Like Today en Fly to Me zouden niet misstaan in een kwartfinale. Of halve finale. Of...
Eens! Ik denk dat er maar twee nummers op Hopes and Fears staan die ik beter vind dan sommige b-kantjes. Sowieso wordt het in latere rondes vast heel lastig kiezen.

9. Spiralling vs. Your Eyes Open

1-0

Lastig. Your Eyes Open is heel mooi, maar Spiralling is ook tof als een van hun meest speelse nummers.

stoepkrijt schreef:
RONDE 1

.....
Het eerste nummer met 5 punten gaat door.

JoaMuse, niet heel erg, maar je bent wel wat te snel met het plaatsen van de volgende ronde. Ik zet hem er voor de volledigheid dus maar weer even bij....

4-2

3-1

5-2

3-2

Toen ik Spiralling voor het eerst hoorde was ik meteen verkocht. De verfrissende sound van hun derde album bevalt me nog steeds erg goed, ook al kan het songmateriaal zich over de gehele linie niet meten met hun eerste twee albums. Spiralling en Better Than This vind ik twee van hun allerbeste singles.

Van Your Eyes Open heb ik eens een stukje van een oude demo gehoord met veel elektronica eronder. (Terug te vinden op de dvd Strangers, op internet helaas nergens te vinden). Klinkt erg gaaf, maar het origineel is veel mooier.

4-2

4-3

Goh, die hele Strangers-dvd staat gewoon op Youtube!

Dit is de demo van Your Eyes Open waar ik het over had. Klinkt best lekker, toch?

Die DVD heb ik, is erg tof!

5-3

10. Playing Along vs. Love Is the End

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:20 uur

geplaatst: vandaag om 13:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.