Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2015, 12:01 uur
7. Ishin Denshin (You've Got to Help Yourself) vs. Walnut Tree
0-0
0-0
0
geplaatst: 9 juni 2015, 13:13 uur
1-2
Vreemd dat dit 'maar' een b-kantje is, echt een goed nummer.
0
geplaatst: 9 juni 2015, 17:33 uur
Johnny Marr schreef:
Die b-kantjes uit hun beginperiode zijn stuk voor stuk fantastisch. Walnut Tree, Snowed Under, On a Day Like Today en Fly to Me zouden niet misstaan in een kwartfinale. Of halve finale. Of...Vreemd dat dit 'maar' een b-kantje is, echt een goed nummer.
Hoe dan ook:
1-5
0
geplaatst: 9 juni 2015, 18:15 uur
Mooie loting qua titels
Ik ben toch wat depressiever ingesteld.
1-1
Ik ben toch wat depressiever ingesteld. 1-1
0
geplaatst: 9 juni 2015, 18:49 uur
stoepkrijt schreef:
Die b-kantjes uit hun beginperiode zijn stuk voor stuk fantastisch. Walnut Tree, Snowed Under, On a Day Like Today en Fly to Me zouden niet misstaan in een kwartfinale. Of halve finale. Of...
Eens! Ik denk dat er maar twee nummers op Hopes and Fears staan die ik beter vind dan sommige b-kantjes. Sowieso wordt het in latere rondes vast heel lastig kiezen.Die b-kantjes uit hun beginperiode zijn stuk voor stuk fantastisch. Walnut Tree, Snowed Under, On a Day Like Today en Fly to Me zouden niet misstaan in een kwartfinale. Of halve finale. Of...
0
geplaatst: 9 juni 2015, 19:10 uur
9. Spiralling vs. Your Eyes Open
1-0
Lastig. Your Eyes Open is heel mooi, maar Spiralling is ook tof als een van hun meest speelse nummers.
1-0
Lastig. Your Eyes Open is heel mooi, maar Spiralling is ook tof als een van hun meest speelse nummers.
0
geplaatst: 9 juni 2015, 19:24 uur
JoaMuse, niet heel erg, maar je bent wel wat te snel met het plaatsen van de volgende ronde. Ik zet hem er voor de volledigheid dus maar weer even bij....
8. Sunshine vs. Black Rain
4-2
3-1
0
geplaatst: 9 juni 2015, 19:26 uur
8. Sunshine vs. Black Rain
5-2
3-2
5-2
3-2
0
geplaatst: 9 juni 2015, 19:50 uur
Toen ik Spiralling voor het eerst hoorde was ik meteen verkocht. De verfrissende sound van hun derde album bevalt me nog steeds erg goed, ook al kan het songmateriaal zich over de gehele linie niet meten met hun eerste twee albums. Spiralling en Better Than This vind ik twee van hun allerbeste singles.
Van Your Eyes Open heb ik eens een stukje van een oude demo gehoord met veel elektronica eronder. (Terug te vinden op de dvd Strangers, op internet helaas nergens te vinden). Klinkt erg gaaf, maar het origineel is veel mooier.
4-2
Van Your Eyes Open heb ik eens een stukje van een oude demo gehoord met veel elektronica eronder. (Terug te vinden op de dvd Strangers, op internet helaas nergens te vinden). Klinkt erg gaaf, maar het origineel is veel mooier.
4-2
0
geplaatst: 9 juni 2015, 20:00 uur
Goh, die hele Strangers-dvd staat gewoon op Youtube!
Dit is de demo van Your Eyes Open waar ik het over had. Klinkt best lekker, toch?
Dit is de demo van Your Eyes Open waar ik het over had. Klinkt best lekker, toch?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.