MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
sxesven
Ben benieuwd, beide verdienen het hoor

31. Palace Brothers - You Will Miss Me When I Burn vs. Bonnie 'Prince' Billy - Easy Does It

1-0

shinybeast! Verdorie! Brute Choir niet door!

2-0

Kijk 'ns aan..

Deze is duidelijk: 3-0

Ik kap er mee! Brute Choir niet door. Wat is dit voor een nonsens! Dat is toch potdorie een beter nummer dan The Risen Lord? Met alle respect, maar dit slaat nergens op...
Na Antagonism alweer een grote favoriet onderuit. This sucks...

3-1 (saboteerstem)

Okay, nu stop ik voordat er écht rellen ontstaan...

32. Bonnie 'Prince' Billy - How About Thank You vs. Palace Music - Work Hard / Play Hard

Weer een mooie ontdekking, maar nu ga ik wel voor het bekende werk.

1-2

2-2 (meen ook ergens te hebben gelezen dat dit een van Oldhams favo's is, alhoewel ik geen bewijsmateriaal zou kunnen leveren)

Work Hard / Play Hard is natuurlijk ook sterk!

--

Kennen jullie de Bonnie's Br. Dieleman-cover trouwens al? Gloria

Nog iemand die wil stemmen? Anders 24-uursregel

Masimo schreef:
Nog iemand die wil stemmen? Anders 24-uursregel

Ik wil nog wel een keertje stemmen, maar dat mag niet.

dix
momentje ...

dix
Twee nummers die zich aan de uitersten van het Oldham Universum bevinden ...

En nu zonder muntje kiezen ...

3-2

Hoera! Volgende ronde!

Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Palace (Song / Music / Brothers)

http://www.amoeba.com/dynamic-images/blog/Sarah/oldham2.jpg

RONDE 2:

1. Bonnie 'Prince' Billy - Wolf Among Wolves vs. Palace Music - Gulf Shores
2. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness vs. Palace - The Weaker Soldier
3. Palace - The Sun Highlights the Lack in Each vs. Bonnie 'Prince' Billy - Quail and Dumplings
4. Palace Brothers - Long Before vs. Bonnie 'Prince' Billy & Matt Sweeney - Beast for Thee
5. Palace Songs - Werner's Last Blues to Blokbuster vs. Bonny Billy & Marquis de Tren - LXIV
6. Palace Music - West Palm Beach vs. Bonnie 'Prince' Billy - At the Breaking of Day
7. Bonnie 'Prince' Billy - Love Comes to Me vs. Bonnie 'Prince' Billy - How About Thank You
8. Palace Brothers - I Am a Cinematographer vs. Bonnie 'Prince' Billy & Matt Sweeney - The Home Is the Sea
9. Bonnie 'Prince' Billy - Raining in Darling vs. Bonnie 'Prince' Billy - Death to Everyone
10. Palace - You Have Cum in Your Hair And Your Dick Is Hanging Out vs. Palace Brothers - Riding
11. Bonnie 'Prince' Billy - Black vs. Bonnie 'Prince' Billy - One With the Birds
12. Will Oldham - Risen Lord vs. Palace Brothers - There Is No-One That Will Take Care of You
13. Palace Music - New Partner vs. Palace - Stablemate
14. Palace Music - More Brother Rides vs. Bonnie 'Prince' Billy - Strange Form of Life
15. Bonnie 'Prince' Billy - The South Side of the World vs. Palace Music - Old Jerusalem
16. Bonnie 'Prince' Billy & The Cairo Gang - Troublesome Horses vs. Palace Brothers - You Will Miss Me When I Burn

1. Bonnie 'Prince' Billy - Wolf Among Wolves vs. Palace Music - Gulf Shores

dix
Tot de 1 met 1 verschil ?

0-1

- lijkt me wel prima om opnieuw tot de 4 te doen, 1 verschil

jup

0-3

2. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness vs. Palace - The Weaker Soldier

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:14 uur

geplaatst: vandaag om 03:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.