Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2015, 23:13 uur
Dikkeme, je kan ook niet even een avond iets aan een sociaal leven doen
.Hele halve finales gemist. Gelukkig kan ik leven met de uitkomsten. (hoewel er al wat nummers gesneuveld waren die van kij best de halve finales hadden mogen redden)
.Hele halve finales gemist. Gelukkig kan ik leven met de uitkomsten. (hoewel er al wat nummers gesneuveld waren die van kij best de halve finales hadden mogen redden)
0
geplaatst: 26 juni 2015, 00:25 uur
stoepkrijt schreef:
Tja, als het de twee favorieten zijn, zijn het de twee favorieten. (quote)
Daar kun je wel eens gelijk in krijgen. Dit is een van de meest voorspelbare K.O.'s ooit op deze site.

Had niet verwacht dat Bend and Break nog zo'n tegenstand had kunnen bieden tegen Somewhere Only We Know.
0
geplaatst: 26 juni 2015, 20:00 uur
De eerste rondes kwamen maar moeilijk op gang, maar toen de fans dit topic eenmaal wisten te vinden ging het ineens snel. Van de 75 liedjes waarmee deze K.O. begon zijn er nog 2 over. Vanavond wordt duidelijk wat volgens jullie de allerbeste Keane-song is.
De eerste finalist is Bedshaped, een sentimenteel liedje over een verloren gegane vriendschap en de hoop op een hereniging. De precieze betekenis en interpretatie van de songtekst is misschien niet eens het belangrijkste aan dit nummer, de weemoedige klanken vertellen immers al genoeg. Van het verstilde intro, via de afwisselend hoopvolle en wanhopige piano, tot aan de ijzige synthesizers houdt Bedshaped de luisteraar in zijn greep. Is dit nummer voor jullie aangrijpend genoeg om het de overwinning te gunnen?
De andere finalist is Somewhere Only We Know. Samen met Everybody’s Changing zorgde dit nummer voor Keane’s grote doorbraak. Dit nummer liet ons kennismaken met de prachtige pianopop van Keane, met de fraaie melodieën van Tim Rice-Oxley en de gevoelige zang van Tom Chaplin. Somewhere Only We Know laat horen dat een goede melodie en een mooie stem al genoeg ingrediënten kunnen zijn voor een ijzersterke popsong. Is dit ook genoeg om tot beste liedje van Keane gekroond te worden?
DE FINALE
Bedshaped vs. Somewhere Only We Know
Het eerste nummer met 10 punten mag zich winnaar noemen van deze Keane Knock-Out!
De eerste finalist is Bedshaped, een sentimenteel liedje over een verloren gegane vriendschap en de hoop op een hereniging. De precieze betekenis en interpretatie van de songtekst is misschien niet eens het belangrijkste aan dit nummer, de weemoedige klanken vertellen immers al genoeg. Van het verstilde intro, via de afwisselend hoopvolle en wanhopige piano, tot aan de ijzige synthesizers houdt Bedshaped de luisteraar in zijn greep. Is dit nummer voor jullie aangrijpend genoeg om het de overwinning te gunnen?
De andere finalist is Somewhere Only We Know. Samen met Everybody’s Changing zorgde dit nummer voor Keane’s grote doorbraak. Dit nummer liet ons kennismaken met de prachtige pianopop van Keane, met de fraaie melodieën van Tim Rice-Oxley en de gevoelige zang van Tom Chaplin. Somewhere Only We Know laat horen dat een goede melodie en een mooie stem al genoeg ingrediënten kunnen zijn voor een ijzersterke popsong. Is dit ook genoeg om tot beste liedje van Keane gekroond te worden?
DE FINALE
Bedshaped vs. Somewhere Only We Know
Het eerste nummer met 10 punten mag zich winnaar noemen van deze Keane Knock-Out!
0
geplaatst: 26 juni 2015, 20:14 uur
5-1
Ik ben bang dat de uitslag van deze battle geen recht gaat doen aan de status van Somewhere Only We Know. Een schitterend nummer en meer dan terechte finalist. Leuk ook dat de b-kantjes in het spel zijn betrokken stoepkrijt. Deze hadden ook best nog iets verder mogen komen van mij
.
Opvallend trouwens hoe laag Hopes and Fears scoort hier op MuMe. Ik zie ook flink wat 0,5 en 1,0 cijfers van vervelende trolletjes die dit album blijkbaar belachelijk slecht vinden... Eigenlijk zouden stemmen van lange tijd inactieve gebruikers gewoon moeten verdwijnen. Al vermoed ik zomaar dat vele het daar niet mee eens zullen zijn
.
Ik ben bang dat de uitslag van deze battle geen recht gaat doen aan de status van Somewhere Only We Know. Een schitterend nummer en meer dan terechte finalist. Leuk ook dat de b-kantjes in het spel zijn betrokken stoepkrijt. Deze hadden ook best nog iets verder mogen komen van mij
. Opvallend trouwens hoe laag Hopes and Fears scoort hier op MuMe. Ik zie ook flink wat 0,5 en 1,0 cijfers van vervelende trolletjes die dit album blijkbaar belachelijk slecht vinden... Eigenlijk zouden stemmen van lange tijd inactieve gebruikers gewoon moeten verdwijnen. Al vermoed ik zomaar dat vele het daar niet mee eens zullen zijn
.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 juni 2015, 20:20 uur
Tja. Een toenmalige progvriend wees mij op het bestaan van een popbandje Keane ("dus je bedoelt niet Kane?" - "neen!") en dat dat wel leuk klonk. Ik moest dat en dat nummer maar eens beluisteren. Jawel, dat was nog even voordat ze bekend werden.
En welke twee nummers waren dat dan, Casartelli? Juist.
6-1
En welke twee nummers waren dat dan, Casartelli? Juist.
6-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 juni 2015, 20:34 uur
6-3 sorry maar ik vind Bedshaped helemaal niet zo sterk.
0
geplaatst: 26 juni 2015, 23:14 uur
Ik heb ze allebei beluisterd, maar ik hoor eigenlijk geen enkel verschil.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.